Аналіз підходів до управління та оцінки бренду роботодавця

Автор(и)

  • Марина Володимирівна Джулай Київський національний торговельно-економічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0001-7297-5892

DOI:

https://doi.org/10.15587/2706-5448.2022.260561

Ключові слова:

працевлаштування, бренд роботодавця, оцінка бренду, моделі управління брендом, методи управління брендом

Анотація

Об’єктом дослідження виступають моделі управління та оцінки бренду роботодавця як складових ефективності підприємства. Однією з проблемних точок виступає те, що не існує універсальної моделі управління брендом роботодавця. Оцінка бренду роботодавця часто є суб’єктивною та не відповідає дійсності. Цільова аудиторія бренду роботодавця вимагає від роботодавця нових підходів в управлінні. Це зумовлено зміною покоління кандидатів на ринку праці. Третину від шукачів становить покоління Z (народжені 1995–2010 роки). Компанії втрачають потенційних працівників через невідповідність ціннісної пропозиції, незрілість бренду роботодавця.

В ході дослідження використовувалися наступні наукові методи, як то метод теоретичного аналізу при вивченні моделей управління брендом роботодавця. А також методи теоретичного аналізу, співставлення та узагальнення для загального аналізу питання та для визначення узагальнених характеристик моделей управління та оцінки бренду.

У запропонованій роботі розглянуто питання управління сучасним брендом роботодавця. Виявлено найкращі моделі, які розглядають комплексний підхід та утворюють окрему екосистему всередині підприємства. Отримано висновки щодо необхідності подальшого пошуку найбільш доцільної оцінки бренду роботодавця. Досліджено важливість гнучкого підходу до управління брендом роботодавця. Також узагальнено основні методи оцінки бренду роботодавця, які стануть базисом для подальшого аналізу.

Завдяки отриманим результатам дослідження менеджери компаній зможуть обрати сучасну модель управління брендом роботодавця, її складові та основні характеристики. Ціннісна пропозиція роботодавця потребує перегляду через прихованість складових, які можуть бути важливими для кандидата. Також оцінка бренду роботодавця відбуватиметься комплексно: внутрішній та зовнішній. Зв’язок між рівнем зрілості бренду роботодавця та ефективністю діяльності компаніє є прямим. Чим вищий рівень, тим менше втрат несе компанія під час підбору, навчання та розвитку працівників

Біографія автора

Марина Володимирівна Джулай, Київський національний торговельно-економічний університет

Aспірантка

Кафедра менеджменту

Посилання

  1. Bazaliiska, N., Bazhakova, D. (2022). Pobudova brendu robotodavtsia cherez instrumenty vnutrishnoi ta zovnishnoi komunikatsiyi. XVII International scientific and practical conference «Multidisciplinary academic notes. Theory, methodology and practice». Japan, 247–251. Available at: https://isg-konf.com/ru/multidisciplinary-academic-notes-theory-methodology-and-practice/
  2. Bhupendra, K. V., Sangle, S. (2018). Product Stewardship Strategy: A Study of Indian Firms. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 25 (2), 124–134. doi: https://doi.org/10.1002/csr.1444
  3. Varis, I., Kravchuk, O., Spirina, K. (2022). Digital environment of employer brand development. Economy and Society, 36. doi: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-36-28
  4. Mykolaichuk, I. P., Fedulova, I. V. (2021). Brend robotodavtsia yak instrument znyzhennia pidpryiemnytskykh ryzykiv. Problemy ta perspektyvy rozvytku pidpryiemnytstva v Ukraini: tezy XI Mizhnar. nauk.-prakt. konf. Kyiv, 91–94. Available at: https://knute.edu.ua/file/MzEyMQ==/96657baf3787753f0a0ae2cd45be06af.pdf
  5. Mokina, S. (2014). Model of the Formation of Employer Brand. BIZNESINFORM, 7, 389–398. Available at: http://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2014-7_0-pages-389_398.pdf
  6. Smerichevskii, S., Klimova, O. (2017). Business model canvas as a universal concept of business management. Investytsiyi: praktyka ta dosvid, 9, 11–14. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2017_9_4
  7. Zozulov, O. V., Nesterova, Yu. V. (2006). Modeli brendynhu: klasyfikatsiya ta stysla kharakterystyka. Marketynh v Ukraini, 5 (39), 44–49. Available at: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/37121
  8. Dybchuk, L. V., Dobrovolska, K. A. (2018). Brand marketing communication system in promoting the brands of trading companies. Chernihivskyi naukovyi chasopys. Seriya 1: Ekonomika i upravlinnia, 1 (9), 100–108. Available at: http://ir.stu.cn.ua/123456789/22212
  9. Tsymbaliuk, S. O. (2018). Brend robotodavtsia: metodolohiya doslidzhennia ta praktyka formuvannia. Kyiv: KNEU, 227. Available at: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/35635/Tsymbalyuk_brend_18.pdf?sequence=1&isAllowed=y
  10. Shanmuga Priya, G. (2021). A Study on Strategy of Employer Branding and its impact on Talent management in IT industries. xIlkogretim Online – Elementary Education, 20 (5), 3441–3451. Available at: https://www.ilkogretim-online.org/fulltext/218-1616434358.pdf
  11. Hryshchenko, D., Yosyfchuk, Y. (2021). Formation of HR-brand of the company and its evaluation. Economy and Society, 26. doi: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-26-31
  12. YuSheng, K., Ibrahim, M. (2019). Service innovation, service delivery and customer satisfaction and loyalty in the banking sector of Ghana. International Journal of Bank Marketing, 37 (5), 1215–1233. doi: https://doi.org/10.1108/ijbm-06-2018-0142
  13. Koptieva, H. (2020). Approaches to assessing the maturity of enterprise business processes from the perspective of their economic security. Efektyvna Ekonomika, 4. doi: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2020.4.69

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-30

Як цитувати

Джулай, М. В. (2022). Аналіз підходів до управління та оцінки бренду роботодавця. Technology Audit and Production Reserves, 3(4(65), 26–31. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2022.260561

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Звіт про науково-дослідну роботу