Формування творчих умінь у майбутніх інженерів-педагогів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.21706Ключові слова:
творчість, творчі уміння, компоненти творчих умінь, методика формування творчих уміньАнотація
Статтю присвячено проблемі формування творчих умінь у майбутніх інженерів-педагогів під час їх професійної підготовки. Визначено суть поняття творчі уміння; визначено основні компоненти творчих умінь інженера-педагога; теоретично обґрунтовано методику формування творчих умінь майбутнього інженера-педагога, основний зміст якої полягає у використанні методів, які сприяють розвитку творчого мислення.Посилання
- Андреев, В. И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности: основы педагогического творчества [Текст]/ В. И. Андреев. – Казань, КГУ, 1988. – 238 с.
- Андрієвська, В. В. Креативність [Текст]/ В. В. Андрієвська; відповід. ред. В. Г. Кремень // Енциклопедія освіти. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 432 с.
- Богоявленская, Д. Б. Психология творческих способностей [Текст]/ Д. Б. Богоявленская. – М.: Академия, 2002. – 320 с.
- Бриль, М. М. Психологічна готовність педагога вищої школи до активізації творчого потенціалу учнівської молоді [Текст]/ М. М. Бриль // Теоретичні і прикладні проблеми психології. – 2006. – №33(14). – С. 40-44.
- Васильев, И. Б. Профессиональная педагогика [Текст]: консп. лекц. для студ. инженерно-педаг. спец. / И. Б. Васильев. – Харьков, 2003. – Ч.2. – 175 с.
- Кравченко, Л. М. Стратегії інженерно-педагогічної освіти в контексті інтеграції в європейський простір [Текст]/ Л. М. Кравченко, Н. В. Кравченко // Зб. наук. праць БДПУ (Педагогічні науки). – 2010. – №2. – С. 113-118.
- Лазарєв, М. О. Основи педагогічної творчості [Текст]: навч. посіб. для пед. ін-тів / М. О. Лазарєв. – Суми: ВВП "Мрія–1". – ЛТД, 1995. – 212 с.
- Моляко, В. О. Творчий потенціал особистості [Текст]/ В. О. Моляко // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Сер. № 12. Психологічні науки. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2007. – Вип. 17. – С. 16-22.
- Сисоєва, С. О. Педагогічна творчість [Текст]: монографія / С. О. Сисоєва. – Х.– К.: Книжкове видавн. «Каравела», 1998. – 150 с.
- Рибалка, В. В. Психологія розвитку творчої особистості [Текст]: навч. посібник/ В. В. Рибалка. – К.: ІЗМН, 1996. – 236 с.
- Andreev, V. I. (1988). Dialectica vospitaniya i samovospitaniya tvorheskoi lihnosti: osnovu pedagogiheskogo tvorhestva. Kazan: KSU, 238.
- Andrіevska, V. V.; In: Kremen, V. G. (2008). Kreativnіst. Enzyklopediya osvіti. K.: Yurіnkom INTER, 432.
- Bogoyavlenskaya, D. B. (2002). Psychologyiya tvorcheskyh sposobnostey. Moskwa: Academiya, 320.
- Brul, M. M. (2006). Psihologіchna gotovnіs pedagoga vuchoi chkolu do aactuvizaciyi tvorchogo potencialu uchnivskoi molodi. Teoretuchni i prucladni problemu psyholohiyi, № 33(14), 40-44.
- Vasiliev, I. B. (2003). Profesionalnaya pedagogica. Vol. 2. Kharkov, 175.
- Kravchenko, L. M., Kravchenko, N. V. (2010). Strategіyi іnzhenerno - pedagogіchnoi osvіti in kontekstі іntegratciyi in yevropeysky prostir. Zb. nauk. prace BDPU (Pedagogichni nauki), № 2, 113-118.
- Lazarev, M. O. (1995). Osnovu pedagogіchnoyi tvorchostі. Sumi: VVP "Mriya -1" - LTD, 212.
- Moliako, V. O. (2007). Tvorhiy potentsіal osobistostі. Naukovuy chasopis NPU im. M. P. Drahomanova. Ser. № 12. Psihologіchnі nauku, Vup. 17, 16-22.
- Sisoieva, S. O. (1998). Pedagogіchna tvorchіst. H. - K.: Knizhkove vidavn. "Karavela", 150.
- Ribalka, V. V. (1996). Psihologіya rozvitku tvorchoy osobistostі. K.: ІZMN, 236.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.