Розробка методів підвищення ефективності автомобільних перевезень маршрутами міжнародних транспортних коридорів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2706-5448.2020.210379Ключові слова:
міжнародні транспортні коридори, ефективність автомобільних перевезень, проект перевезення вантажів, модель прогнозування.Анотація
Об’єктом дослідження роботи є процеси управління функціонуванням міжнародних транспортних коридорів та проектами перевезення вантажів з урахуванням оцінки якості надання транспортних послуг. Існує проблема оцінки якості міжнародного транспортного процесу з урахуванням таких факторів, як час доставки вантажу, швидкість переміщення транспортних засобів через митний кордон та тариф, які визначаються вимогами клієнтів. Усі зазначені фактори залежать від логістичного забезпечення проектів перевезення.
Для вирішення поставлених у роботі задач використано наступні методи: метод аналізу експертних оцінок для вибору критеріїв оцінки проектів; математичний апарат теорії прийняття рішень; методи імітаційного моделювання для оцінки інтегрального показника якості прийняття оптимального рішення.
Визначені закономірності забезпечення умов безперервного, безпечного та зручного руху транспортних потоків як основи для створення ефективної системи управління процесами в мережі автомобільних міжнародних транспортних коридорів і розроблена методологія визначення ефективності їх функціонування.
Розроблено метод формування системи управління функціонуванням і розвитком мережі автомобільних міжнародних транспортних коридорів на основі суспільно-економічного прогнозування у вигляді ієрархічної структури елементів та їх взаємозв’язків. Це дало можливість розробити модель прогнозування необхідних обсягів ресурсного забезпечення виконання дорожніх робіт на підставі визначеного попиту з боку користувачів автомобільних міжнародних транспортних коридорів.
Проведене дослідження спрямоване на одержання нових знань про закономірності підвищення ефективності автомобільних перевезень маршрутами європейських міжнародних транспортних коридорів, що можуть бути покладені в основу теорії визначення позитивного її впливу на розвиток економіки країн, через які проходять міжнародні транспортні коридори. У ході дослідження проведена апробація розробленої методики щодо вибору оптимального проекту перевезення на проектно-орієнтованих підприємствах автомобільного транспорту.
Посилання
- Pro skhvalennia Transportnoi stratehii Ukrainy na period do 2020 roku: Rozporiadzhennia No. 2174-r. 02.10.2010 r. Kabinet Ministriv Ukrainy. Ofits. Visnyk Ukrainy, 2 (92), 545, 3280.
- Teodorović, D., Janić, M. (2017). Transportation Systems. Transportation Engineering, 5–62. doi: http://doi.org/10.1016/b978-0-12-803818-5.00002-0
- Dunkan, W. (2004). A Guide to the Project Management Body of Knowledge. Project Management Institite Standarts Committee, 401.
- Knight, H. (2014). New algorithm can dramatically streamline solutions to the 'max flow' problem. MIT News, 21–26.
- Cancela, H., Mauttone, A., Urquhart, M. E. (2015). Mathematical programming formulations for transit network design. Transportation Research Part B: Methodological, 77, 17–37. doi: http://doi.org/10.1016/j.trb.2015.03.006
- Pu, C., Li, S., Yang, X., Yang, J., Wang, K. (2016). Information transport in multiplex networks. Physica A: Statistical Mechanics and Its Applications, 447, 261–269. doi: http://doi.org/10.1016/j.physa.2015.12.057
- Singh, S., Dubey, C., Shrivastava, R. (2016). Various Method to Solve the Optimality for the Transportation Problem. Statistical Mechanics and its Applications, 12, 161–169.
- Wu, J., Guo, X., Sun, H., Wang, B. (2014). Topological Effects and Performance Optimization in Transportation Continuous Network Design. Mathematical Problems in Engineering, 2, 51–68. doi: http://doi.org/10.1155/2014/490483
- Zou, Y., Zhu, J. (2016). Reachability of higher-order logical control networks via matrix method. Applied Mathematics and Computation, 287-288, 50–59. doi: http://doi.org/10.1016/j.amc.2016.04.013
- Gupta, K., Arora, S. R. (2014). An algorithm for solving a capacitated indefinite quadratic transportation problem with enhanced flow. Yugoslav Journal of Operations Research, 24 (2), 217–236. doi: http://doi.org/10.2298/yjor120823043g
- Prokudin, H. S., Kunda, N. T., Chupailenko, O. A., Lebid, V. V. (2016). Matematychna model pryiniattia optymalnoho rishennia shchodo vyboru mizhnarodnoho marshrutu za kryteriiem vazhlyvosti. Literaturnyi pysmovyi tvir naukovo-tekhnichnoho kharakteru. A. C. No. 66608. declareted: 17.05.2016 No. 66994; published: 13.07.2016, 13.
- Prokudin, H. S., Kunda, N. T., Chupailenko, O. A., Lebid, V. V. (2016). Nechitko-mnozhynna model zabezpechennia vzaiemozviazku pokaznykiv yakosti proektiv perevezennia vantazhiv. Literaturnyi pysmovyi tvir naukovo-tekhnichnoho kharakteru. A. C. No. 67057. declareted: 06.06.2016, No. 67469; published: 09.08.2016, 11.
- Prokudin, H. S., Kunda, N. T., Chupailenko, O. A., Lebid, V. V. (2016). Kompiuterna prohrama “Vybir optymalnoho marshrutu rukhu za kryteriiem pryvablyvosti”. A. C. No. 67055. declareted: 06.06.2016, No. 67467; published: 09.08.2016, 17.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Georgii Prokudin, Alexey Chupaylenko, Alexey Chupaylenko, Viktoriia Lebid, Tetiana Khobotnia, Alexey Chupaylenko, Tetiana Khobotnia, Tetiana Khobotnia, Viktoriia Lebid, Viktoriia Lebid
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.