Удосконалення методики обґрунтування проєктних рішень зі створення іміджевого відео
DOI:
https://doi.org/10.15587/2706-5448.2021.235215Ключові слова:
стадія препродакш, іміджеве відео, складники іміджу, параметри відеоролика, відеореклама освітньої програми, метод анкетуванняАнотація
Об’єктом дослідження є процес обґрунтування проєктних рішень зі створення іміджевого відео на стадії препродакшн. Недостатньо продумане іміджеве відео може спричинити негативний ефект, руйнівний для іміджу особи чи організації. Тому кожне рішення, що приймається під час створення іміджевого відео на стадії препродакшн, має бути обґрунтоване на основі баготоаспектного аналізу.
У цьому досліджені зміст традиційних етапів стадії препродакшн удосконалено завдяки врахуванню специфіки саме іміджевого відео, а також завдяки використанню метода анкетування:
‑ імідж рекламованого суб’єкта розглядається як система, що складається з набору конкретних якісних характеристик відповідної особи чи організації;
‑ основні характеристики відеоролика, що розробляється, визначаються за результатами анкетування цільової аудиторії.
Результатом дослідження стала удосконалена методика обґрунтування проєктних рішень зі створення іміджевого відео, особливістю якої є:
1) обґрунтування переліку складників іміджу замовника, які необхідно рекламувати;
2) застосування методу анкетування задля визначення основних характеристик розроблюваного відеоролика, таких як: тип відеоролика, графічний стиль, кольорова гама, тривалість, домінуючі способи подання інформації.
Запропоновану методику конкретизовано для обґрунтування рішень у процесі створення іміджевого відео освітньої програми з дуальною формою навчання. Складники іміджу освітньої програми, які необхідно рекламувати у відеоролику, визначені за результатами анкетування абітурієнтів та студентів. Експертне оцінювання здійснювалось за допомогою методу ранжування. Під час оброблення результатів анкетування було виявлено різницю в судженнях різних груп респондентів, що стало підставою для постановки завдання щодо рекламування декількох складників іміджу освітньої програми.
Використання запропонованої методики дозволяє приймати більш обґрунтовані рішення щодо змісту та форми іміджевого відеоролика, що сприятиме встановленню ефективних взаємовідносин рекламованого суб’єкта з його стейкхолдерами.
Посилання
- Dowling, G. (2001). Creating Corporate Reputations: Identity, Image, and Performance. Oxford: Oxford University Press, 299 p.
- Artis, A. Q. (2014). The Shut Up and Shoot Documentary Guide. New York: Routledge, 397. doi: http://doi.org/10.4324/9780240824444
- Artis, A. Q. (2011). The Shut Up and Shoot Freelance Video Guide. New York: Routledge, 394. doi: http://doi.org/10.4324/9780240814889
- Castillo, S., Calvitti, K., Shoup, J., Rice, M., Lubbock, H., Oliver, K. H. (2021). Production Processes for Creating Educational Videos. CB – Life Sciences Education, 20 (2), es7. doi: http://doi.org/10.1187/cbe.20-06-0120
- Chang, B. L., Hirsch, M. (1994). Videotape Intervention: Producing Videotapes for Use in Nursing Practice and Education. The Journal of Continuing Education in Nursing, 25 (6), 263–267. doi: http://doi.org/10.3928/0022-0124-19941101-08
- Kaufman, L. (2009). Direct Your Own Damn Movie! New York: Routledge, 240. doi: http://doi.org/10.4324/9780080927916
- Compesi, R. J. (2019). Video Field Production and Editing. New York: Routledge, 302. doi: http://doi.org/10.4324/9780429505935
- Dulyasova, M. V., Khannanova, T. R., Islamgalieva, E. R. (2006). Delovaya reputatsiya – mnogourovnevaya sistema. Neftegazovoe delo, 1. Available at: http://ogbus.ru/files/ogbus/authors/Dulyasova/Dulyasova_8.pdf Last accessed: 16.06.2021
- Dagaeva, E. A. (2008). Sravnitelniy analiz ponyatiy «imidzh», «delovaya reputatsiya» i «brend». Vestnik Taganrogskogo instituta upravleniya i ekonomiki, 1, 91–95.
- Salnikova, L. (2007). Imidzh i reputatsiya: skhodstvo i razlichiya. Korporativnaya imidzhelogiya, 1. Available at: http://www.ci-journal.ru/article/67/200701image_and_reputation Last accessed: 16.06.2021
- Kolomiiets, V. (2019). Metodyka stvorennia imidzhevoho video dlia osvitno-profesiinoi prohramy «Ekonomichna kibernetyka». Kharkiv: KhNEU im. S. Kuznetsia. Available at: http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/23810/3/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D0%B5%D1%86....3.pdf Last accessed: 16.06.2021
- Kolomiiets, V. H. (2019). Rozrobka metodyky stvorennia imidzhevykh video dlia osvitno-profesiinykh prohram. Suchasne reprodukuvannia: inzhynirynh, modeliuvannia, multy- ta krosmediini tekhnolohii. Kyiv, 82–86.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Lyudmyla Potrashkova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.