Показник ефективності управління вартістю компанії
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.18473Ключові слова:
вартість, вартісно-орієнтоване управління, грошові потоки, загальна віддача бізнесу, управління, ефективністьАнотація
В роботі розглянуто основні показники вартісно-орієнтованого управління. Виявлено основні переваги та недоліки кожного з розглянутих показників. Встановлено, що показник загальної віддачі бізнесу є одним з найефективніших показників вартісно-орієнтованого управління оскільки точно відображає зв'язок між рентабельністю, ростом і грошовими потоками. Розроблено новий показник вартісно-орієнтованого управління, який базується на дисконтуванні вільних грошових потоків компанії.Посилання
- Сайт компанії BCG [Електронний ресурс] – Режим доступу: www/ URL: http://www.bcg.com. – Назва з екрана.
- Черемушкин, С. Магия финансовой метрики [Електронний ресурс] – Режим доступу: www/ URL: http://www.cfin.ru/finanalysis/value/finance_metrics.shtml. – Назва з екрана.
- Boston Consulting Group Shareholder Value Management Series, Shareholder Value Metrics [Text]. – BCG, 1996. – Booklet 2.
- Грегори, А. Стратегическая оценка компаний: практическое руководство [Текст] / Алан Грегори. – М. : Квинто-Консалтинг, 2006. – 210 c.
- Rappaport, A. Creating shareholder value: a guide for managers and investors [Text] / A. Rappaport. – Rev. and updated ed. – New York: Free Press, 1998. – 205 p.
- Мартін, Дж. Д. VBM-управління, що базується на вартості: Корпоративна відповідь революції акціонерів [Текст] : пер. з англ. / Дж. Д. Мартін, В. Дж. Петті. – Дніпропетровськ: Баланс Бізнес Букс, 2006. – 272 с.
- Момот, Т. В. Вартісно-орієнтоване корпоративне управління: від теорії до практичного впровадження [Текст]: Монографія / Т. В. Момот. – Харків: ХНАМГ, 2006. – 380 c.
- Скотт, М. К. Фактори вартості: Кер-во для менеджерів з виявлення важелів створення вартості [Текст] : пер. з англ. / Марк К. Скотт. – М.: ЗАТ «Олімп-Бізнес», 2000. – 432 с.
- Knight, J. A. Value-based management: developing a systematic approach to creating shareholder value [Text] / J. A. Knight. – McGraw-Hill, New York, 1998. – 307 p.
- Эшуорт, Г. Менеджмент, основанный на ценности: Как обеспечить ценность для акционеров [Текст] : пер. с англ. / Г. Эшуорт, П. Джеймс. – М. : ИНФРА-М, 2009. – 188 с
- Site BCG company. Available: http://www.bcg.com
- Cheremushkin, S. Magija finansovoj metriki. Available: http://www.cfin.ru/
- Boston Consulting Group Shareholder Value Management Series, Shareholder Value Metrics. (1996). BCG, Booklet 2.
- Gregori, A. (2006). Strategicheskaja ocenka kompanii: prakticheskoe rukovodstvo. Kvinto-konsalting, 210.
- Rappaport, A. (1998). Creating shareholder value: a guide for managers and investors. Rev. and updated ed. New York: Free Press, 205.
- Martin, J. D., Petti, W. J. (2006). VBM-upravlinnia, sco bazuetsia na vartosti: Korporatuvna vidpovid revolucii akcioneriv. Translation from English. Dnipropetrovsk, Balans Biznes Books, 272.
- Momot, T. V. (2006). Vartisno-orientovane korporatuvne upravlinnia: vid teorii do praktucnogo vprovadzennia: monographia. Kharkiv: KhNAMG, 380.
- Mark, K. S. (2000). Faktory vartosti: Kerivnuctvo dlia menedjeriv z vujavlennia vazeliv stvorennia vartosti. Translation from English. M.: ZAT “Olimp-Biznes”, 432.
- Knight, J. A. (1998). Value-based management: developing a systematic approach to creating shareholder value. McGraw-Hill, New York, 307.
- Eshuort, G. (2009). Menedzment osnovanij na cennosti: Kak obespecit cennost dlia akcionerov. Translation from English. M. :Infra-M, 188.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.