Автоматизація процесу верстання рекламних оголошень в газетних виданнях

Автор(и)

  • Владислава Евгениевна Романовская Харкiвський нацiональний унiверситет радiоелектронiки, пр. Леніна, 14, м. Харків, 61166, Україна
  • Андрей Валериевич Бизюк Харкiвський нацiональний унiверситет радiоелектронiки, пр. Леніна, 14, м. Харків, 61166, Україна
  • Наталья Николаевна Некрасова Харкiвський нацiональний унiверситет радiоелектронiки, пр. Леніна, 14, м. Харків, 61166, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.12960

Ключові слова:

автоматизація верстки, газетна реклама, плагін

Анотація

У дослідженні представлений набір рекомендованих складових системи автоматизації верстання реклами, який може бути основою для підвищення подальшої ефективності роботи підприємства. Розглянуто спеціалізацію найбільш популярних програмних засобів верстання і особливості застосування програмного забезпечення, спеціально розробленого під певний запит.

Біографії авторів

Владислава Евгениевна Романовская, Харкiвський нацiональний унiверситет радiоелектронiки, пр. Леніна, 14, м. Харків, 61166

Стдент

Кафедра «Медіасистеми та технології»

Андрей Валериевич Бизюк, Харкiвський нацiональний унiверситет радiоелектронiки, пр. Леніна, 14, м. Харків, 61166

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра «Медіасистеми та технології»

Наталья Николаевна Некрасова, Харкiвський нацiональний унiверситет радiоелектронiки, пр. Леніна, 14, м. Харків, 61166

Асистент  Кафедра «Медіасистеми та технології» 

Посилання

  1. Дэвид Фаулер. Печатная реклама – трамплин для роста продаж [Текст] : практическое руководство / Дэвид Фаулер. – М.: изд-во Lee Enterprises, 2002. – 77с.
  2. Журбинский, В. Вопросы автоматизации работы с рекламой [Текст] / В. Журбинский // Реклама и полиграфия. – 2006. – №12.– С. 34-39.
  3. Борисов, М.А. Скрипты в InDesign: руководство для умных дизайнеров и ленивых верстальщиков [Текст] / М.А. Борисов. — СПб.: БХВ-Петербург, 2008. —386 с.
  4. Токарь, О.В. Комплексная оценка удобочитаемости современных типографских шрифтов на допечатной стадии полиграфического производства: дис. канд. техн. наук [Текст] / О.В. Токарь. — Минск: БГТУ, 2006. – 225 с.
  5. Евсеев, И. Сетка базовых линий шрифта и нормализация верстки книжных изданий [Текст] / И. Евсеев, В. Капелев // Полиграфия, 2008. — № 6. — С. 32-34.
  6. Alex Brown. In Print: Text and Type in the Age of Desktop Publishing [Text] / Alex Brown. — NY: Watson-Guptill Publication, 1989. — 192 c.
  7. Han The Thanh. Micro typographic extensions to the TEX typesetting system. Dissertation [Text] / Han The Thanh. — Brno: Masaryk University Brno, 2000. – 118 p.
  8. Марианна Андреева. Медиаменеджмент: автоматизация в редакции [Текст] / Марианна Андреева // Журналист. – 2009. – №4. – С. 34-35.
  9. Марго Григорян. Быстрее, лучше, эффективнее [Текст] / Марго Григорян // «КомпьюАрт». – 2006. – №7. – Режим доступа: URL: http://www.compuart.ru/article.aspx?id=16209&iid=761
  10. Шарифуллин Марсель. Взят последний рубеж перед полной автоматизацией типографий [Текст] / Шарифуллин Марсель // «Курсив». – 2004. – №7. – Режим доступа: URL: http://www.marsel.ru/articles/i2i.html
  11. Romano Frank. Print media distribution in a digital age [Text] / Romano Frank // A Research Monograph of the Printing Industry Center at RIT. – 2002. –Record URI: http://hdl.handle.net/1850/2859
  12. Fauler, D. (2002) The printed advertisement is a springboard for the height of sales (practical guidance). Lee Enterprises, 77 p.
  13. Ghurbinsky, V. (2006) Questions of automation of work with an advertisement. Advertisement and polygraph, 2, 34-39.
  14. Borisov, M. (2008). Scripts are in InDesign: guidance for clever designers and lazy imposers. BHV-Peterburg. 386 p.
  15. Tokar, O. (2006) Complex estimation of easy-to-readness of modern typographic types on the prepress stage of printing production. Dissertation. BGTU, 225 p.
  16. Evseev, I. (2008) Net of base lines of type and normalization of make-up of book editions. Polygraphy, 6, 32-34.
  17. Brown, Alex. (1989) In Print: Text and Type in the Age of Desktop Publishing. NY: Watson-Guptill Publication, 192 p.
  18. Han The Thanh. (2000). Micro typographic extensions to the TEX typesetting system. Dissertation. Brno: Masaryk University Brno, 118 p.
  19. Andreeva, M. (2009) Mediamanagement: automation in an editorial office. Journalist, 4, 34-35.
  20. Grigoryan, M. (2006). Quicker, better, more effective. CompuArt, 7, Record URL: http://www.compuart.ru/article.aspx?id=16209&iid=761
  21. Sharifullin, M. (2004) The last border is taken before complete automation of printing-houses. Cursive, 7. Record URL: http://www.marsel.ru/articles/i2i.html
  22. Romano Frank. (2002) Print media distribution in a digital age. A Research Monograph of the Printing Industry Center at RIT. Record URL: http://hdl.handle.net/1850/2859

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-03-29

Як цитувати

Романовская, В. Е., Бизюк, А. В., & Некрасова, Н. Н. (2013). Автоматизація процесу верстання рекламних оголошень в газетних виданнях. Technology Audit and Production Reserves, 2(2(10), 3–5. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.12960