Алгоритмічна модель інформаційної технології формування стратегічного портфеля товарів підприємства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.25272Ключові слова:
алгоритмічна модель, підприємство, портфель товарів, стратегічне плануванняАнотація
Вирішується завдання створення адекватної алгоритмічної моделі формування стратегічного портфеля товарів підприємства. Алгоритмічна модель інтегрує в собі якісні та кількісні методи моделювання господарської діяльності підприємства, містить алгоритмічні моделі експертних процедур визначення морфології стратегічного портфеля товарів, ранжування стратегічних товарів за ризиками, а також алгоритмічну модель визначення оптимальної структури стратегічного портфеля товарів підприємства.Посилання
- Hax, A. C. Strategy Concept and Process: A Pragmatic Approach [Text]/ A. C. Hax, N. S. Majluf. – Ed. 2. – Prentice Hall, 1995. – 440 р.
- Василенко, В. А. Стратегический менеджмент [Текст] / В. А. Василенко, Т. И. Ткаченко. – К.: ТСУЛ, 2003. – 396 с.
- Ансофф, И. Новая корпоративная стратегия [Текст]/ И. Ансофф. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 416 с.
- Лисицкий, В. Л. Исследование хаотического движения сложных систем путем моделирования [Текст]/ В. Л. Лисицкий, Н. Д. Гернет. – Киев, 2013. – С. 279-280.
- Doyle, P. Marketing Management and Strategy [Text]/ P. Doyle. – New Jersey: Prentice Hall, 1994. – 342 р.
- Wiley, M. J. Systems modeling: Theory and practice [Text]/ M. John Wiley & Sons. – Prentice Hall, 2004. – 207 р.
- Hahn, M. Analysis of new product diffusion using a four segment trial - repeat model [Text]/ M. Hahn, S. Park, L. Krishnamurthi, A. A. Zoltners// Marketing Science. – 1994. – Vol. 13. – Р. 224-247.
- Mahajan, V. New product diffusion models in marketing: a review and directions for research [Text]/ V. Mahajan, E. Muller, F. M. Bass// The Journal of Marketing. – 1990. – Vol. 54. – Р. 1-26.
- Саати, Т. Принятие решений. Метод анализ иерархий [Текст]/ Т. Саати; пер. с англ. Р. Г. Вачнадзе. – М: Радио и связь, 1993. – 278 с.
- Лисицкий, В. Л. Информационно-аналитическая поддержка реорганизации деятельности промышленных предприятий [Текст]/ В. Л. Лисицкий, Н. Д. Гернет// Труды Российской ассоциации «Женщины-математики»: математика, экология, образование. – Чебоксары, 2000. – Вып. 2. – С. 18-23.
- Дубров, А. М. Моделирование рисковых ситуаций в экономике и бизнесе. [Текст]: учеб. пос./ А. М. Дубров, Б. А. Лагоша, Е. Ю. Хрусталев; под ред. Б. А. Лагоши. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 176 с.
- Hax, A. C., Majluf, N. S. (1995). Strategy Concept and Process: A Pragmatic Approach. Ed. 2. Prentice Hall, 440.
- Vasilenko, V. A., Tkachenko, T. I. (2003). Stratehicheskii menedzhment. K.: TSUL, 396.
- Ansoff, I. (1999). Novaia korporativnaia stratehiia. SPb.: Piter Kom, 416.
- Lisitskii, V. L., Hernet, N. D. (2013). Issledovanie khaoticheskoho dvizheniia slozhnykh sistem putem modelirovaniia. Kiev, 279-280.
- Doyle, P. (1994). Marketing Management and Strategy. New Jersey: Prentice Hall, 342.
- Wiley, M. J. & Sons. (2004). Systems modeling: Theory and practice. Prentice Hall, 207.
- Hahn, M., Park, S., Krishnamurthi, L., Zoltners, A. A. (1994). Analysis of new product diffusion using a four segment trial - repeat model. Marketing Science, Vol. 13, 224-247.
- Mahajan, V., Muller, E., Bass, F. M. (1990). New product diffusion models in marketing: a review and directions for research. The Journal of Marketing, Vol. 54, 1-26.
- Saati, T.; Translation from English Vachnadze, R. H. (1993). Priniatie reshenii. Metod analiz ierarkhii. M: Radio i sviaz', 278.
- Lisitskii, V. L., Hernet, N. D. (2000). Informatsionno-analiticheskaia podderzhka reorhanizatsii deiatel'nosti promyshlennykh predpriiatii. Trudy Rossiiskoi assotsiatsii «Zhenshchiny-matematiki»: matematika, ekolohiia, obrazovanie, Vyp. 2, 18-23.
- Dubrov, A. M., Lahosha, B. A., Khrustalev, E. Yu.; In: Lahoshi, B. A. (2000). Modelirovanie riskovykh situatsii v ekonomike i biznese. M.: Finansy i statistika, 176.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.