Алгоритмічна модель інформаційної технології формування стратегічного портфеля товарів підприємства

Автор(и)

  • Дарья Александровна Чернышева Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Фрунзе, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-6965-1029
  • Василий Лаврентьевич Лисицкий Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Фрунзе, 21, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0001-8565-8423

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.25272

Ключові слова:

алгоритмічна модель, підприємство, портфель товарів, стратегічне планування

Анотація

Вирішується завдання створення адекватної алгоритмічної моделі формування стратегічного портфеля товарів підприємства. Алгоритмічна модель інтегрує в собі якісні та кількісні методи моделювання господарської діяльності підприємства, містить алгоритмічні моделі експертних процедур визначення морфології стратегічного портфеля товарів, ранжування стратегічних товарів за ризиками, а також алгоритмічну модель визначення оптимальної структури стратегічного портфеля товарів підприємства.

Біографії авторів

Дарья Александровна Чернышева, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Фрунзе, 21, м. Харків, Україна, 61002

Кафедра автоматизованих систем управління

Василий Лаврентьевич Лисицкий, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Фрунзе, 21, м. Харків, Україна, 61002

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра автоматизованих систем управління

Посилання

  1. Hax, A. C. Strategy Concept and Process: A Pragmatic Approach [Text]/ A. C. Hax, N. S. Majluf. – Ed. 2. – Prentice Hall, 1995. – 440 р.
  2. Василенко, В. А. Стратегический менеджмент [Текст] / В. А. Василенко, Т. И. Ткаченко. – К.: ТСУЛ, 2003. – 396 с.
  3. Ансофф, И. Новая корпоративная стратегия [Текст]/ И. Ансофф. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 416 с.
  4. Лисицкий, В. Л. Исследование хаотического движения сложных систем путем моделирования [Текст]/ В. Л. Лисицкий, Н. Д. Гернет. – Киев, 2013. – С. 279-280.
  5. Doyle, P. Marketing Management and Strategy [Text]/ P. Doyle. – New Jersey: Prentice Hall, 1994. – 342 р.
  6. Wiley, M. J. Systems modeling: Theory and practice [Text]/ M. John Wiley & Sons. – Prentice Hall, 2004. – 207 р.
  7. Hahn, M. Analysis of new product diffusion using a four segment trial - repeat model [Text]/ M. Hahn, S. Park, L. Krishnamurthi, A. A. Zoltners// Marketing Science. – 1994. – Vol. 13. – Р. 224-247.
  8. Mahajan, V. New product diffusion models in marketing: a review and directions for research [Text]/ V. Mahajan, E. Muller, F. M. Bass// The Journal of Marketing. – 1990. – Vol. 54. – Р. 1-26.
  9. Саати, Т. Принятие решений. Метод анализ иерархий [Текст]/ Т. Саати; пер. с англ. Р. Г. Вачнадзе. – М: Радио и связь, 1993. – 278 с.
  10. Лисицкий, В. Л. Информационно-аналитическая поддержка реорганизации деятельности промышленных предприятий [Текст]/ В. Л. Лисицкий, Н. Д. Гернет// Труды Российской ассоциации «Женщины-математики»: математика, экология, образование. – Чебоксары, 2000. – Вып. 2. – С. 18-23.
  11. Дубров, А. М. Моделирование рисковых ситуаций в экономике и бизнесе. [Текст]: учеб. пос./ А. М. Дубров, Б. А. Лагоша, Е. Ю. Хрусталев; под ред. Б. А. Лагоши. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 176 с.
  12. Hax, A. C., Majluf, N. S. (1995). Strategy Concept and Process: A Pragmatic Approach. Ed. 2. Prentice Hall, 440.
  13. Vasilenko, V. A., Tkachenko, T. I. (2003). Stratehicheskii menedzhment. K.: TSUL, 396.
  14. Ansoff, I. (1999). Novaia korporativnaia stratehiia. SPb.: Piter Kom, 416.
  15. Lisitskii, V. L., Hernet, N. D. (2013). Issledovanie khaoticheskoho dvizheniia slozhnykh sistem putem modelirovaniia. Kiev, 279-280.
  16. Doyle, P. (1994). Marketing Management and Strategy. New Jersey: Prentice Hall, 342.
  17. Wiley, M. J. & Sons. (2004). Systems modeling: Theory and practice. Prentice Hall, 207.
  18. Hahn, M., Park, S., Krishnamurthi, L., Zoltners, A. A. (1994). Analysis of new product diffusion using a four segment trial - repeat model. Marketing Science, Vol. 13, 224-247.
  19. Mahajan, V., Muller, E., Bass, F. M. (1990). New product diffusion models in marketing: a review and directions for research. The Journal of Marketing, Vol. 54, 1-26.
  20. Saati, T.; Translation from English Vachnadze, R. H. (1993). Priniatie reshenii. Metod analiz ierarkhii. M: Radio i sviaz', 278.
  21. Lisitskii, V. L., Hernet, N. D. (2000). Informatsionno-analiticheskaia podderzhka reorhanizatsii deiatel'nosti promyshlennykh predpriiatii. Trudy Rossiiskoi assotsiatsii «Zhenshchiny-matematiki»: matematika, ekolohiia, obrazovanie, Vyp. 2, 18-23.
  22. Dubrov, A. M., Lahosha, B. A., Khrustalev, E. Yu.; In: Lahoshi, B. A. (2000). Modelirovanie riskovykh situatsii v ekonomike i biznese. M.: Finansy i statistika, 176.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-29

Як цитувати

Чернышева, Д. А., & Лисицкий, В. Л. (2014). Алгоритмічна модель інформаційної технології формування стратегічного портфеля товарів підприємства. Technology Audit and Production Reserves, 3(1(17), 8–11. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.25272

Номер

Розділ

Технологічний аудит