Обліково-аналітичне забезпечення маркетингу комісійними операціями підприємств торгівлі

Автор(и)

  • Maryna Resler Мукачівський державний університет, вул. Ужгородська, 26, м. Мукачево, Україна, 89608, Україна https://orcid.org/0000-0002-3787-9472

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2019.170667

Ключові слова:

обліково-аналітичне забезпечення, комісійні операції, маркетинговий ризик, підприємства торгівлі

Анотація

Об'єктом дослідження є комісійні операції підприємств торгівлі. Під час дослідження наукових праць вчених-економістів, присвячених проблемам обліково-аналітичного забезпечення маркетингу комісійними операціями підприємств торгівлі використовувались методи аналізу та синтезу. А для визначення галузевих проблем обліку та аналізу витрат використовувались методи індукції та дедукції. Також у ході дослідження використовувались методи порівняння та аналогії при аналізі досвіду ведення обліку і аналізу витрат та маркетингових ризиків. А в процесі аналізу порядку формування обліково-аналітичної системи підприємств застосовувались методи абстрагування та конкретизації. Теоретичне же дослідження застосовувалось в процесі поглиблення трактування сутності термінів «торгівля» та «комісійна торгівля». Потрібно відмітити, що запропонований у роботі підхід має ряд особливостей щодо обліково-аналітичного забезпечення управління маркетинговими комісійними операціями підприємств торгівлі. Такий підхід необхідно розглядати як підсистеми обліку та аналізу. Це пов’язано з тим, що запропонований у роботі розподіл дає можливість уникнути ризиків під час торгівельної діяльності. Саме підсистеми обліку і аналізу дають повну обліково-аналітичну інформацію. Показано, що важливим моментом в торгівельній діяльності є врахування думки споживачів. Автор роботи погоджується з думкою науковців, які пропонують враховувати корпоративну інформацію і все більше усвідомлюють, якою мірою функціональні сфери діяльності з маркетингу та ланцюга поставок стають все більш інтегрованими. Показано, що функціональна інтеграція передбачає координацію діяльності, орієнтованої на попит та пропозицію, і теоретично передбачає створення двох взаємопов'язаних переваг для споживачів: зниження маркетингового ризику купівлі та, в кінцевому рахунку, більш високого рівня споживчої марки. Завдяки цьому забезпечується можливість отримання необхідної інформації для обліково-аналітичного забезпечення маркетингу комісійними операціями торгівельної діяльності.

Біографія автора

Maryna Resler, Мукачівський державний університет, вул. Ужгородська, 26, м. Мукачево, Україна, 89608

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра обліку і оподаткування та маркетингу

Посилання

  1. Kutsyk, P. O. (2008). Orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm upravlinnia efektyvnistiu diialnosti pidpryiemstv spozhyvchoi kooperatsii Ukrainy. Poltava: RVV PUSKU, 96–102.
  2. Maksymenko, D. V. (2012). Oblikovo-analitychne zabezpechennia stratehichnoho analizu. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika». Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku, 722, 150–154.
  3. Risk Management Agency (RMA). United States Department of Agriculture (USDA). Available at: http://www.rma.usda.gov
  4. ASU Extension. Alcorn State University. Available at: https://www.alcorn.edu/academics/schools-and-departments/school-of-agriculture-and-applied-sciences/land-grant-programs/extension-and-outreach
  5. Chambers, R. J. (1966). Accounting and Analytical Methods: A Review Article. Journal of Accounting Research, 4 (1), 101–118. doi: http://doi.org/10.2307/2490144
  6. Korol, S. V., Dorozhkin, A. V. (2005). Otsenka riska investitsionnykh proektov. Imushchestvennye otnosheniia v Rossiiskoi Federatsii, 11 (50), 86–93.
  7. Kidon, V. (2000). Net kommertsii bez riska. Apteka, 9 (230). Available at: https://www.apteka.ua/article/10497
  8. Kirchoff, J. F., Nichols, B. S., Rowe, W. J. (2017). The impact of functional integration on perceived risk and consumer-based brand equity. Journal of Strategic Marketing, 27 (2), 136–150. doi: http://doi.org/10.1080/0965254x.2017.1384746
  9. Mochernyi, S. V. (2002). Ekonomichnyi entsyklopedychnyi slovnyk. Kyiv: Vydavnychyi tsentr «Akademiia», 530.
  10. Andriushchenko, V. A., Lusta, I. S. (1999). Prava spozhyvachiv v Ukraini. Available at: http://yport.inf.ua/prava-potrebiteley-ukraine.html
  11. Atamas, P. Y. (2008). Bukhhalterskyi oblik u haluziakh ekonomiky. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury, 392.
  12. Drozdova, O. H. (2014). Komisiina torhivlia – spetsyfichna forma torhovelnoi diialnosti. Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen, 2 (53), 56–60.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-31

Як цитувати

Resler, M. (2018). Обліково-аналітичне забезпечення маркетингу комісійними операціями підприємств торгівлі. Technology Audit and Production Reserves, 3(4(47), 55–57. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2019.170667

Номер

Розділ

Звіт про науково-дослідні роботи