Дослідження програмних середовищ 3D-моделювання

Автор(и)

  • Ирина Николаевна Егорова Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, Україна
  • Алиса Владимировна Гайдамащук Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19536

Ключові слова:

тривимірне моделювання, графіка, полігон, сплайн, примітив, текстурування, анімація, візуалізація

Анотація

Проведено дослідження програмних пакетів трьохвимірного моделювання  Autodesk 3D Maya, Autodesk 3Ds MAX, Pixologic ZBrush. Створено комп'ютерну сцену з трьохвимірними елементами, розробленими завдяки засобам досліджуваних програмних пакетів. Розроблені практичні рекомендації з найбільш ефективного їх застосування, які можуть бути використані як професіоналами, так і користувачами-початківцями. 

Біографії авторів

Ирина Николаевна Егорова, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна

Кандидат технічних наук, професор

Кафедра медіасистем та технологій

Алиса Владимировна Гайдамащук, Харківський національний університет радіоелектроніки пр. Леніна, 14, м. Харків, Україна

Кафедра медіасистем та технологій

Посилання

  1. Anurag Ghosh. What is 3D Modeling? [Электронный ресурс] / Anurag Ghosh. – Режим доступа: www/ URL: http://www.wisegeek.com/what-is-3d-modeling.htm#. – 15.10.2013 г. – Загл с экрана.
  2. 6 Industries that Use 3D Modeling Software [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/ URL: http://www.steves-digicams.com/knowledge-center/how-tos/video-software/6-industries-that-use-3d-modeling-software.html#b. – 02.11.2013 г. – Загл. с экрана.
  3. Keller, E. Introducing ZBrush [Текст] / Eric Keller. – Indianopolis, Indiana: Wiley Publishing, Inc., 2008. – 474 c.
  4. Гайдамащук, А. В. Исследование программных сред 3D-моделирования [Текст] / А. В. Гайдамащук // XVII международный молодежный форум "Радиоэлектроника и молодежь в XXI веке". Сб.материалов форума. Т.7. – Харьков: ХНУРЭ, 2013.
  5. Aakash Singh. Best 3D Software [Электронный ресурс] / Aakash Singh. – Режим доступа: www/ URL: http://www.ibuzzle.com/articles/best-3d-software.html. – 10.04.2011 г. – Загл. с экрана.
  6. Silverman, D. 3D Primer for Game Developers: An Overview of 3D Modelling in Games/Article [Электронный ресурс] / David Silverman. – Режим доступа: www/ URL: http://gamedev.tutsplus.com/articles/glossary/3d-primer-for-game-developers-an-overview-of-3d-modeling-in-games/. – 05.03.2013г. – Загл. с экрана.
  7. Прокофьева, З. Создание персонажа в Maya. Моделирование [Электронный ресурс] / Зоя Прокофьева; С.-Петерб. гос. ун-т, фак. переподготовки специалистов. – Режим доступа: www/ URL: http://www.avalon.ru/OpenLessons/Maya/ Lessons/Personage-modeling/. – 01.11.2013 г. – Загл. с экрана.
  8. 3D Math Overwiew and 3D Graphics Foundations [Текст] / Multimedia Applications Devision of Freescale Semiconductors, Inc, 2010. – 16 p.
  9. Flavius Cristea. Modeling & Rendering an Interior Scene using 3ds Max and Vray [Электронный ресурс] / Flavius Cristea. – Режим доступа: www/ URL: http://cg.tutsplus.com/tutorials/ autodesk-3d-studio-max/modelling-and-rendering-an-interior-scene-in-3ds-max/. – 27.07.2010 г. – Загл. с экрана.
  10. Spencer, S. Human Anatomy [Текст] / Scott Spencer, Eric Keller, Paul Gaboury. – Indianopolis, Indiana: Wiley Publishing, Inc., 2010. – 398 p.
  11. Koning, W. F. Adding Controllers to a Rig [Электронный ресурс] / Wobbe F. Koning // Maya Instructions and Tutorials. – Режим доступа: www/ URL: http://www.ideepix.nl/aril/3d/maya/?show=28/. – 05.11.2013 г. – Загл. с экрана.
  12. Anurag Ghosh. (2013). Internet. What is 3D Modelling? Available: http://www.wisegeek.com/what-is-3d-modeling.htm#
  13. 6 Industries that Use 3D Modeling (2008). Available: http://www.steves-digicams.com/knowledge-center/how-tos/video-software/6-industries-that-use-3d-modeling-software.html#b
  14. Keller, E. (2008). Introducing ZBrush. Indianopolis, Indiana: Wiley Publishing.
  15. In: Gaidamashchuk, A. (2013). 3D Modelling Software Environment Research. XVII International Youth Forum "Radioelectronics and Youth in XXI century". Kharkov: KNURE.
  16. Aakash Singh. (2011). Best 3D Software. Available: http://www.ibuzzle.com/articles/best-3d-software.html
  17. Silverman, D. (2013). 3D Primer for Game Developers: An Overview of 3D Modelling in Games. Available: http://gamedev.tutsplus.com/articles/glossary/3d-primer-for-game-developers-an-overview-of-3d-modeling-in-games/
  18. Prokofyeva, Z. (2013). Hero creating in Maya. Modeling. Available: http://www.avalon.ru/OpenLessons/Maya/ Lessons/Personage-modeling
  19. Multimedia Applications Devision of Freescale Semiconductors, Inc. (2010). 3D Math Overview and 3D Graphics Foundations.
  20. Flavius Cristea. (2010). Modeling & Rendering an Interior Scene using 3ds Max and Vray. Available: http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/modelling-and rendering-an-interior-scene-in-3ds-max/
  21. Spencer, S., Keller, E., Gaboury, P. (2010). Human anatomy. Indianopolis, Indiana: Wiley Publishing, Inc.
  22. Koning, W. F. Adding Controllers to a Rig. Available: http://www.ideepix.nl/aril/3d/maya/?show=28/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-28

Як цитувати

Егорова, И. Н., & Гайдамащук, А. В. (2013). Дослідження програмних середовищ 3D-моделювання. Technology Audit and Production Reserves, 6(1(14), 11–14. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19536

Номер

Розділ

Технологічний аудит