Методичні аспекти використання Web-квестів у процесі навчання майбутніх фінансистів

Автор(и)

  • Катерина Сергіївна Дяченко Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, Пров. Отакара Яроша, 8, м. Харків, 61045, Україна
  • Наталія Юріївна Олійник Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, Пров. Отакара Яроша, 8, м. Харків, 61045, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.18517

Ключові слова:

Веб-квест, компетентність, інтерактивний, активізація, фінансова система, місцевий бюджет, пошукова робота, Інтернет.

Анотація

У статті описується методика організації Web-квесту «Складання проекту місцевого бюджету за доходами», представлено графічну модель методики, наведено педагогічні умови. Описано алгоритми роботи студентів при виконанні теоретичної і практичної частин Веб-квесту. Наведено висновки за результатами впровадження квесту і визначено напрями розвитку дослідження.

Біографії авторів

Катерина Сергіївна Дяченко, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, Пров. Отакара Яроша, 8, м. Харків, 61045

Викладач

Кафедра фінансів

Наталія Юріївна Олійник, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, Пров. Отакара Яроша, 8, м. Харків, 61045

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра вищої математики та інформатики

Заступник директора з науково-методичної роботи

Посилання

  1. Фінанси [Текст]: підручник / за ред. С. І. Юрія, В. М. Федосова. – 2-ге вид. переробл. та доп. – 2012. – К.: Знання. – 987 с.
  2. March, T. Web-Quests for Learning [Електронний ресурс] / T. March. – 1998. – Режим доступу: www/ URL: http://www.ozline.com/webquests/intro.html. – Назва з екрана.
  3. Албегова, И. Ф. Веб-квест как инновационная информационно-коммуникационная технология в образовании: сущность и способы применения [Текст] / И. Ф. Албегова, Г. Л. Шамотонова // Дистанционное и виртуальное обучение. – «Издательство современного государственного университета». – 2009. – № 7. – С. 7-12
  4. Образовательные веб-квесты [Электронный ресурс]: материалы международной конференции "Информационные технологии в образовании. ИТО-99"/ под ред. Я. С. Быховский. – Режим доступа: www/ URL: http://ito.bitpro.ru/1999.
  5. Гуревич, Р. С. Веб-квест як інноваційна технологія навчання у вищій і середній школі [Текст] / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія : педагогічні науки. – Луганськ: ЛНУ ім. Т. Шевченка, 2011. – Ч. 1. – Вип. 21 (232). – С. 36-45.
  6. Нечитайлова, Е. В. Веб-квесты как методика обучения на основе Интернет-ресурсов [Электронный ресурс] / Е. В. Нечитайлова // Проблемы современного образования: Интернет журнал. – 2012. – № 2. – С. 147-155. – Режим доступа: www/ URL: http://www.pmedu.ru/res/2012_2_13.pdf.
  7. Новикова, А. А. Меди образовательные квесты [Текст] / А. А. Новикова, А. В. Федоров // Инновации в образовании. – 2008. –№ 10. – С. 71–937.
  8. Web-квест как средство повышения эффективности обучения иностранному языку в нелингвистическом вузе [Текст] // International Journal of Experimental Education. – 2011. – № 6. – С. 110-112.
  9. Lipscomb, G. “I Guess It Was Pretty Fun”: Using Web Questsin the Middle School Classroom [Text] / G. Lipscomb // The Clearing House : A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas. – 2003. – Vol. 76. – Issue 3.– P. 152-155.
  10. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України [Електронний ресурс] : Збірник наукових праць. – 2011. – №31. – Режим доступу: www/ URL: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pprbsu/2011_31/ 11_31_15.pdf. – Назва з екрана.
  11. In: Yuriya, S. I., Fedosova, V. M. (2012). Finansy : pidruchnyk. Ed. 2. K.: Znannya, 987.
  12. March, T. (1998). Web-Quests for Learning. Available: http://www.ozline.com/webquests/intro.html.
  13. Albehova, Y. F., Shamotonova, H. L. (2009). Veb-kvest kak ynnovatsyonnaya ynformatsyonno-kommunykatsyonnaya tekhnolohyya v obrazovanyy: sushchnost' y sposoby prymenenyya. Dystantsyonnoe y vyrtual'noe obuchenye, № 7, 7-12.«Yzdatel'stvo sovremennoho hosudarstvennoho unyversyteta».
  14. In: Bykhovskyy, Ya. S. Obrazovatel'nye veb-kvesty. Materyaly mezhdunarodnoy konferentsyy "Ynformatsyonnye tekhnolohyy v obrazovanyy. YTO-99". Available: http://ito.bitpro.ru/1999.
  15. Hurevych, R. S., Kademiya, M. Yu. (2011). Veb-kvest yak innovatsiyna tekhnolohiya navchannya u vyshchiy i seredniy shkoli. Visnyk Luhans'koho natsional'noho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Seriya : pedahohichni nauky. Luhans'k: LNU im. T. Shevchenka, Ch. 1, Vyp. 21 (232), 36-45.
  16. Nechytaylova, E. V. (2012). Veb-kvesty kak metodyka obuchenyya na osnove Ynternet-resursov. Problemy sovremennoho obrazovanyya: Ynternet zhurnal, № 2, 147-155. Available: http://www.pmedu.ru/res/2012_2_13.pdf.
  17. Novykova, A. A., Fedorov, A. V. (2008). Medy obrazovatel'nye kvesty. Ynnovatsyy v obrazovanyy, № 10, 71–937.
  18. Web-kvest kak sredstvo povyshenyya effektyvnosty obuchenyya ynostrannomu yazyku v nelynhvystycheskom vuze. (2011). International Journal of Experimental Education, № 6, 110-112.
  19. Lipscomb, G. (2003). “I Guess It Was Pretty Fun”: Using Web Questsin the Middle School Classroom. The Clearing House : A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas, Vol. 76, Issue 3, 152-155.
  20. Problemy i perspektyvy rozvytku bankivs'koyi systemy Ukrayiny. (2011). Zbirnyk naukovykh prats', №31. Available: http://archive.nbuv.gov.ua/ portal/soc_gum/pprbsu/2011_31/11_31_15.pdf. – Nazva z ekrana.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-11

Як цитувати

Дяченко, К. С., & Олійник, Н. Ю. (2013). Методичні аспекти використання Web-квестів у процесі навчання майбутніх фінансистів. Technology Audit and Production Reserves, 5(3(13), 12–16. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.18517

Номер

Розділ

Економіка підприємства