Дослідження технології територіального брендінга
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.23403Ключові слова:
брендінг, логотип, територіальний маркетинг, брендування міст, імідж, інвестиції, інфраструктура, бренд-комунікаціїАнотація
У даній роботі досліджується роль брендінга в іміджу міста та його популярності. Визначено фактори, які необхідно враховувати при розробці бренду. Наведені приклади проведення брендінгу іноземних міст та міст України. Показані успішні і невдалі приклади впровадження бренду, наведені результати цього процесу. Розглядаються можливі замовники розробки бренду та їх вплив на кінцевий результат.Посилання
- Anholt, S. Places: Identity, Image and Reputation [Text]/ S. Anholt. –London: Palgrave Macmillan, 2009. – 256 р.
- Govers, R. Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced [Text]/ R. Govers, F. M. Go. – London: Palgrave Macmillan, 2009. – 256 р.
- Маркетинг мест [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/ URL: http://ru.wikipedia.org/wiki/Маркетинг_мест. – 08.02.2014. – Загл. с экрана.
- Dinnie, K. City Branding: Theory and Cases [Text]/ K. Dinnie. – London: Palgrave Macmillan, 2011. – 256 р.
- Kotler, Ph. Marketing Places [Text]/ Ph. Kotler, D. Haider, I. Rein. – New York: Free Press, 2002. – 400 р.
- Брендинг города и внутренние инвестиции [Электронный ресурс]/ Алан Миддлтон, ПостНаука. – Режим доступа: www/ URL: http://postnauka.ru/longreads/14835. – 09.02.2014. – Загл. с экрана.
- Hiebert, P. What’s The Point Of City Logos? [Electronic resource]/ Paul Hiebert// The New Yorker. – Available at: www/ URL: http://www.newyorker.com/online/blogs/ currency/2014/02/whats-the-point-of-city-logos.html. – 09.02.2014. – The title from the screen.
- Michal, R. CI.CZ 1900-2007 – Firemní styl v České republice [Text]/ R. Michal, Z. Alan. – Prague: CI.CZ s.r.o., 2008. – 240 р.
- Saba Salman. Brand of gold [Electronic resource]/ Saba Salman// Society Guardian. – Available at: www/ URL: http://www.theguardian.com/society/2008/ oct/01/ city.urban.branding. – 09.02.2014.
- 10 примеров успешного ребрендинга городов [Электронный ресурс]/ Журнал Forbes. FORBESLIFE. – Режим доступа: www/ URL: http://m.forbes.ru/ article.php?id=188010. – 09.02.2014. – Загл. с экрана.
- Про логотип Амстердама [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/ URL: http://blog.shitov.ru/CB9D7D15-B685-34C2-8273-62A41DC1B44A/ – 08.02.2014. – Загл. с экрана.
- I amsterdam. Глобальный бренд города Амстердам [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/ URL: http://www.proregion.fr/практика/i-amsterdam-глобальный-бренд-города-амстердам/ – 08.02.2014. – Загл. c экрана.
- Логотип Одессы [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/ URL: http://ru.wikipedia.org/wiki/Логотип_Одессы. – 08.02.2014. – Загл. с экрана.
- Anholt, S. (2009). Places: Identity, Image and Reputation. London: Palgrave Macmillan, 256.
- Govers, R., Go, F. M. (2009). Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced. London: Palgrave Macmillan, 256.
- Marketing mest. (2013). Wikipedia. Available: http://ru.wikipedia.org/wiki/Marketinh_mest. Last accessed 08.02.14.
- Dinnie, K. (2011). City Branding: Theory and Cases. London: Palgrave Macmillan, 256.
- Kotler, Ph., Haider, D., Rein, I. (2002). Marketing Places. New York: Free Press, 400.
- Middlton, A. (2013). Brendinh horoda i vnutrennie investitsii. Available: http://postnauka.ru/longreads/14835. Last accessed 09.02.14.
- Hiebert, P. (2014). What’s The Point Of City Logos? Available: http://www.newyorker.com/online/blogs/currency/2014/02/whats-the-point-of-city-logos.html. Last accessed 09.02.14.
- Michal, R., Alan, Z. (2008). CI.CZ 1900-2007 – Firemní styl v České republice. Prague: CI.CZ s.r.o., 240.
- Saba Salman. (2008). Brand of gold. Available: http://www.theguardian.com/society/2008/oct/01/city.urban.branding. Last accessed 09.02.2014.
- Kramer, A. 10 primerov uspeshnogo rebrendinga gorodov. Available: http://m.forbes.ru/article.php?id=188010. Last accessed 08.02.14.
- Shitov, A. (2010). Pro logotip Amsterdama. Available: http://blog.shitov.ru/CB9D7D15-B685-34C2-8273-62A41DC1B44A. Last Accessed 08.02.14.
- I amsterdam. Hlobal'nyi brend horoda Amsterdam. Available: http://www.proregion.fr/praktika/i-amsterdam-hlobal'nyi-brend-horoda-amsterdam/. Last accessed 08.02.14.
- Lohotip Odessy. (2013). Wikipedia. Available: https://ru.wikipedia.org/wiki/Lohotip_Odessy. Last accessed 08.02.14.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.