Автоматизація процесу верстання рекламних оголошень в газетних виданнях
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.12960Ключові слова:
автоматизація верстки, газетна реклама, плагінАнотація
У дослідженні представлений набір рекомендованих складових системи автоматизації верстання реклами, який може бути основою для підвищення подальшої ефективності роботи підприємства. Розглянуто спеціалізацію найбільш популярних програмних засобів верстання і особливості застосування програмного забезпечення, спеціально розробленого під певний запит.
Посилання
- Дэвид Фаулер. Печатная реклама – трамплин для роста продаж [Текст] : практическое руководство / Дэвид Фаулер. – М.: изд-во Lee Enterprises, 2002. – 77с.
- Журбинский, В. Вопросы автоматизации работы с рекламой [Текст] / В. Журбинский // Реклама и полиграфия. – 2006. – №12.– С. 34-39.
- Борисов, М.А. Скрипты в InDesign: руководство для умных дизайнеров и ленивых верстальщиков [Текст] / М.А. Борисов. — СПб.: БХВ-Петербург, 2008. —386 с.
- Токарь, О.В. Комплексная оценка удобочитаемости современных типографских шрифтов на допечатной стадии полиграфического производства: дис. канд. техн. наук [Текст] / О.В. Токарь. — Минск: БГТУ, 2006. – 225 с.
- Евсеев, И. Сетка базовых линий шрифта и нормализация верстки книжных изданий [Текст] / И. Евсеев, В. Капелев // Полиграфия, 2008. — № 6. — С. 32-34.
- Alex Brown. In Print: Text and Type in the Age of Desktop Publishing [Text] / Alex Brown. — NY: Watson-Guptill Publication, 1989. — 192 c.
- Han The Thanh. Micro typographic extensions to the TEX typesetting system. Dissertation [Text] / Han The Thanh. — Brno: Masaryk University Brno, 2000. – 118 p.
- Марианна Андреева. Медиаменеджмент: автоматизация в редакции [Текст] / Марианна Андреева // Журналист. – 2009. – №4. – С. 34-35.
- Марго Григорян. Быстрее, лучше, эффективнее [Текст] / Марго Григорян // «КомпьюАрт». – 2006. – №7. – Режим доступа: URL: http://www.compuart.ru/article.aspx?id=16209&iid=761
- Шарифуллин Марсель. Взят последний рубеж перед полной автоматизацией типографий [Текст] / Шарифуллин Марсель // «Курсив». – 2004. – №7. – Режим доступа: URL: http://www.marsel.ru/articles/i2i.html
- Romano Frank. Print media distribution in a digital age [Text] / Romano Frank // A Research Monograph of the Printing Industry Center at RIT. – 2002. –Record URI: http://hdl.handle.net/1850/2859
- Fauler, D. (2002) The printed advertisement is a springboard for the height of sales (practical guidance). Lee Enterprises, 77 p.
- Ghurbinsky, V. (2006) Questions of automation of work with an advertisement. Advertisement and polygraph, 2, 34-39.
- Borisov, M. (2008). Scripts are in InDesign: guidance for clever designers and lazy imposers. BHV-Peterburg. 386 p.
- Tokar, O. (2006) Complex estimation of easy-to-readness of modern typographic types on the prepress stage of printing production. Dissertation. BGTU, 225 p.
- Evseev, I. (2008) Net of base lines of type and normalization of make-up of book editions. Polygraphy, 6, 32-34.
- Brown, Alex. (1989) In Print: Text and Type in the Age of Desktop Publishing. NY: Watson-Guptill Publication, 192 p.
- Han The Thanh. (2000). Micro typographic extensions to the TEX typesetting system. Dissertation. Brno: Masaryk University Brno, 118 p.
- Andreeva, M. (2009) Mediamanagement: automation in an editorial office. Journalist, 4, 34-35.
- Grigoryan, M. (2006). Quicker, better, more effective. CompuArt, 7, Record URL: http://www.compuart.ru/article.aspx?id=16209&iid=761
- Sharifullin, M. (2004) The last border is taken before complete automation of printing-houses. Cursive, 7. Record URL: http://www.marsel.ru/articles/i2i.html
- Romano Frank. (2002) Print media distribution in a digital age. A Research Monograph of the Printing Industry Center at RIT. Record URL: http://hdl.handle.net/1850/2859
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.