Визначення зв'язку між підприємницькою освітою та підприємницькими намірами студентів у країнах, що розвиваються

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/2706-5448.2022.255130

Ключові слова:

країни, що розвиваються, вищі навчальні заклади, університети Нігерії, підприємницька освіта, підприємницькі наміри

Анотація

Об'єктом дослідження є зв'язок між підприємницькою освітою та підприємницькими намірами студентів у країнах, що розвиваються. Робота спрямована на забезпечення кращого розуміння передумов для формування політики у вищих навчальних закладах країн, що розвиваються, для посилення зростання підприємництва.

Дані були зібрані від студентів Національного відкритого університету Нігерії з різних кампусів за допомогою адаптованої структурованої анкети. У дослідженні використовувався непараметричний метод моделювання структурних рівнянь за допомогою програмного забезпечення PLS 3.

Основним висновком дослідження є наявність причинно-наслідкового зв'язку між підприємницькою освітою та підприємницькими намірами студентів вищих навчальних закладів у країнах, що розвиваються. Це відповідає кільком дослідженням, проведеним в інших країнах, що розвиваються. А також підтверджує ключову роль підприємницької освіти у формуванні схильності студентів до підприємництва.

Серед іншого, надано рекомендації для того, щоб розробники університетської політики та політики інших вищих навчальних закладів на ранній стадії надали модифіковану обов’язкову підприємницьку програму, структуровану для формування та розвитку підприємницьких намірів студентів.

Біографії авторів

Hussain Muhammad Usman, Yobe State University

Department of Business Administration

Magaji Adamu Abubakar, Federal University Dutse

Doctor of Business Administration, Head of Department

Department of Business Administration

Ahmed Ibrahim Muhammed, Federal University Dutse

Doctor of Banking and Finance, Head of Department

Department of Banking and Finance

Bashir Ahmad Daneji, Modibbo Adama University of Technology Yola

Doctor of Banking and Finance

Department of Banking and Finance

Посилання

  1. Small Business Administration. Available at: https://data.sba.gov/
  2. U. S. Bureau of Labor Statistics. Available at: https://www.bls.gov/
  3. UK Small Business Statistics. Available at: https://www.fsb.org.uk/uk-small-business-statistics.html
  4. Unemployment. Office for National Statistics. Available at: https://www.ons.gov.uk/employmentandlabourmarket/peoplenotinwork/unemployment/
  5. Oyelaran, B. O. (2020). SME: Issues, Challenges and Prospects, Financial system strategy. FSS 2020 International Conference, Central Bank of Nigeria, 39. Available at: https://www.cbn.gov.ng/fss/wed/SME_Issues,%20Challenges%20and%20Prospects_Oyeyinka%20Banji.pdf
  6. Small and Medium Enterprises Development Agency of Nigeria. SMEDAN. Available at: https://smedan.gov.ng/downloads/
  7. National Bureau of Statistics, NBS. Available at: https://nigerianstat.gov.ng/elibrary?queries=labour
  8. Akanbi, S. T. (2013). Familial factors, personality traits and self-efficacy as determinants of entrepreneurial intention among vocational based college of education students in Oyo State, Nigeria. The African Symposium, 13 (2), 66–76.
  9. Agbim, K. C., Oriarewo, G. O., Owocho, M. (2013). Factors influencing entrepreneurial intentions among graduates of Nigerian tertiary institutions. International Journal of business and management invention, 2 (4), 36–44.
  10. Neneh, B. N. (2014). An assessment of entrepreneurial intention among university students in Cameroon. Mediterranean Journal of Social Sciences, 5 (20), 542. doi: http://doi.org/10.5901/mjss.2014.v5n20p542
  11. Kazeem, A. A., Asimiran, S. (2016). Factors affecting entrepreneurial self-efficacy of engineering students. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 6 (11), 519–534. doi: http://doi.org/10.6007/ijarbss/v6-i11/2423
  12. Zhang, Y., Duysters, G., Cloodt, M. (2013). The role of entrepreneurship education as a predictor of university students’ entrepreneurial intention. International Entrepreneurship and Management Journal, 10 (3), 623–641. doi: http://doi.org/10.1007/s11365-012-0246-z
  13. Yaghoubi Farani, A., Karimi, S., Motaghed, M. (2017). The role of entrepreneurial knowledge as a competence in shaping Iranian students’ career intentions to start a new digital business. European Journal of Training and Development, 41 (1), 83–100. doi: http://doi.org/10.1108/ejtd-07-2016-0054
  14. Ibrahim, N. A., Lucky, E. O. I. (2014). Relationship between Entrepreneurial Orientation, Entrepreneurial Skills, Environmental Factor and Entrepreneurial Intention among Nigerian Students in UUM. Entrepreneurship and Innovation Management Journal, 2 (4), 203–213.
  15. Cubico, S. (2015). Entrepreneurial Competencies and Business Creation, A Research on Policies and Applications. Journal of Economics, Business and Management, 3 (11), 1087–1092. doi: http://doi.org/10.7763/joebm.2015.v3.339
  16. Kusumajanto, D. D. (2015). The role of entrepreneurship education and self-efficacy in shaping student interest in doing entrepreneurship. European Journal of Business and Management, 7 (28), 153–158.
  17. Nowiński, W., Haddoud, M. Y., Lančarič, D., Egerová, D., Czeglédi, C. (2017). The impact of entrepreneurship education, entrepreneurial self-efficacy and gender on entrepreneurial intentions of university students in the Visegrad countries. Studies in Higher Education, 44 (2), 361–379. doi: http://doi.org/10.1080/03075079.2017.1365359
  18. Shao-hui, L., Ping, L., Peng-peng, F. (2011). Mediation and moderated mediation in the relationship among entrepreneurial self-efficacy, entrepreneurial intention, entrepreneurial attitude and role models. 2011 International Conference on Management Science & Engineering 18th Annual Conference Proceedings. IEEE, 129–134.
  19. Rauch, A., Hulsink, W. (2015). Putting Entrepreneurship Education Where the Intention to Act Lies: An Investigation Into the Impact of Entrepreneurship Education on Entrepreneurial Behavior. Academy of Management Learning & Education, 14 (2), 187–204. doi: http://doi.org/10.5465/amle.2012.0293
  20. Solesvik, M., Westhead, P., Matlay, H. (2014). Cultural factors and entrepreneurial intention: The role of entrepreneurship education. Education+ Training. Available at: https://www.academia.edu/23179032/Cultural_factors_and_entrepreneurial_intention_The_role_of_entrepreneurship_education
  21. Carda, A., Kageyama, K., Akai, K. (2016). Effects of risk attitude, entrepreneurship education and self-efficacy on entrepreneurial intentions: A structure equation model approach to entrepreneurship. International Review of Management and Business Research, 5 (4), 1424–1433.
  22. Remeikiene, R., Startiene, G., Dumciuviene, D. (2013). Explaining entrepreneurial intention of university students: The role of entrepreneurial education. International conference, 299–307.
  23. Senger, I., Borges, J. A. R., Machado, J. A. D. (2017). Using the theory of planned behaviour to understand the intention of small farmers in diversifying their agricultural production. Journal of rural studies, 49, 32–40.
  24. Dell, M. S. (2008). An investigation of undergraduate student self-employment intention and the impact of entrepreneurship education and previous entrepreneurial experience. Bond University. Available at: https://research.bond.edu.au/files/18371119/An_investigation_of_undergraduate_student_self_employment_intention_and_the_impact_of_entrepreneurship_education_and_previous_entrepreneurial_experience.pdf
  25. Dhose, D., Walter, S. G. (2010). The role of entrepreneurship education and regional Context in forming entrepreneurial intentions. Working Paper present at Document de treball de l‟IEB 2010/18. Available at: https://www.econstor.eu/bitstream/10419/59753/1/655614710.pdf
  26. Krueger, N. F., Reilly, M. D., Carsrud, A. L. (2000). Competing models of entrepreneurial intentions. Journal of Business Venturing, 15 (5-6), 411–432. doi: http://doi.org/10.1016/s0883-9026(98)00033-0
  27. Uddin, M. R., Bose, T. K. (2012). Determinants of Entrepreneurial Intention of Business Students in Bangladesh. International Journal of Business and Management, 7 (24). doi: http://doi.org/10.5539/ijbm.v7n24p128
  28. Lee, S. M., Chang, D., Lim, S. (2005). Impact of Entrepreneurship Education: A Comparative Study of the U.S. and Korea. The International Entrepreneurship and Management Journal, 1 (1), 27–43. doi: http://doi.org/10.1007/s11365-005-6674-2
  29. Ooi, Y, K., Selvarajah, C., Meyer, D. (2011). Inclination towards entrepreneurship among university students: An empirical study of Malaysian university students. International Journal of Business and Social Science, 2 (4), 206–220.
  30. Kourilsky, M. L., Walstad, W. B. (1998). Entrepreneurship and female youth: knowledge, attitudes, gender differences, and educational practices. Journal of Business Venturing, 13 (1), 77–88. doi: http://doi.org/10.1016/s0883-9026(97)00032-3
  31. Fayolle, A., Gailly, B. (2013). The Impact of Entrepreneurship Education on Entrepreneurial Attitudes and Intention: Hysteresis and Persistence. Journal of Small Business Management, 53 (1), 75–93. doi: http://doi.org/10.1111/jsbm.12065
  32. Lee, W. N., Lim, B. P., Lim, L. Y., Ng, H. S., Wong, J. L. (2012). Entrepreneurial intention: A study among students of higher learning institution. UTAR, 161. Available at: http://eprints.utar.edu.my/691/1/BA-2012-1003352.pdf
  33. Peng, Z., Lu, G., Kang, H. (2012). Entrepreneurial Intentions and Its Influencing Factors: A Survey of the University Students in Xi’an China. Creative Education, 3 (8), 95–100. doi: http://doi.org/10.4236/ce.2012.38b021
  34. Ngoc Khuong, M., & Huu An, N. (2016). The Factors Affecting Entrepreneurial Intention of the Students of Vietnam National University — A Mediation Analysis of Perception toward Entrepreneurship. Journal of Economics, Business and Management, 4 (2), 104–111. doi: http://doi.org/10.7763/joebm.2016.v4.375
  35. Peterman, N. E., Kennedy, J. (2003). Enterprise Education: Influencing Students’ Perceptions of Entrepreneurship. Entrepreneurship Theory and Practice, 28 (2), 129–144. doi: http://doi.org/10.1046/j.1540-6520.2003.00035.x
  36. Ferreira, J. J., Raposo, M. L., Gouveia Rodrigues, R., Dinis, A., do Paço, A. (2012). A model of entrepreneurial intention. Journal of Small Business and Enterprise Development, 19 (3), 424–440. doi: http://doi.org/10.1108/14626001211250144
  37. Karimi, S., Biemans, H. J., Lans, T., Chizari, M., Mulder, M. (2016). The impact of entrepreneurship education: A study of Iranian students' entrepreneurial intentions and opportunity identification. Journal of Small Business Management, 54 (1), 187–209. doi: http://doi.org/10.1111/jsbm.12137
  38. Matlay, H. (2008). The impact of entrepreneurship education on entrepreneurial outcomes. Journal of Small Business and Enterprise Development, 15 (2), 382–396. doi: http://doi.org/10.1108/14626000810871745
  39. Zikmund, W. G., Babin, B. J., Carr, J. C., Griffin, M. (2010). Business research methods. New York: South-Western/Cengage Learning, 670. Available at: https://www.worldcat.org/title/business-research-methods/oclc/827946343
  40. National Open University, NOUN. (2022). Available at: https://nou.edu.ng/news/north-lags-behind-distance-learning
  41. Sánchez‐Franco, M. J., Roldán, J. L. (2005). Web acceptance and usage model. Internet Research, 15 (1), 21–48. doi: http://doi.org/10.1108/10662240510577059
  42. Chin, W. W. (1998). The partial least squares approach to structural equation modeling. Modern methods for business research, 295 (2), 295–336.
  43. Chin, W. W. (2010). How to write up and report PLS analyses. Handbook of partial least squares. Berlin, Heidelberg: Springer, 655–690. doi: http://doi.org/10.1007/978-3-540-32827-8_29
  44. Anderson, J. C., Gerbing, D. W. (1988). Structural equation modeling in practice: A review and recommended two-step approach. Psychological Bulletin, 103 (3), 411–423. doi: http://doi.org/10.1037/0033-2909.103.3.411
  45. Hattab, H. W. (2014). Impact of Entrepreneurship Education on Entrepreneurial Intentions of University Students in Egypt. The Journal of Entrepreneurship, 23 (1), 1–18. doi: http://doi.org/10.1177/0971355713513346
  46. Ajzen, I. (1991). The theory of planned behavior. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 50 (2), 179–211. doi: http://doi.org/10.1016/0749-5978(91)90020-t

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-27

Як цитувати

Usman, H. M., Abubakar, M. A., Muhammed, A. I., & Daneji, B. A. (2022). Визначення зв’язку між підприємницькою освітою та підприємницькими намірами студентів у країнах, що розвиваються. Technology Audit and Production Reserves, 2(4(64), 33–37. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2022.255130

Номер

Розділ

Питання макроекономіки та соціально-економічного розвитку: Звіт про науково-дослідну роботу