Взаємозв’язок між диференційним ціноутворенням та сприйняттям споживачами якості товару: практика українських підприємств
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.21253Ключові слова:
диференційне ціноутворення, якість товару, кореляціяАнотація
У статті розроблено оновлений підхід до розуміння якості товару для різних груп побутової електроніки. Систематизовано основні практики диференційного ціноутворення залежно від сприйняття покупцями якості товару. Проведено кореляційний аналіз для виявлення взаємозв’язків між обсягами продажу та сприйняття покупцями якості товару, а також надано рекомендації використання певних практик диференційного ціноутворення для різних товарних груп.Посилання
- Манжола, П. Проблеми становлення середнього класу як основи розвитку громадянського суспільства в Україні". Аналітична записка [Електронний ресурс]/ П. Манжола. – Національний інститут стратегічних досліджень при президентові України, 2013. – Режим доступу: www/URL: http://www.niss.gov.ua/articles/265/
- Злобина, Н. В. Економіка якості [Текст]: навч. підр. / Н. В. Злобина. –Тамбов: НГТУ, 2009. – 77 с.
- Стефанчук, Н. О. Якість банківського продукту: економічний аналіз та практика формування / Н. О. Стефанчук // Банківський менеджмент. – 2011. – №3(3). - С. 65-71
- Федоришин, Ф. Середній клас в Україні [Електронний ресурс]/ Презентація ГФК Україна, 2012. – Режим доступу: www/URL: http://www.gfk.ua/imperia/md/content/gfkukraine/presentations/120330_gfk_ukraine_middle_class_fedorishin.pdf
- Котлер, Ф. Основы маркетинга [Текст]/ Ф. Котлер; пер. с англ. под ред. В. Б. Боброва. – М.: Прогрес, 1991. – 695 с.
- Борисенко, М. А. Промисловий маркетинг [Текст]: навч. пос. / М. А. Борисенко, О. В. Гронь, В. М. Щетинін; Міністерство освіти і науки України; Харківський національний економічний університет. – Харків: ХНЕУ, 2010. – 291 с.
- Селезньов, В. В. Основи ринкової економіки України. Влада. Право. Підприємництво. Фінанси. Податки. Маркетинг. Менеджмент. Торгівля. Реклама [Текст]: підручник / В. В. Селезньов. – К.: А.С.К., 2006. – 688 с.
- Дайновська, С. М. Ціноутворення [Текст]: підручник / С. М. Дайновська. – К.: КНТЕУ, 2009. – 319 c.
- Дойль, П. Маркетинг-менеджмент и стратеги [Текст] / П. Дойль; пер. с англ. под ред. Ю. Н. Каптуревського // Серия «Маркетинг для профессоналов». – 3-е изд. – СПб.: Питер, 2002. – 544 с.
- Данілова, Л. Л. Ціноутворення та маркетингова цінова політика [Текст]: навч. посіб. / Л. Л. Данілова, С. В. Петровська. – К., 2006. – 129 с.
- Manzhola, P. (2013). The problems of the middle class as the basis for the development of civil society in Ukraine. Policy Brief. National Institute for Strategic Studies under the President of Ukraine. Available: http://www.niss.gov.ua/articles/265/
- Zlobyna, N. V. (2009). Economics of quality. Tambov: NGTU, 77.
- Stefanchyk, N. O. (2011). Quality of banking products: economic analysis and practice of forming. Bank management, №3(3), 65-71.
- Fedorishin, F. (2012). Ukrainian Middle Class. Presentations GFK Ukraine. Available: http://www.gfk.ua/imperia/md/content/gfkukraine/presentations/120330_ gfk_ukraine_middle_class_fedorishin.pdf
- Kotler, F. (1991). Bases of Marketing. Moscow: Progress, 695.
- Borysenko, M. A., Gron, O. V., Schetynin, V. M. (2010). Industrial marketing. Kharkiv: KhNEU, 291.
- Seleznev, V. V. (2006). Foundations of the market economy in Ukraine. Power. Right. Entrepreneurship. Finance. Taxes. Marketing. Management. Trade. Advertising. Kyiv: ASK, 688.
- Dainovska, S. M. (2009). Pricing. Kyiv: NNTEU, 319.
- Doil, P. (2002). Marketing – management and strategy [Marketing – menedgment i strategia]. St. Petersburg: Piter, 544.
- Danilova, L. L., Petrovs'ka, S. V. (2006). Pricing and marketing pricing policy. Kyiv: KNTEU, 129.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.