Дослідження програмних середовищ 3D-моделювання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19536Ключові слова:
тривимірне моделювання, графіка, полігон, сплайн, примітив, текстурування, анімація, візуалізаціяАнотація
Проведено дослідження програмних пакетів трьохвимірного моделювання Autodesk 3D Maya, Autodesk 3Ds MAX, Pixologic ZBrush. Створено комп'ютерну сцену з трьохвимірними елементами, розробленими завдяки засобам досліджуваних програмних пакетів. Розроблені практичні рекомендації з найбільш ефективного їх застосування, які можуть бути використані як професіоналами, так і користувачами-початківцями.
Посилання
- Anurag Ghosh. What is 3D Modeling? [Электронный ресурс] / Anurag Ghosh. – Режим доступа: www/ URL: http://www.wisegeek.com/what-is-3d-modeling.htm#. – 15.10.2013 г. – Загл с экрана.
- 6 Industries that Use 3D Modeling Software [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/ URL: http://www.steves-digicams.com/knowledge-center/how-tos/video-software/6-industries-that-use-3d-modeling-software.html#b. – 02.11.2013 г. – Загл. с экрана.
- Keller, E. Introducing ZBrush [Текст] / Eric Keller. – Indianopolis, Indiana: Wiley Publishing, Inc., 2008. – 474 c.
- Гайдамащук, А. В. Исследование программных сред 3D-моделирования [Текст] / А. В. Гайдамащук // XVII международный молодежный форум "Радиоэлектроника и молодежь в XXI веке". Сб.материалов форума. Т.7. – Харьков: ХНУРЭ, 2013.
- Aakash Singh. Best 3D Software [Электронный ресурс] / Aakash Singh. – Режим доступа: www/ URL: http://www.ibuzzle.com/articles/best-3d-software.html. – 10.04.2011 г. – Загл. с экрана.
- Silverman, D. 3D Primer for Game Developers: An Overview of 3D Modelling in Games/Article [Электронный ресурс] / David Silverman. – Режим доступа: www/ URL: http://gamedev.tutsplus.com/articles/glossary/3d-primer-for-game-developers-an-overview-of-3d-modeling-in-games/. – 05.03.2013г. – Загл. с экрана.
- Прокофьева, З. Создание персонажа в Maya. Моделирование [Электронный ресурс] / Зоя Прокофьева; С.-Петерб. гос. ун-т, фак. переподготовки специалистов. – Режим доступа: www/ URL: http://www.avalon.ru/OpenLessons/Maya/ Lessons/Personage-modeling/. – 01.11.2013 г. – Загл. с экрана.
- 3D Math Overwiew and 3D Graphics Foundations [Текст] / Multimedia Applications Devision of Freescale Semiconductors, Inc, 2010. – 16 p.
- Flavius Cristea. Modeling & Rendering an Interior Scene using 3ds Max and Vray [Электронный ресурс] / Flavius Cristea. – Режим доступа: www/ URL: http://cg.tutsplus.com/tutorials/ autodesk-3d-studio-max/modelling-and-rendering-an-interior-scene-in-3ds-max/. – 27.07.2010 г. – Загл. с экрана.
- Spencer, S. Human Anatomy [Текст] / Scott Spencer, Eric Keller, Paul Gaboury. – Indianopolis, Indiana: Wiley Publishing, Inc., 2010. – 398 p.
- Koning, W. F. Adding Controllers to a Rig [Электронный ресурс] / Wobbe F. Koning // Maya Instructions and Tutorials. – Режим доступа: www/ URL: http://www.ideepix.nl/aril/3d/maya/?show=28/. – 05.11.2013 г. – Загл. с экрана.
- Anurag Ghosh. (2013). Internet. What is 3D Modelling? Available: http://www.wisegeek.com/what-is-3d-modeling.htm#
- 6 Industries that Use 3D Modeling (2008). Available: http://www.steves-digicams.com/knowledge-center/how-tos/video-software/6-industries-that-use-3d-modeling-software.html#b
- Keller, E. (2008). Introducing ZBrush. Indianopolis, Indiana: Wiley Publishing.
- In: Gaidamashchuk, A. (2013). 3D Modelling Software Environment Research. XVII International Youth Forum "Radioelectronics and Youth in XXI century". Kharkov: KNURE.
- Aakash Singh. (2011). Best 3D Software. Available: http://www.ibuzzle.com/articles/best-3d-software.html
- Silverman, D. (2013). 3D Primer for Game Developers: An Overview of 3D Modelling in Games. Available: http://gamedev.tutsplus.com/articles/glossary/3d-primer-for-game-developers-an-overview-of-3d-modeling-in-games/
- Prokofyeva, Z. (2013). Hero creating in Maya. Modeling. Available: http://www.avalon.ru/OpenLessons/Maya/ Lessons/Personage-modeling
- Multimedia Applications Devision of Freescale Semiconductors, Inc. (2010). 3D Math Overview and 3D Graphics Foundations.
- Flavius Cristea. (2010). Modeling & Rendering an Interior Scene using 3ds Max and Vray. Available: http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/modelling-and rendering-an-interior-scene-in-3ds-max/
- Spencer, S., Keller, E., Gaboury, P. (2010). Human anatomy. Indianopolis, Indiana: Wiley Publishing, Inc.
- Koning, W. F. Adding Controllers to a Rig. Available: http://www.ideepix.nl/aril/3d/maya/?show=28/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.