Нанотехнології в косметичній галузі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.21332Ключові слова:
нанотехнології, косметичні засоби, наноматеріали, оцінка безпечності, захист, нормативно-технічне забезпеченняАнотація
Представлено загальну характеристику наноматеріалів, котрі використовуються у косметології та дано оцінку їх безпечності для здоров’я споживачів і довкілля. Вивчено міжнародний ринок виробників нанокосметики та проаналізовано провідні тенденції у вітчизняному виробництві. Вказано на необхідність створення надійного нормативно-технічного забезпечення даної галузі.Посилання
- Старостіна, А. О. Маркетинг [Текст]: підручник /А. О. Старостіна, Н. І. Чухрай, Й. А. Корнелюк та ін. – К.: Знання, 2009. – 1070 с.
- Ковальчук, С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів [Текст]/ С. Ковальчук, І. Слободян // Маркетинг в Україні. – 2010. – №1. – С. 57-59.
- Пешук, Л. В. Технологія парфумерно-косметичних продуктів [Текст]: навч. посібник /Л. В. Пешук, Л. І. Бавіка, І. М. Демидов. – К.: Центр навч. літ., 2007. – 376 с.
- Нано-косметика: восхищатся или опасатся [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www/URL: http://organic.org.ua/kosmetika-bez-khimii/2522-nano-kosmetika-voskhishhatsya-ili-opasatsya. – 2011. – Назва з екрану
- Марголина, А. А. Новая косметология [Текст]/ А. А. Марголина, Е. И. Эрнандес, О. Э. Зайкина. – М.: ИД «Косметика и медицина», 2000. – 206 с.
- Нанотехнологии. Наука будущего [Текст]/ В. И. Балабанов. – М.: Эксмо, 2009. – 256 с.
- Попова, Ж. М. Використання нанотехнологій у косметичних засобах – великий потенціал чи потенційний ризик? [Текст]/ Ж. М. Попова, І. С. Чекман // Вопросы фармации. – 2013. − №5. – С. 95-98.
- Правомерность использования нанотехнологий в косметологи [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www/URL: http://biomedmo.ru/professionals/ research_materials/pravo. – Назва з екрану.
- Офіційний сайт Наносвіт [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www/URL: http://www.nanosvit.com. –Назва з екрану.
- Корж, Ю. В. Оцінка сучасного ринку парафармацевтичної продукції з фотопротекторними властивостями на основі нанотехнологій [Текст]/ Ю. В. Корж //Вопросы фармации. – 2013. − №3. – С. 101-104.
- Starostina, A., Chukhray, N., Kornelyuk, Y. (2009). Marketing. Kyiv: Snannya, 1070.
- Kovalchuk, S. (2010). Kulhantynh: marketing research new trends. Marketing in Ukraine, № 1, 57-59.
- Peshuk, L. (2007). Technology of perfumery and cosmetic products. Kyiv: Centre of textbooks, 376.
- Nano-kosmetika: voskhishchatsia ili opasatsia. (2011). Available: http://organic.org.ua/kosmetika-bez-khimii/2522-nano-kosmetika-voskhishhatsya-ili-opasatsya.
- Margolin, A. (2000). New cosmetology. Moskva: Publishing house "Cosmetics and Medicine", 206.
- Balabanov, I. (2009). Nanotechnology. Science of the future. Penguin Books, 256.
- Popovа, G., Chekman, I. (2013). The use of nanotechnology in cosmetics - big potential or a potential risk? Questions pharmacy, № 5, 95-98.
- Pravomernost' ispol'zovaniia nanotekhnolohii v kosmetolohi. Available: http://biomedmo.ru/professionals/ research_materials/pravo.
- Ofіtsіinii sait Nanosvіt. Available: http://www.nanosvit.com.
- Korzh, J. (2013). Assessment of current market parafarmatsevtychnoyi products from fotoprotektornymy properties based on nanotechnology. Questions pharmacy, № 3, 101-104.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.