Зовнішнє середовище економічного потенціалу підприємства

Автор(и)

  • Ольга Іванівна Маслак Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського бульвар Пушкіна, 3, ауд. 5409, м. Кременчук, Україна, 39600, Україна https://orcid.org/0000-0001-6793-4367
  • Олександр Дмитрович Коноваленко Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського бульвар Пушкіна, 3, ауд. 5409, м. Кременчук, Україна, 39600, Україна
  • Ольга Олександрівна Безручко Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського бульвар Пушкіна, 3, ауд. 5409, м. Кременчук, Україна, 39600, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.25402

Ключові слова:

економічний потенціал, макросередовище, індексний метод, таксономічний аналіз

Анотація

Досліджено особливості впливу макросередовища на процеси формування, використання та розвитку економічного потенціалу підприємства. Обґрунтовано необхідність оцінювання рівня сприятливості зовнішнього середовища. З цією метою запропоновано використання індексного методу, який передбачає визначення рівня сприятливості макросередовища на основі оцінки його окремих елементів та графічного представлення отриманих результатів.

Біографії авторів

Ольга Іванівна Маслак, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського бульвар Пушкіна, 3, ауд. 5409, м. Кременчук, Україна, 39600

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки

Олександр Дмитрович Коноваленко, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського бульвар Пушкіна, 3, ауд. 5409, м. Кременчук, Україна, 39600

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра транспортні технології

Ольга Олександрівна Безручко, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського бульвар Пушкіна, 3, ауд. 5409, м. Кременчук, Україна, 39600

Аспірант

Кафедра економіки

Посилання

  1. Ареф’єва, О. В. Економічні засади формування потенціалу підприємства [Текст]/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук// Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №7 (85). – С. 71-76.
  2. Маслак, О. І. Основні етапи оцінювання стратегічного потенціалу підприємства [Текст]/ О. І. Маслак, Л. А. Квятковська// Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент»: Збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет. – 2012. – Вип. 9 (34). – Ч. 1. – С. 201-210.
  3. Краснокутська, Н. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: [Текст]: навч. пос./ Н. С. Краснокутська. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 352 с.
  4. Лапін, Є. В. Економічний потенціал підприємства промисловості: формування, оцінка, управління [Текст]/ Є. В. Лапін// Вісник СумДУ. Серія Економіка. – 2007. – Т. 2. – С. 63-71.
  5. Maslak, O. The estimation of innovative potential of Ukraine [Текст]/ O. Maslak, D. Kozhushko// Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Серія «Економічні науки». – 2014. – № 1 (3). – С. 9-18.
  6. Плюта, В. Сравнительный многомерный анализ в экономических исследованиях: Методы таксономии и факторного анализа [Текст]/ В. Плюта; пер. с пол. В. В. Иванова; ред. В. М. Жуковский. – М.: Статистика, 1980. – 151 с.
  7. Гейць, В. М. Соціально-економічний стан України: наслідки для народу та держави: національна доповідь [Текст]/ за заг. ред. В. М. Гейця. – К.: НВЦ НБУВ, 2009. – 687 с.
  8. Соскін, О. Фінансово-економічні ризики розвитку України в умовах сучасної кризи [Електронний ресурс]/ О. Соскін. – Режим доступу: www/URL: http://kibit.com.ua/ru/press/articles/?view=303. – 20.05.2014.
  9. Економіка України після кризи: орієнтири стратегічних реформ [Текст]/ Я. А. Жаліло, Д. С. Покришка, Я. В. Белінська та ін.; за ред. Я. А. Жаліла. – К.: НІСД, 2010. – 104 с.
  10. World Economic Forum [Electronic resource]. – Available at: www/URL: http://www.weforum.org/. – 20.05.2014.
  11. Про внутрішнє та зовнішнє становище України в 2012 році. Звернення Президента України до Верховної Ради України VII скликання [Текст]. – К.: ДП “НВЦ “Пріоритети”, 2012. – 74 с.
  12. Arefyeva, O. V. (2008). Ekonomichni zasady formuvannya potentsialu pidpryyemstva. Aktualni problemy ekonomiky, №7 (85), 71-76.
  13. Maslak, O. I., Kvyatkovska, L. A. (2012). Osnovni etapy otsinyuvannya stratehichnoho potentsialu pidpryyemstva. Ekonomichni nauky. Seriya «Ekonomika ta menedzhment»: Zbirnyk naukovykh prats. Lutskyi natsionalnyi tekhnichnyi universytet. Vypusk 9 (34), Chastyna 1, 201-210.
  14. Krasnokutska, N. S. (2005). Potentsial pidpryyemstva: formuvannya ta otsinka. Kyiv: Tsentr navchalnoyi literatury, 352.
  15. Lapin, Ye. V. (2007). Ekonomichnyy potentsial pidpryyemstva promyslovosti: formuvannya, otsinka, upravlinnya. Visnyk SumDU. Seriya Ekonomika. T.2, 63-71.
  16. Maslak, O., Kozhushko, D. (2014). The estimation of innovative potential of Ukraine. Visnyk Kremenchuczkogo nacionalnogo universytetu imeni Mychaila Ostrogradskogo. Seriya «Ekonomichni nauky», №1 (3), 9-18.
  17. Plyuta, V. (1980). Sravnytelnyj mnogomernyj analyz v ekonomicheskych issledovaniyah: Metody taksonomii i faktornogo analiza. Moscow: Statistika, 151.
  18. In: Gejcz, V. M. (2009). Socialno-ekonomichnyj stan Ukrayiny: naslidky dlya narodu ta derzhavy: nacionalna dopovid. Kyiv: NVCZ NBUV, 687.
  19. Soskin, O. Finansovo-ekonomichni ryzyky rozvytku Ukrayiny v umovah suchasnoyi kryzy. Available: http://kibit.com.ua/ru/press/articles/?view=303. Last accessed 20.05.2014.
  20. Zhalіlo, Ya. A., Pokrishka, D. S., Belіns'ka, Ya. V. and others; In: Zhalіla, Ya. A. (2010). Ekonomika Ukrayiny pislya kryzy: oriyentyry strategichnyh reform. Kyiv : NISD, 104.
  21. World Economic Forum. Available: http://www.weforum.org/. Last accessed 20.05.2014.
  22. Pro vnutrishnye ta zovnishnye stanovyshhe Ukrayiny v 2012 roci. (2012). Zvernennya Prezydenta Ukrayiny do Verhovnoyi Rady Ukrayiny VII sklykannya. Kyiv: DP “NVCZ “Priorytety”, 74.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-26

Як цитувати

Маслак, О. І., Коноваленко, О. Д., & Безручко, О. О. (2014). Зовнішнє середовище економічного потенціалу підприємства. Technology Audit and Production Reserves, 3(3(17), 35–42. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.25402

Номер

Розділ

Економіка підприємства