Розроблення імітаційної моделі для визначення максимальної довжини черги автомобілів на координованому перехресті

Автор(и)

  • Ігор Андрійович Вікович Національний університет «Львівська політехніка» вул. Степана Бандери, 12, м. Львів, Україна,79013, Україна
  • Роман Михайлович Зубачик Національний університет «Львівська політехніка» вул. Степана Бандери, 12, м. Львів, Україна,79013, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19540

Ключові слова:

імітаційна модель, максимальна довжина черги, ділянка координації, суміжне регульоване перехрестя

Анотація

У статті розглядається імітаційна модель для визначення максимальної довжини черги транспортних засобів на суміжному у напрямку координації регульованому перехресті, яка написана мовою програмування Objective-C на базі розробленої аналітичної моделі. Перевіряється адекватність запропонованої моделі і порівнюються результати із значеннями у середовищі VISSIM.

Біографії авторів

Ігор Андрійович Вікович, Національний університет «Львівська політехніка» вул. Степана Бандери, 12, м. Львів, Україна,79013

Доктор технічних наук, професор

Кафедра «Транспортні технології»

Роман Михайлович Зубачик, Національний університет «Львівська політехніка» вул. Степана Бандери, 12, м. Львів, Україна,79013

Аспірант

Кафедра «Транспортні технології»

Посилання

  1. Вікович, І. А. Розробка методу забезпечення пріоритету маршрутним автобусам на регульованих перехрестях [Текст] / І. А. Вікович, Р. М. Зубачик // Східно-Європейський журнал передових технологій. – 2013. – № 5/3 (65). – С. 27–33.
  2. Wasson, J. Reconciled Platoon Accommodation at Traffic Signals [Text] / J. Wasson, M. Abbas, D. Bullock, A. Rhodes, C. Zhu. – Indianapolis, December 1999. – 217.
  3. Yu. L. Real-Time Calibration of Platoon Dispersion Model to Optimize the Coordinated Traffic Signal Timing in ATMS Networks [Text] / L. Yu. – Texas, Texas Southern University, June 1999. – 51.
  4. Кременец, Ю. А. Технические средства организации дорожного движения [Текст]: учеб. для вузов. / Ю. А. Кременец, М. П. Печерский, М. Б. Афанасьев. – М.: ИКЦ «Академкнига», 2005. – 279 с.
  5. Гаврилов, Е. В. Організація дорожнього руху [Текст] / Е. В. Гаврилов, М. Ф. Дмитриченко, В. К. Доля. – К.: Знання України, 2007.– 452 с.
  6. Вентцель, Е. С. Теория вероятностей и ее инженерные приложения [Текст] / Е. С. Вентцель, Л. А. Овчаров. – 2-е изд., стер. – М.: Висш. шк., 2000. – 480 с.
  7. Гаврилов, А. А. Моделирование дорожного движения [Текст] / А. А. Гаврилов. – М.: Транспорт, 1980. – 190 с.
  8. Вікович, І. А. Розробка імітаційної моделі для визначення максимальної довжини черги транспортних засобів [Текст] / І. А. Вікович, Р. М. Зубачик // Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Збірник наукових праць. – 2013. – № 65. – С. 27–33.
  9. Иносэ, Х. Управление дорожнім движением [Текст]: пер. с англ. / Х. Иносэ, Т. Хамада; под ред. М. Я. Блинкина. – М.: Транспорт, 1983. – 248 с.
  10. Farzaneh, M. Modeling traffic dispersion [Text] / M. Farzaneh, H. Rakha / Virginia Polytechnic Institute and State University. – November 2005. – 139 p.
  11. Vikovych, I. A., Zubachyk R. M. (2013). Development of method for ensuring bus priority at controlled intersection. Eastern-European Journal Of Enterprise Technologies, 5(3(65)), 27-33.
  12. Wasson, J. Abbas, M., Bullock, D., Rhodes, A., Zhu, C. (December 1999). Reconciled Platoon Accommodation at Traffic Signals. Indianapolis, 217.
  13. Yu. L. (June 1999). Real-Time Calibration of Platoon Dispersion Model to Optimize the Coordinated Traffic Signal Timing in ATMS Networks. Texas, Texas Southern University, 51.
  14. Kremenets, Y. A., Pechersii, M. B. (2005). Technical means of traffic management. Moscow, 279.
  15. Havrilov, E. V., Dmytrychenko, M. F., Dolia, V. K. (2007). Traffic management. Kyiv, 452.
  16. Venttsel, E. S., Ovcharov, L. A. (2000). Theory of Probability and engineering applications. Moscow, 480.
  17. Havrilov, A. A. (1980). Simulation road traffic. Moscow, USSR, Transport, 190.
  18. Vikovych, I. A., Zubachyk, R. M. (2013). Development of simulation model for determination of the maximum length of queued vehicles. Herald of the National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute”, 65, 27–33.
  19. Inose, H., Khamada, T. (1983). Road traffic control. Moscow, USSR, Transport, 248.
  20. Farzaneh, M., Rakha, H. (November 2005). Modeling traffic dispersion. Virginia Polytechnic Institute and State University, 139.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-28

Як цитувати

Вікович, І. А., & Зубачик, Р. М. (2013). Розроблення імітаційної моделі для визначення максимальної довжини черги автомобілів на координованому перехресті. Technology Audit and Production Reserves, 6(1(14), 19–26. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19540

Номер

Розділ

Технологічний аудит