Загальні виконавчі етапи задоволення споживачів відповідно до ISO 9001

Автор(и)

  • Амине Хади Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", вул. Чкалова 17 м. Харків, Україна, 61070, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.21713

Ключові слова:

задоволення споживачів, CRM, ставлення до споживачів, метод, стратегія, проект, процес

Анотація

Застосування системи управління якістю має бути одним із стратегіч- них  рішень організацій. У споживачів є різні концепції щодо певних організацій. Існує багато способів для кожної з них, і одним з найкраших є поєднання стратегій CRM і ISO 9001. У цій статті розглянуто загальні виконавчі етапи в організаціях.

Біографія автора

Амине Хади, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", вул. Чкалова 17 м. Харків, Україна, 61070

Аспірант

Кафедра авіаційних приладів та вимірювань

Посилання

  1. Gray, P. Customer relationship management [Electronic resource] / Paul Gray, Byun Jungbok. – University of California, 2001. – Available at: www/URL: www.crito.uci.edu.
  2. Cunningham, J. M. Customer relationship management [Electronic resource]/ Cunningham J. Michael. – Wiley Company; Oxford, United Kingdom. – 2002. – P. 5-11. – Available at: www/URL: www.capstoneideas.com.
  3. Хатам тегерани, Хамид. Управление взаимоотношениями с клиентами [Текст] / Хамид Хатам тегерани. – Тегеран, 2011.
  4. Трофимов, К. Б. Системы управления качеством [Текст]: метод. рекомендации к выполнению курсовой работы / К. Б. Трофимов. – Харьков: Нац. аэрокосм. ун-т им. Н. Е. Жуковского «ХАИ», 2005. – 27 c.
  5. International Standard ISO 10006:2003. Quality management systems – Guidelines for quality management in projects [Text]. – ISO, 2003. – 32 р.
  6. Пономарев, С. В. Управление качеством продукции. Инструменты и методы менеджмента качества [Электронный ресурс]/ С. В. Пономарев, В. Я. Мищенко. – 2005. – Режим доступа: www/URL: http://biglibrary.ru/category38/book135/part22/
  7. Методы поиска идей и создания инноваций [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/URL: http://www.inventech.ru/pub/methods/
  8. Метод "Модель Кано" [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/URL: http://www.inventech.ru/pub/methods/metod-0022/
  9. Self, B. Customer Satisfaction Measurement for ISO 900-2000 [Text] / Bill Self, Gerg Roche. – 2001. – 176 p.
  10. Трофимов, К. Б. Системы управления качеством и улучшение деятельности организации [Текст]: учеб. пособие / К. Б. Трофимов. – Харьков: Нац. аэрокосм. ун-т им. Н. Е. Жуковского «ХАИ», 2004. –95 c.
  11. Quality Function Deployment [Electronic resource]. – 9 р. – Available at: www/URL: http://www.ieee.li/tmc/quality_function_deployment.pdf
  12. Paul Gray, Byun Jungbok (2001). Customer relationship management. University of California. Available: www.crito.uci.edu.
  13. Cunningham, M. J. (2002). Customer relationship management. Wiley Company; Oxford, United Kingdom, 5-11. Available: www.capstoneideas.com
  14. Hamid Hatam tehrani. (2011). Customer Relationship Management. Tehran.
  15. Trofimov, K. B. (2005). Quality Management System method. recommendations for implementation of lecture. National Aerospace Univ. N. E. Zhukovsky «KhAI».
  16. International Standard ISO 10006:2003. (2003). Quality management systems – Guidelines for quality management in projects. ISO, 32.
  17. Ponomarev, S. V., Mishenko, S. V. (2005). Product quality control. Tools and techniques of quality management. Available: http://biglibrary.ru/category38/book135/part22/
  18. Methods of searching a ideas and creating innovations. Available: http://www.inventech.ru/pub/methods/
  19. Method "Kano Model". Available: http://www.inventech.ru/pub/methods/metod-0022/
  20. Self, B., Roche, G. (2001). Customer Satisfaction Measurement for ISO 900-2000, 176.
  21. Trofimov, K. B. (2004). Quality management system and improvement of the organization. Textbook. Kharkov: National Aerospace Univ. N. E. Zhukovsky «KHAI», 95.
  22. Quality Function Deployment, 9. Available: http://www.ieee.li/tmc/quality_function_deployment.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-06

Як цитувати

Хади, А. (2014). Загальні виконавчі етапи задоволення споживачів відповідно до ISO 9001. Technology Audit and Production Reserves, 1(5(15), 4–6. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.21713

Номер

Розділ

Системи управління якістю