Моделювання регіонального ринку освітніх послуг: методологічні підходи аналітичної економії

Автор(и)

  • Олег Орестович Сухий Львівська комерційна академія, вул. Туган-Барановського, 10, м. Львів, Україна, 79005, Україна https://orcid.org/0000-0001-8783-5972

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.26234

Ключові слова:

вища освіта, ламана крива попиту, еластичність попиту, загальний виторг

Анотація

Запропоновано нові підходи до формування вартості освітніх послуг з метою утримання частки ринку та доходної бази ВНЗ, забезпечення їх фінансової стійкості. Адаптовано ламану криву попиту до сучасного стану регіональних ринків освітніх послуг в Україні, запропоновано коефіцієнт ефективності цінового регулювання вартості освітніх послуг на підставі змін загального виторгу.

Біографія автора

Олег Орестович Сухий, Львівська комерційна академія, вул. Туган-Барановського, 10, м. Львів, Україна, 79005

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра економічної теорії

Посилання

  1. Kostiukova, O. V., Petruk, T. I. (2012). Financial support of public and private higher educational institutions in Ukraine. Ekonomichnyi visnyk Donbasu, 1(27), 113-115.
  2. Salohubova, V. M., Ivchenko, Ye. A. (2013). Role of marketing complex impact on shaping the competitiveness of universities. Proc. of the 19th scientific-practical conf. on modern education problems “University and region”, Luhansk, SNU im. V. Dalia, October 31-November 1, 2013. Available: http://dspace.snu.edu.ua: 8080/jspui/bitstream/123456789/3414/1/24.pdf.
  3. Kucherenko, S. Yu., Rybchenko, Yu. V. (2014). Tuition as a source of funding for public higher education institution. Proc. of Conf. “Scientific thought of the information age”. Available: www.rusnauka.com/8_NMIW_2014/Economics /3_161775.doc.htm.
  4. DeLeeuw, J. (September 2012). Unemployment Rate and Tuition as Enrollment Predictors. Monroe, 13. Available: www.monroeccc.edu/institutionalresearch/analyses.htm.
  5. Chen, R. (2008). Financial Aid and Student Dropout in Higher Education: A Heterogeneous Research Approach. Higher Education. Handbook of Theory and Research. Springer Science + Business Media, Vol. XXIII, 209–239. doi:10.1007/978-1-4020-6959-8_7.
  6. Analysis of Tuition Pricing Strategies. (2013). Hannover research, 23. Available: http://www.hanoverresearch.com/insights/analysis-of-tuition-pricing-strategies/?i=higher-education. Last accessed 22 June 2014.
  7. Bryan, G. A., Whipple, T. W. (1995, September). Tuition Elasticity of the Demand for Higher Education among Current Students: A Pricing Model. The Journal of Higher Education, Vol. 66, № 5, 560-574. doi:10.2307/2943936.
  8. Brown, С., McClary, A., Bellingar, J. (2012). Determinants of student demand at Florida Southern College. Journal of Case Research in Business and Economics, 5. Available: www.aabri.com/ manuscripts/11861.pdf.
  9. In: Panchushyn, S., Ostroverh, P. (2010). Analitychna ekonomiia [Analytical economics], Vol. 2. Ukraine, Kyiv: Znannya, 437.
  10. Strategies to Avoid Costly Tuition Pricing Mistakes. (2008). Market Intelligence Brief, 1(1). Available: www.artsci.com/market/MIB%20Pricing.pdf.
  11. Ofitsiinyi zvit pro provedennia ZNO u 2013 r. [The official report on the external evaluation in 2013]. (2013). Ukraine, Kyiv: Ukrainskyi tsentr otsiniuvannia yakosti osvity, 480.
  12. Rozpodil abituriientiv ZNO-2014 za rehionamy stanom na 29.03.2014 r. [Regional distribution of university entrants in 2014, registered for external evaluation as for 29.03.2014]. (2014). Available: www.lvtest.org.ua/files/doc_site/RegRegions.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-07-24

Як цитувати

Сухий, О. О. (2014). Моделювання регіонального ринку освітніх послуг: методологічні підходи аналітичної економії. Technology Audit and Production Reserves, 4(2(18), 22–26. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.26234

Номер

Розділ

Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка: Оригінальне дослідження