Методологічні аспекти оцінювання якості продукції готельно-ресторанного господарства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.25367Ключові слова:
продукція, послуги, оцінка якості продукції, інноваційна діяльність, готельно-ресторанна сфераАнотація
Представлено аналіз можливості забезпечення різних рівнів якості продукції готельно-ресторанного господарства. Виявлено обумовленість низької інноваційної діяльності вітчизняних готельно-ресторанних підприємств спрямованістю якості їх продукції здебільшого на рівень відповідності нормативно-технічним вимогам. Запропоновано при розробленні нової продукції та удосконаленні традиційної враховувати можливість забезпечення очікуваних потреб споживачів та перспективи їх подальшого розвитку.
Посилання
- Kuchin, S. P., Sarmatic'ka, N. V. (2011). Osoblivostі ta perspektivi rozvitku sferi poslug v Ukrainі [Special and prospect of development of service sector in Ukraine]. Ekonomіka ta upravlіnnja nacіonal'nim gospodarstvom – Economy and management of national economy, 3(15), 43-46.
- Otchetnyj doklad na Obshhem sobranii chlenov Rossijskoj Gostinichnoj Associacii [Statement at general meeting of Russian hotel association members]. (2012). Otel' – Hotel,3, 52-55.
- Veleva, S. A., Velev, A. I. (2012). Identifikacija osnovopologajushhogo faktora vlijanija na turisticheskij rynok Ukrainy [Basic factor identification of Ukraine tourist market influence]. Jekonomika i upravlenie – Economy and management, 3, 112-116.
- Іlljashenko, N. S. (2008). Viznachennja strategіchnih upravlіns'kih rіshen' v zalezhnostі vіd rіvnja zadovolennja potreb tovarovirobnikіv і spozhivachіv [Strategic management decisions determination depending on satisfy the requirements equal of commodity producers and consumers]. Mehanіzm reguljuvannja ekonomіki – Regulation mechanisms economy, 4, 136-140.
- Kac, M., Korol'chuk, K. (2013). Servis: kontrol' kachestva [Service: quality control]. Restorator' – Restaurateur, 4(102), 38-43.
- Kal'chenko, L. A., Podoljak, Ja. V. (2007). Upravlenie sistemoj kachestva uslug v gostinichnom biznese [Quality service system management in hotel business]. Kul'tura narodov Prichernomor'ja – Peoples culture of Prichernomorya, 121, 66-68.
- Restorannyj biznes Ukrainy za 10 let [Restaurant business Ukraine 10 years ago]. (2013). Restorator' – Restaurateur, 1-2(100), 60-62.
- Kulaeva, M. (2012). Recept rosta prodazh – Cross-selling! [Formula for increase in selling – Cross-selling!]. Otel' – Hotel, 7, 32-33.
- Stoljarchuk, P., Susol, N., Sopіl'nik, L. (2007). Ekspertno-socіologіchna ocіnka jakostі poslug zakladіv restorannogo gospodarstva [Expert sociological evaluation of quality restaurant service]. Vimіrjuval'na tehnіka ta metrologіja – Equipment engineering and metrology, 67, 123-129.
- Sergіjko, V. F. Faktori pіdvishhennja jakostі poslug v gotel'nіj іndustrіi ta ih klasifіkacіja [Increase quality service factors of hotel industry and classification]. Anailable: http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/IMV/article/viewFile/2972/2930.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.