Методологічні аспекти оцінювання якості продукції готельно-ресторанного господарства

Автор(и)

  • Валентина Миколаївна Столярчук ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» вул. Коваля, 3, м. Полтава, Україна, 36014, Україна https://orcid.org/0000-0001-6543-9020

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.25367

Ключові слова:

продукція, послуги, оцінка якості продукції, інноваційна діяльність, готельно-ресторанна сфера

Анотація

Представлено аналіз можливості забезпечення різних рівнів якості продукції готельно-ресторанного господарства. Виявлено обумовленість низької інноваційної діяльності вітчизняних готельно-ресторанних підприємств спрямованістю якості їх продукції здебільшого на рівень відповідності нормативно-технічним вимогам. Запропоновано при розробленні нової продукції та удосконаленні традиційної враховувати можливість забезпечення очікуваних потреб споживачів та перспективи їх подальшого розвитку.

Біографія автора

Валентина Миколаївна Столярчук, ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» вул. Коваля, 3, м. Полтава, Україна, 36014

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедри готельно-ресторанної та курортної справи

Посилання

  1. Kuchin, S. P., Sarmatic'ka, N. V. (2011). Osoblivostі ta perspektivi rozvitku sferi poslug v Ukrainі [Special and prospect of development of service sector in Ukraine]. Ekonomіka ta upravlіnnja nacіonal'nim gospodarstvom – Economy and management of national economy, 3(15), 43-46.
  2. Otchetnyj doklad na Obshhem sobranii chlenov Rossijskoj Gostinichnoj Associacii [Statement at general meeting of Russian hotel association members]. (2012). Otel' – Hotel,3, 52-55.
  3. Veleva, S. A., Velev, A. I. (2012). Identifikacija osnovopologajushhogo faktora vlijanija na turisticheskij rynok Ukrainy [Basic factor identification of Ukraine tourist market influence]. Jekonomika i upravlenie – Economy and management, 3, 112-116.
  4. Іlljashenko, N. S. (2008). Viznachennja strategіchnih upravlіns'kih rіshen' v zalezhnostі vіd rіvnja zadovolennja potreb tovarovirobnikіv і spozhivachіv [Strategic management decisions determination depending on satisfy the requirements equal of commodity producers and consumers]. Mehanіzm reguljuvannja ekonomіki – Regulation mechanisms economy, 4, 136-140.
  5. Kac, M., Korol'chuk, K. (2013). Servis: kontrol' kachestva [Service: quality control]. Restorator' – Restaurateur, 4(102), 38-43.
  6. Kal'chenko, L. A., Podoljak, Ja. V. (2007). Upravlenie sistemoj kachestva uslug v gostinichnom biznese [Quality service system management in hotel business]. Kul'tura narodov Prichernomor'ja – Peoples culture of Prichernomorya, 121, 66-68.
  7. Restorannyj biznes Ukrainy za 10 let [Restaurant business Ukraine 10 years ago]. (2013). Restorator' – Restaurateur, 1-2(100), 60-62.
  8. Kulaeva, M. (2012). Recept rosta prodazh – Cross-selling! [Formula for increase in selling – Cross-selling!]. Otel' – Hotel, 7, 32-33.
  9. Stoljarchuk, P., Susol, N., Sopіl'nik, L. (2007). Ekspertno-socіologіchna ocіnka jakostі poslug zakladіv restorannogo gospodarstva [Expert sociological evaluation of quality restaurant service]. Vimіrjuval'na tehnіka ta metrologіja – Equipment engineering and metrology, 67, 123-129.
  10. Sergіjko, V. F. Faktori pіdvishhennja jakostі poslug v gotel'nіj іndustrіi ta ih klasifіkacіja [Increase quality service factors of hotel industry and classification]. Anailable: http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/IMV/article/viewFile/2972/2930.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-25

Як цитувати

Столярчук, В. М. (2014). Методологічні аспекти оцінювання якості продукції готельно-ресторанного господарства. Technology Audit and Production Reserves, 3(5(17), 45–47. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.25367