Про напрямки зниження завантаження дорожнім рухом транспортних мереж міст

Автор(и)

  • Сергій Борисович Дульфан Харківська міська рада, пл. Конституції, 7, м. Харків, Україна, 61003, Україна
  • Олексій Олегович Лобашов Харківська національна академія міського господарства, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19545

Ключові слова:

транспортна мережа, транспортний потік, моделювання транспортних потоків, дорожній рух, ефективність

Анотація

Представлено аналіз і класифікацію сучасних напрямків зниження завантаження дорожнім рухом транспортних мереж міст. Визначено найбільш актуальні в сучасних умовах заходи - влаштування дублюючих магістралей і влаштування «перехоплюючих» паркувань. Розроблено методику дослідження ефективності обраних заходів щодо зниження завантаження рухом транспортних мереж міст.

Біографії авторів

Сергій Борисович Дульфан, Харківська міська рада, пл. Конституції, 7, м. Харків, Україна, 61003

Директор

Департамент транспорту та зв’язку

Олексій Олегович Лобашов, Харківська національна академія міського господарства, вул. Революції, 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. Gavrilov, E. V., Dmytrychenko, M. F., Dolya, V. K.; In: Dmytrychenko, M. F. (2007). Systemologiya na transporti. Organizaciya dorozhnogo rukhu, Vol. 4. Kyiv: Znanya Ukrainy, 452.
  2. Rankin, V.U., Klafi, P., Halbert, S. (1981). Avtomobilnye perevozki i organizaciya dorozhnogo dvizheniya. Moskva: Transport, 592.
  3. Inose, X. T., Hamada, T. (1983). Upravlenie dorozhnym dvizheniem. Moskva: Transport, 248.
  4. Eresov, V. I. (1984). Shlyahi pidvyshenya efectyvnosti upravlinya dorozhnim rukhom. Avtomobilni dorogy i dorozhne budivnyctvo, №34, 95-99.
  5. Zhivoglyadov, V. G. (2005). Theoriya dvizheniya transportnykh I peshekhodnykh potokov. Rostov-na-Donu. Izd. Vuz. Sev., 182.
  6. Lobashov, O. O. (2010). Pro vplyv rivnya rozvytku transportnoyi merezhi mista na efectyvnist dorozhnogo rukhu. Іnformatsіyno-keruyuchi systemy na zalіznichnomu transportі, № 5-6, 45-47.
  7. Lobashov, O. O., Dulfan, S. B. (2013). Vplyv parametrіv transportnykh merezh znachnykh i nayznachnishykh mist na shvydkist transportnykh potokіv. Komunalne gospodarstvo mіst, Vyp. 109, 107-110.
  8. Helbing, D., Hennecke, A., Shvetsov, V., Treiber, M. (2001). MASTER: Macroscopic traffic simulation based on a gas-kinetic, non-local traffic model. Transpn. Res. B, № 35, 183-211.
  9. Shvetsov, V. I., Dubov, Yu. A. (1997). Expected distributions in the intervening opportunities model. Envir. & Plan. A, № 29, 1229-1241.
  10. Shvetsov, V. I., Helbing, D. (1999). Macroscopic dynamics of multilane traffic. Phys. Rev. E, № 59, 6328-6339.
  11. Lobashov, O. O. (2010). Methodyka doslіdzhennya vplivu transportnoyi merezhi na parametry transportnykh potokіv u mіstah. Іnformatsіyno-keruyuchi systemy na zalіznichnomu transportі, № 2, 24-25.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-11-28

Як цитувати

Дульфан, С. Б., & Лобашов, О. О. (2013). Про напрямки зниження завантаження дорожнім рухом транспортних мереж міст. Technology Audit and Production Reserves, 6(1(14), 35–38. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19545

Номер

Розділ

Технологічний аудит