Обліково-аналітичне забезпечення маркетингу комісійними операціями підприємств торгівлі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2019.170667Ключові слова:
обліково-аналітичне забезпечення, комісійні операції, маркетинговий ризик, підприємства торгівліАнотація
Об'єктом дослідження є комісійні операції підприємств торгівлі. Під час дослідження наукових праць вчених-економістів, присвячених проблемам обліково-аналітичного забезпечення маркетингу комісійними операціями підприємств торгівлі використовувались методи аналізу та синтезу. А для визначення галузевих проблем обліку та аналізу витрат використовувались методи індукції та дедукції. Також у ході дослідження використовувались методи порівняння та аналогії при аналізі досвіду ведення обліку і аналізу витрат та маркетингових ризиків. А в процесі аналізу порядку формування обліково-аналітичної системи підприємств застосовувались методи абстрагування та конкретизації. Теоретичне же дослідження застосовувалось в процесі поглиблення трактування сутності термінів «торгівля» та «комісійна торгівля». Потрібно відмітити, що запропонований у роботі підхід має ряд особливостей щодо обліково-аналітичного забезпечення управління маркетинговими комісійними операціями підприємств торгівлі. Такий підхід необхідно розглядати як підсистеми обліку та аналізу. Це пов’язано з тим, що запропонований у роботі розподіл дає можливість уникнути ризиків під час торгівельної діяльності. Саме підсистеми обліку і аналізу дають повну обліково-аналітичну інформацію. Показано, що важливим моментом в торгівельній діяльності є врахування думки споживачів. Автор роботи погоджується з думкою науковців, які пропонують враховувати корпоративну інформацію і все більше усвідомлюють, якою мірою функціональні сфери діяльності з маркетингу та ланцюга поставок стають все більш інтегрованими. Показано, що функціональна інтеграція передбачає координацію діяльності, орієнтованої на попит та пропозицію, і теоретично передбачає створення двох взаємопов'язаних переваг для споживачів: зниження маркетингового ризику купівлі та, в кінцевому рахунку, більш високого рівня споживчої марки. Завдяки цьому забезпечується можливість отримання необхідної інформації для обліково-аналітичного забезпечення маркетингу комісійними операціями торгівельної діяльності.
Посилання
- Kutsyk, P. O. (2008). Orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm upravlinnia efektyvnistiu diialnosti pidpryiemstv spozhyvchoi kooperatsii Ukrainy. Poltava: RVV PUSKU, 96–102.
- Maksymenko, D. V. (2012). Oblikovo-analitychne zabezpechennia stratehichnoho analizu. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika». Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku, 722, 150–154.
- Risk Management Agency (RMA). United States Department of Agriculture (USDA). Available at: http://www.rma.usda.gov
- ASU Extension. Alcorn State University. Available at: https://www.alcorn.edu/academics/schools-and-departments/school-of-agriculture-and-applied-sciences/land-grant-programs/extension-and-outreach
- Chambers, R. J. (1966). Accounting and Analytical Methods: A Review Article. Journal of Accounting Research, 4 (1), 101–118. doi: http://doi.org/10.2307/2490144
- Korol, S. V., Dorozhkin, A. V. (2005). Otsenka riska investitsionnykh proektov. Imushchestvennye otnosheniia v Rossiiskoi Federatsii, 11 (50), 86–93.
- Kidon, V. (2000). Net kommertsii bez riska. Apteka, 9 (230). Available at: https://www.apteka.ua/article/10497
- Kirchoff, J. F., Nichols, B. S., Rowe, W. J. (2017). The impact of functional integration on perceived risk and consumer-based brand equity. Journal of Strategic Marketing, 27 (2), 136–150. doi: http://doi.org/10.1080/0965254x.2017.1384746
- Mochernyi, S. V. (2002). Ekonomichnyi entsyklopedychnyi slovnyk. Kyiv: Vydavnychyi tsentr «Akademiia», 530.
- Andriushchenko, V. A., Lusta, I. S. (1999). Prava spozhyvachiv v Ukraini. Available at: http://yport.inf.ua/prava-potrebiteley-ukraine.html
- Atamas, P. Y. (2008). Bukhhalterskyi oblik u haluziakh ekonomiky. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury, 392.
- Drozdova, O. H. (2014). Komisiina torhivlia – spetsyfichna forma torhovelnoi diialnosti. Visnyk sotsialno-ekonomichnykh doslidzhen, 2 (53), 56–60.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Maryna Resler
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.