Дослідження технології територіального брендінга

Автор(и)

  • Вероника Игоревна Фартыгина Харківський національний університет радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0003-0209-8550
  • Александр Владимирович Вовк Харківський національний університет радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0001-9072-1634

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.23403

Ключові слова:

брендінг, логотип, територіальний маркетинг, брендування міст, імідж, інвестиції, інфраструктура, бренд-комунікації

Анотація

У даній роботі досліджується роль брендінга в іміджу міста та його популярності. Визначено фактори, які необхідно враховувати при розробці бренду. Наведені приклади проведення брендінгу іноземних міст та міст України. Показані успішні і невдалі приклади впровадження бренду, наведені результати цього процесу. Розглядаються можливі замовники розробки бренду та їх вплив на кінцевий результат.

Біографії авторів

Вероника Игоревна Фартыгина, Харківський національний університет радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, 61166

Кафедра медіасистем і технологій

Александр Владимирович Вовк, Харківський національний університет радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, 61166

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра медіасистем і технологій

Посилання

  1. Anholt, S. Places: Identity, Image and Reputation [Text]/ S. Anholt. –London: Palgrave Macmillan, 2009. – 256 р.
  2. Govers, R. Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced [Text]/ R. Govers, F. M. Go. – London: Palgrave Macmillan, 2009. – 256 р.
  3. Маркетинг мест [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/ URL: http://ru.wikipedia.org/wiki/Маркетинг_мест. – 08.02.2014. – Загл. с экрана.
  4. Dinnie, K. City Branding: Theory and Cases [Text]/ K. Dinnie. – London: Palgrave Macmillan, 2011. – 256 р.
  5. Kotler, Ph. Marketing Places [Text]/ Ph. Kotler, D. Haider, I. Rein. – New York: Free Press, 2002. – 400 р.
  6. Брендинг города и внутренние инвестиции [Электронный ресурс]/ Алан Миддлтон, ПостНаука. – Режим доступа: www/ URL: http://postnauka.ru/longreads/14835. – 09.02.2014. – Загл. с экрана.
  7. Hiebert, P. What’s The Point Of City Logos? [Electronic resource]/ Paul Hiebert// The New Yorker. – Available at: www/ URL: http://www.newyorker.com/online/blogs/ currency/2014/02/whats-the-point-of-city-logos.html. – 09.02.2014. – The title from the screen.
  8. Michal, R. CI.CZ 1900-2007 – Firemní styl v České republice [Text]/ R. Michal, Z. Alan. – Prague: CI.CZ s.r.o., 2008. – 240 р.
  9. Saba Salman. Brand of gold [Electronic resource]/ Saba Salman// Society Guardian. – Available at: www/ URL: http://www.theguardian.com/society/2008/ oct/01/ city.urban.branding. – 09.02.2014.
  10. 10 примеров успешного ребрендинга городов [Электронный ресурс]/ Журнал Forbes. FORBESLIFE. – Режим доступа: www/ URL: http://m.forbes.ru/ article.php?id=188010. – 09.02.2014. – Загл. с экрана.
  11. Про логотип Амстердама [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/ URL: http://blog.shitov.ru/CB9D7D15-B685-34C2-8273-62A41DC1B44A/ – 08.02.2014. – Загл. с экрана.
  12. I amsterdam. Глобальный бренд города Амстердам [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/ URL: http://www.proregion.fr/практика/i-amsterdam-глобальный-бренд-города-амстердам/ – 08.02.2014. – Загл. c экрана.
  13. Логотип Одессы [Электронный ресурс]. – Режим доступа: www/ URL: http://ru.wikipedia.org/wiki/Логотип_Одессы. – 08.02.2014. – Загл. с экрана.
  14. Anholt, S. (2009). Places: Identity, Image and Reputation. London: Palgrave Macmillan, 256.
  15. Govers, R., Go, F. M. (2009). Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced. London: Palgrave Macmillan, 256.
  16. Marketing mest. (2013). Wikipedia. Available: http://ru.wikipedia.org/wiki/Marketinh_mest. Last accessed 08.02.14.
  17. Dinnie, K. (2011). City Branding: Theory and Cases. London: Palgrave Macmillan, 256.
  18. Kotler, Ph., Haider, D., Rein, I. (2002). Marketing Places. New York: Free Press, 400.
  19. Middlton, A. (2013). Brendinh horoda i vnutrennie investitsii. Available: http://postnauka.ru/longreads/14835. Last accessed 09.02.14.
  20. Hiebert, P. (2014). What’s The Point Of City Logos? Available: http://www.newyorker.com/online/blogs/currency/2014/02/whats-the-point-of-city-logos.html. Last accessed 09.02.14.
  21. Michal, R., Alan, Z. (2008). CI.CZ 1900-2007 – Firemní styl v České republice. Prague: CI.CZ s.r.o., 240.
  22. Saba Salman. (2008). Brand of gold. Available: http://www.theguardian.com/society/2008/oct/01/city.urban.branding. Last accessed 09.02.2014.
  23. Kramer, A. 10 primerov uspeshnogo rebrendinga gorodov. Available: http://m.forbes.ru/article.php?id=188010. Last accessed 08.02.14.
  24. Shitov, A. (2010). Pro logotip Amsterdama. Available: http://blog.shitov.ru/CB9D7D15-B685-34C2-8273-62A41DC1B44A. Last Accessed 08.02.14.
  25. I amsterdam. Hlobal'nyi brend horoda Amsterdam. Available: http://www.proregion.fr/praktika/i-amsterdam-hlobal'nyi-brend-horoda-amsterdam/. Last accessed 08.02.14.
  26. Lohotip Odessy. (2013). Wikipedia. Available: https://ru.wikipedia.org/wiki/Lohotip_Odessy. Last accessed 08.02.14.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-04-07

Як цитувати

Фартыгина, В. И., & Вовк, А. В. (2014). Дослідження технології територіального брендінга. Technology Audit and Production Reserves, 2(2(16), 53–58. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.23403

Номер

Розділ

Економіка підприємства