Задача складання портфеля бізнесів підприємства

Автор(и)

  • Олена Григорівна Жданова Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» просп. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056, Україна
  • Олег Миколайович Івченко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» вул. Вершигори, 7, м. Київ, Україна, 02218, Україна
  • Катерина Юріївна Яворська Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» Контактний тел. (063) 400-80-94, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19559

Ключові слова:

портфель підприємства, бізнес-напрям, бізнес-одиниця, матриця кореляції, алгоритм побудови збалансованого бізнес-портфелю

Анотація

У статті запропоновано один із шляхів вирішення задачі пошуку та формування збалансованого портфеля бізнесів підприємства. Він являє собою алгоритм об’єднання складових першого рівня агрегації – стратегічних одиниць бізнесу та підтримуючих видів діяльності – у комплексні бізнес-напрями (другий рівень агрегації). Алгоритм базується на оцінці балансу бізнес-напрямів за допомогою ринкової кореляції цих складових між собою.

Біографії авторів

Олена Григорівна Жданова, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» просп. Перемоги, 37, м. Київ, Україна, 03056

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра автоматизованих систем обробки інформації та управління

Олег Миколайович Івченко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» вул. Вершигори, 7, м. Київ, Україна, 02218

Кафедра автоматизованих систем обробки інформації та управління

Катерина Юріївна Яворська, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» Контактний тел. (063) 400-80-94

Аспірант

Кафедра промислового маркетингу

Посилання

  1. Портер, М. Конкуренція [Текст]: пер. з англ. / М. Портер. – М.: Диалектика-Вильямс, 2005. – 496 с.
  2. Ансофф, И. Стратегическое управление [Текст] / И. Ансофф. – М.: Экономика, 1989. – 303 с.
  3. Ламбен, Ж.-Ж. Менеджмент ориентированный на рынок: стратегический и операционный маркетинг [Текст] / Ламбен Ж.-Ж.; пер. с англ. С. Жильцов, В. Б. Колганов. – СПб.: Питер, 2004. – 796 с.
  4. Ілляшенко, С. М. Управління портфелем замовлень науково-виробничого підприємства [Текст]: монографія / С. М. Ілляшенко, О. М. Олефіренко. – Суми: Унів. кн., 2008. – 272 c.
  5. Яворська, К. Ю. Бізнес-напрямок як складова портфеля бізнесів [Текст] / К. Ю. Яворська // Економічний аналіз». – Тернопіль: Економічна думка, 2013. – № 12. – 174 с.
  6. Гэри, М. Вычислительные машины и труднорешаемые задачи [Текст] / М. Гэри, Д. Джонсон. – М.: Мир, 1982. – 419 с.
  7. Кнут, Д. Э. Искусство программирования (The Art of Computer Programming) [Текст] / Д. Э. Кнут // Т. 2. Основные алгоритмы. – М.: Вильямс, 2000. – 832 с.
  8. Майника, Э. Алгоритмы оптимизации на сетях и графах [Текст] / Э. Майника; пер. с англ. М. Б. Кацнельсона, М. И. Рубинштейна. – М.: Мир, 1981. – 323с.
  9. Окулов, С. М. Программирование в алгоритмах [Текст] / С. М. Окулов. – М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2002. – 341 с.
  10. Навігатор: формат представлення статистичних даних [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www/ URL: http://navigator.ua/. – Назва з екрану.
  11. Porter, M. (2005). Konkyrenciya [Competition]. Moscow: Dialektika-Williams, 496.
  12. Ansoff, I. (1989). Strategicheskoe upravlenie [Strategic management]. Moscow: Ekonomika, 303.
  13. Lamben, G. G. (2004). Managemen orientirovannuy na runok: strategicheskiy i operacionnuy marketing [Market oriented management: strategic and operational marketing]. St. Petersburg: MBA Classic, 796.
  14. Illiashenko, N. S. (2008). Ypravlinnya zamovlen naykovo-vurobnuchogo pidpruemstva [Industrial and scientific Order Portfolio Management]. Sumy: Yniv. Kn, 272.
  15. Yavors’ka, K. Y. (2013). Bіznes-napriamok iak skladova portfelia bіznesіv. Ekonomichniy analys, 12, 174.
  16. Gary, M., Jonson, D. (1982). Vichiskitel’nie mashini I trudnoreshaemie zadachi. Moscow: Mir, 419.
  17. Knuth, D. E. (2000). Part 2. General Algoritms. Chapt. 2.3. Trees. The Art of Computer Programming. Moscow: Wiliams”, 832.
  18. Minieka, E. (1981). Optimization algorithms for networks and graphs. Translation from English. Moscow: Mir, 323.
  19. Okulov, S. M. (2002). Programmirovanie v algotithmah [Programming in algorithms]. Moscow: BINOM. Laboratoriya znanij, 341.
  20. Navigator: format predstavlennya statistichnih danih. Navigator. Napravleniya deyatel’nosti (Presentation format of the statistic data). Available: http://navigator.ua.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-23

Як цитувати

Жданова, О. Г., Івченко, О. М., & Яворська, К. Ю. (2013). Задача складання портфеля бізнесів підприємства. Technology Audit and Production Reserves, 6(3(14), 14–17. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2013.19559