Оцінка можливого впливу реалізації реального інвестиційного проекту на імідж підприємства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.23420Ключові слова:
реальний інвестиційний проект, імідж підприємства, матрична граАнотація
Обґрунтовується необхідність врахування етичних аспектів при прийнятті інвестиційних рішень на підприємстві. Запропоновано модель оцінки можливого впливу реалізації реального інвестиційного проекту на імідж комерційного підприємства. Запропоновано модель оцінки значень вагових коефіцієнтів, що заснована на розв’язанні відповідної матричної гри.Посилання
- Азарова, А. О. Оцінка ефективності інвестиційних проектів [Текст] / А. О. Азарова, Д. М. Бершов // Фінанси України. - 2004. - № 9. - С. 52-57.
- Бланк, И. А. Управление инвестициями предприятия [Текст]: справочное издание / И. А. Бланк. - К.: Ника-Центр, 2003. - 480 с.
- Вітлінський, В. В. Аналіз, оцінка і моделювання економічного ризику [Текст]: монографія / В. В. Вітлінський. - К.: ДЕМІУР, 1996. - 212 с.
- Галіцин, В. К. Моделі і методи оцінки інвестиційних проектів [Текст]: монографія / В. К. Галіцин, О. П. Суслов, Ю. О. Кубрушко. - К. : КНЕУ, 2005. - 168 с.
- Крюков, С. В. Методы и модели оценки и выбора инвестиционных проектов [Текст]: монография / С. В. Крюков. - Ростов н/Д. : Рост. гос. экон. унив., 2001. - 252 с.
- Лившиц, В. Н. Системный анализ нестационарной экономики России (1992-2009): рыночные реформы, кризис, инвестиционная политика [Текст]: монография / В. Н. Лившиц, С. В. Лившиц. - М. : Поли Принт Сервис, 2010. - 452 с.
- Моделирование процессов инвестиционной деятельности с использованием генетических алгоритмов [Текст]: научное издание / В. В. Гнатушенко, Ю. Г. Лысенко, В. Л. Петренко, Д. А. Юханов. - Донецк : ИЭП, 1998. - 30 с.
- Орлов, П. А. Визначення ефективності реальних інвестицій [Текст] / П. А. Орлов // Фінанси України. 2006. № 1. С. 51-57.
- Пересада, А. А. Інвестиційний процес в Україні [Текст]: монографія / А. А. Пересада. - К.: «Видавництво Лібра» ТОВ, 1998. - 392 с.
- Hatch, M. J. Relations between Organizational Culture, Identity and Image [Text]/ Mary Jo Hatch, Majken Schultz // European Journal of Marketing, 1997. – Vol. 31, No. 5/6. – P. 356-365.
- Stern, B. Marketing images. Construct definition, measurement issues, and theory development [Text]/ Barbara Stern, George M. Zinkhan, Anupam Jaju // Marketing Theory. - 2001. - Vol. 1(2). - P. 201-224.
- Pruzan, P. Corporate Reputation: Image and Identity [Text]/ Peter Pruzan // Corporate Reputation Review. - 2001. - Vol. 4, No. 1. - P. 50-64.
- Montgomery, D. B. Corporate Social Responsibility Reputation Effects on MBA Job Choice [Text]/ David B. Montgomery, Catherine A. Ramus// Research Paper No. 1805. - Stanford: Stanford Graduate School of Business, 2003. - 15 p.
- Schwab, K. The Global Competitiveness Report 2012-2013 [Electronic resource]/ Klaus Schwab. - Available at: www/URL: http://www.weforum.org.
- Алешина, И. В. Корпоративный имидж: стратегический аспект [Текст] / И. В. Алешина// Маркетинг в России и за рубежом. - 1998. - №1(2). - С. 44-50.
- Томилова, М. В. Модель имиджа организации [Текст]/ М. В. Томилова // Маркетинг в России и за рубежом. - 1998. - №1(2). - С. 51-58.
- Примак, Т. О. Методика комплексного оцінювання іміджу підприємства [Текст] / Т. О. Примак. - К.: Логос, 2002. - 41 с.
- Kitchen, Ph. J. Corporate Reputation: An Eight-Country Analysis [Text]/ Philip J. Kitchen, Andrew Laurence // Corporate Reputation Review. - 2003. - Vol. 6, No. 2. - P. 103-117.
- Davies, G. The Personification Metaphor as a Measurement Approach for Corporate Reputation [Text]/ Gary Davies, Rosa Chun, Rui Vinhas da Silva, Stuart Roper // Corporate Reputation Review. - 2001. - Vol. 4, No. 2. - P. 113-127.
- Berens, G. Corporate Associations in the Academic Literature: Three Main Streams of Thought in the Reputation Measurement Literature [Text]/ Guido Berens, Cees B. M. van Riel // Corporate Reputation Review. - 2004. - Vol. 7, No. 2. - P. 161-178.
- Helm, S. Academic Research. Designing a Formative Measure for Corporate Reputation [Text]/ Sabrina Helm// Corporate Reputation Review. - 2005. - Vol. 8, No 2. - P. 95-109.
- Azarova, A. O., Bershov, D. M. (2004). Otsinka efektyvnosti investytsiinykh proektiv. Finansy Ukrainy, № 9, 52-57.
- Blank, I. A. (2003). Upravlieniie investitsiiami predpriiatiia. Кyiv: Nika-Tsentr, 480.
- Vitlinskyi, V. V. (1996). Analiz, otsinka i modeliuvannia ekonomichnoho ryzyku. Кyiv: DEMIUR, 212.
- Halitsyn, V. K., Suslov, О. P., Kubrushko, Y. О. (2005). Modeli i metody otsinky investytsiinykh proektiv. Кyiv: KNEU, 168.
- Kriukov, S. V. (2001). Mietody i modeli otsenki i vybora investitsionnykh proektov. Rostov-na-Donu: Rost. hos. ek. un., 252.
- Livshits, V. N., Livshits, S. V. (2010). Sistiemnyi analiz nestatsionarnoi ekonomiki Rossii (1992-2009): rynochnyie reformy, krizis, investitsionnaia politika. Мoskva: Poli Print Servis, 452.
- Hnatushenko, V. V., Lysenko, Y. H., Petrenko, V. L., Yukhanov, D. A. (1998). Modelirovaniie protsessov investitsionnoi dieiatelnosti s ispolzovaniiem heneticheskikh algoritmov. Donetsk: IEP, 30.
- Orlov, P. A. (2006). Vyznachennia efektyvnosti realnykh investytsii. Finansy Ukrainy, № 1, 51-57.
- Peresada, A. A. (1998). Investytsiinyi protses v Ukraini. Кyiv: Vydavnytstvo Libra TOV, 392.
- Hatch, M. J., Schultz, M. (1997). Relations between Organizational Culture, Identity and Image. European Journal of Marketing, 31, No. 5/6, 356-365.
- Stern, B., Zinkhan, G. M., Jaju, A. (2001). Marketing images. Construct definition, measurement issues, and theory development. Marketing Theory, 1 (2), 201-224.
- Pruzan, P. (2001). Corporate Reputation: Image and Identity. Corporate Reputation Review, 4, No. 1, 50-64.
- Montgomery, D. B., Ramus, C. A. (2003). Corporate Social Responsibility Reputation Effects on MBA Job Choice. Research Paper No. 1805. Stanford: Stanford Graduate School of Business, 15.
- Schwab, K. (2013). The Global Competitiveness Report 2012-2013. Available: http://www.weforum.org.
- Alieshina, I. V. (1998). Korporativnyi imidzh: stratiehicheskii aspect. Marketinh v Rossii i za rubezhom, №1 (4), 44-50.
- Tomilova, M. V. (1998). Model imidzha organizatsii. Marketinh v Rossii i za rubezhom, №1 (4), 51-58.
- Primak, T. O. (2002). Metodyka kompleksnoho otsiniuvannia imidzhu pidpryiemstva. Кyiv: Logos, 41.
- Kitchen, Ph. J., Laurence, A. (2003). Corporate Reputation: An Eight-Country Analysis. Corporate Reputation Review, 6, No. 2, 103-117.
- Davies, G., Chun, R., Vinhas da Silva, R., Roper, S. (2001). The Personification Metaphor as a Measurement Approach for Corporate Reputation. Corporate Reputation Review, 4, No. 2, 113-127.
- Berens, G., Cees B. M. van Riel. (2004). Corporate Associations in the Academic Literature: Three Main Streams of Thought in the Reputation Measurement Literature. Corporate Reputation Review, 7, No. 2, 161-178.
- Helm, S. (2005). Academic Research. Designing a Formative Measure for Corporate Reputation. Corporate Reputation Review, 8, No 2, 95-109.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.