Визначення зв'язку між підприємницькою освітою та підприємницькими намірами студентів у країнах, що розвиваються
DOI:
https://doi.org/10.15587/2706-5448.2022.255130Ключові слова:
країни, що розвиваються, вищі навчальні заклади, університети Нігерії, підприємницька освіта, підприємницькі наміриАнотація
Об'єктом дослідження є зв'язок між підприємницькою освітою та підприємницькими намірами студентів у країнах, що розвиваються. Робота спрямована на забезпечення кращого розуміння передумов для формування політики у вищих навчальних закладах країн, що розвиваються, для посилення зростання підприємництва.
Дані були зібрані від студентів Національного відкритого університету Нігерії з різних кампусів за допомогою адаптованої структурованої анкети. У дослідженні використовувався непараметричний метод моделювання структурних рівнянь за допомогою програмного забезпечення PLS 3.
Основним висновком дослідження є наявність причинно-наслідкового зв'язку між підприємницькою освітою та підприємницькими намірами студентів вищих навчальних закладів у країнах, що розвиваються. Це відповідає кільком дослідженням, проведеним в інших країнах, що розвиваються. А також підтверджує ключову роль підприємницької освіти у формуванні схильності студентів до підприємництва.
Серед іншого, надано рекомендації для того, щоб розробники університетської політики та політики інших вищих навчальних закладів на ранній стадії надали модифіковану обов’язкову підприємницьку програму, структуровану для формування та розвитку підприємницьких намірів студентів.
Посилання
- Small Business Administration. Available at: https://data.sba.gov/
- U. S. Bureau of Labor Statistics. Available at: https://www.bls.gov/
- UK Small Business Statistics. Available at: https://www.fsb.org.uk/uk-small-business-statistics.html
- Unemployment. Office for National Statistics. Available at: https://www.ons.gov.uk/employmentandlabourmarket/peoplenotinwork/unemployment/
- Oyelaran, B. O. (2020). SME: Issues, Challenges and Prospects, Financial system strategy. FSS 2020 International Conference, Central Bank of Nigeria, 39. Available at: https://www.cbn.gov.ng/fss/wed/SME_Issues,%20Challenges%20and%20Prospects_Oyeyinka%20Banji.pdf
- Small and Medium Enterprises Development Agency of Nigeria. SMEDAN. Available at: https://smedan.gov.ng/downloads/
- National Bureau of Statistics, NBS. Available at: https://nigerianstat.gov.ng/elibrary?queries=labour
- Akanbi, S. T. (2013). Familial factors, personality traits and self-efficacy as determinants of entrepreneurial intention among vocational based college of education students in Oyo State, Nigeria. The African Symposium, 13 (2), 66–76.
- Agbim, K. C., Oriarewo, G. O., Owocho, M. (2013). Factors influencing entrepreneurial intentions among graduates of Nigerian tertiary institutions. International Journal of business and management invention, 2 (4), 36–44.
- Neneh, B. N. (2014). An assessment of entrepreneurial intention among university students in Cameroon. Mediterranean Journal of Social Sciences, 5 (20), 542. doi: http://doi.org/10.5901/mjss.2014.v5n20p542
- Kazeem, A. A., Asimiran, S. (2016). Factors affecting entrepreneurial self-efficacy of engineering students. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 6 (11), 519–534. doi: http://doi.org/10.6007/ijarbss/v6-i11/2423
- Zhang, Y., Duysters, G., Cloodt, M. (2013). The role of entrepreneurship education as a predictor of university students’ entrepreneurial intention. International Entrepreneurship and Management Journal, 10 (3), 623–641. doi: http://doi.org/10.1007/s11365-012-0246-z
- Yaghoubi Farani, A., Karimi, S., Motaghed, M. (2017). The role of entrepreneurial knowledge as a competence in shaping Iranian students’ career intentions to start a new digital business. European Journal of Training and Development, 41 (1), 83–100. doi: http://doi.org/10.1108/ejtd-07-2016-0054
- Ibrahim, N. A., Lucky, E. O. I. (2014). Relationship between Entrepreneurial Orientation, Entrepreneurial Skills, Environmental Factor and Entrepreneurial Intention among Nigerian Students in UUM. Entrepreneurship and Innovation Management Journal, 2 (4), 203–213.
- Cubico, S. (2015). Entrepreneurial Competencies and Business Creation, A Research on Policies and Applications. Journal of Economics, Business and Management, 3 (11), 1087–1092. doi: http://doi.org/10.7763/joebm.2015.v3.339
- Kusumajanto, D. D. (2015). The role of entrepreneurship education and self-efficacy in shaping student interest in doing entrepreneurship. European Journal of Business and Management, 7 (28), 153–158.
- Nowiński, W., Haddoud, M. Y., Lančarič, D., Egerová, D., Czeglédi, C. (2017). The impact of entrepreneurship education, entrepreneurial self-efficacy and gender on entrepreneurial intentions of university students in the Visegrad countries. Studies in Higher Education, 44 (2), 361–379. doi: http://doi.org/10.1080/03075079.2017.1365359
- Shao-hui, L., Ping, L., Peng-peng, F. (2011). Mediation and moderated mediation in the relationship among entrepreneurial self-efficacy, entrepreneurial intention, entrepreneurial attitude and role models. 2011 International Conference on Management Science & Engineering 18th Annual Conference Proceedings. IEEE, 129–134.
- Rauch, A., Hulsink, W. (2015). Putting Entrepreneurship Education Where the Intention to Act Lies: An Investigation Into the Impact of Entrepreneurship Education on Entrepreneurial Behavior. Academy of Management Learning & Education, 14 (2), 187–204. doi: http://doi.org/10.5465/amle.2012.0293
- Solesvik, M., Westhead, P., Matlay, H. (2014). Cultural factors and entrepreneurial intention: The role of entrepreneurship education. Education+ Training. Available at: https://www.academia.edu/23179032/Cultural_factors_and_entrepreneurial_intention_The_role_of_entrepreneurship_education
- Carda, A., Kageyama, K., Akai, K. (2016). Effects of risk attitude, entrepreneurship education and self-efficacy on entrepreneurial intentions: A structure equation model approach to entrepreneurship. International Review of Management and Business Research, 5 (4), 1424–1433.
- Remeikiene, R., Startiene, G., Dumciuviene, D. (2013). Explaining entrepreneurial intention of university students: The role of entrepreneurial education. International conference, 299–307.
- Senger, I., Borges, J. A. R., Machado, J. A. D. (2017). Using the theory of planned behaviour to understand the intention of small farmers in diversifying their agricultural production. Journal of rural studies, 49, 32–40.
- Dell, M. S. (2008). An investigation of undergraduate student self-employment intention and the impact of entrepreneurship education and previous entrepreneurial experience. Bond University. Available at: https://research.bond.edu.au/files/18371119/An_investigation_of_undergraduate_student_self_employment_intention_and_the_impact_of_entrepreneurship_education_and_previous_entrepreneurial_experience.pdf
- Dhose, D., Walter, S. G. (2010). The role of entrepreneurship education and regional Context in forming entrepreneurial intentions. Working Paper present at Document de treball de l‟IEB 2010/18. Available at: https://www.econstor.eu/bitstream/10419/59753/1/655614710.pdf
- Krueger, N. F., Reilly, M. D., Carsrud, A. L. (2000). Competing models of entrepreneurial intentions. Journal of Business Venturing, 15 (5-6), 411–432. doi: http://doi.org/10.1016/s0883-9026(98)00033-0
- Uddin, M. R., Bose, T. K. (2012). Determinants of Entrepreneurial Intention of Business Students in Bangladesh. International Journal of Business and Management, 7 (24). doi: http://doi.org/10.5539/ijbm.v7n24p128
- Lee, S. M., Chang, D., Lim, S. (2005). Impact of Entrepreneurship Education: A Comparative Study of the U.S. and Korea. The International Entrepreneurship and Management Journal, 1 (1), 27–43. doi: http://doi.org/10.1007/s11365-005-6674-2
- Ooi, Y, K., Selvarajah, C., Meyer, D. (2011). Inclination towards entrepreneurship among university students: An empirical study of Malaysian university students. International Journal of Business and Social Science, 2 (4), 206–220.
- Kourilsky, M. L., Walstad, W. B. (1998). Entrepreneurship and female youth: knowledge, attitudes, gender differences, and educational practices. Journal of Business Venturing, 13 (1), 77–88. doi: http://doi.org/10.1016/s0883-9026(97)00032-3
- Fayolle, A., Gailly, B. (2013). The Impact of Entrepreneurship Education on Entrepreneurial Attitudes and Intention: Hysteresis and Persistence. Journal of Small Business Management, 53 (1), 75–93. doi: http://doi.org/10.1111/jsbm.12065
- Lee, W. N., Lim, B. P., Lim, L. Y., Ng, H. S., Wong, J. L. (2012). Entrepreneurial intention: A study among students of higher learning institution. UTAR, 161. Available at: http://eprints.utar.edu.my/691/1/BA-2012-1003352.pdf
- Peng, Z., Lu, G., Kang, H. (2012). Entrepreneurial Intentions and Its Influencing Factors: A Survey of the University Students in Xi’an China. Creative Education, 3 (8), 95–100. doi: http://doi.org/10.4236/ce.2012.38b021
- Ngoc Khuong, M., & Huu An, N. (2016). The Factors Affecting Entrepreneurial Intention of the Students of Vietnam National University — A Mediation Analysis of Perception toward Entrepreneurship. Journal of Economics, Business and Management, 4 (2), 104–111. doi: http://doi.org/10.7763/joebm.2016.v4.375
- Peterman, N. E., Kennedy, J. (2003). Enterprise Education: Influencing Students’ Perceptions of Entrepreneurship. Entrepreneurship Theory and Practice, 28 (2), 129–144. doi: http://doi.org/10.1046/j.1540-6520.2003.00035.x
- Ferreira, J. J., Raposo, M. L., Gouveia Rodrigues, R., Dinis, A., do Paço, A. (2012). A model of entrepreneurial intention. Journal of Small Business and Enterprise Development, 19 (3), 424–440. doi: http://doi.org/10.1108/14626001211250144
- Karimi, S., Biemans, H. J., Lans, T., Chizari, M., Mulder, M. (2016). The impact of entrepreneurship education: A study of Iranian students' entrepreneurial intentions and opportunity identification. Journal of Small Business Management, 54 (1), 187–209. doi: http://doi.org/10.1111/jsbm.12137
- Matlay, H. (2008). The impact of entrepreneurship education on entrepreneurial outcomes. Journal of Small Business and Enterprise Development, 15 (2), 382–396. doi: http://doi.org/10.1108/14626000810871745
- Zikmund, W. G., Babin, B. J., Carr, J. C., Griffin, M. (2010). Business research methods. New York: South-Western/Cengage Learning, 670. Available at: https://www.worldcat.org/title/business-research-methods/oclc/827946343
- National Open University, NOUN. (2022). Available at: https://nou.edu.ng/news/north-lags-behind-distance-learning
- Sánchez‐Franco, M. J., Roldán, J. L. (2005). Web acceptance and usage model. Internet Research, 15 (1), 21–48. doi: http://doi.org/10.1108/10662240510577059
- Chin, W. W. (1998). The partial least squares approach to structural equation modeling. Modern methods for business research, 295 (2), 295–336.
- Chin, W. W. (2010). How to write up and report PLS analyses. Handbook of partial least squares. Berlin, Heidelberg: Springer, 655–690. doi: http://doi.org/10.1007/978-3-540-32827-8_29
- Anderson, J. C., Gerbing, D. W. (1988). Structural equation modeling in practice: A review and recommended two-step approach. Psychological Bulletin, 103 (3), 411–423. doi: http://doi.org/10.1037/0033-2909.103.3.411
- Hattab, H. W. (2014). Impact of Entrepreneurship Education on Entrepreneurial Intentions of University Students in Egypt. The Journal of Entrepreneurship, 23 (1), 1–18. doi: http://doi.org/10.1177/0971355713513346
- Ajzen, I. (1991). The theory of planned behavior. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 50 (2), 179–211. doi: http://doi.org/10.1016/0749-5978(91)90020-t
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Hussain Muhammad Usman, Magaji Adamu Abubakar, Ahmed Ibrahim Muhammed, Bashir Ahmad Daneji
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.