Моделювання регіонального ринку освітніх послуг: методологічні підходи аналітичної економії
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.26234Ключові слова:
вища освіта, ламана крива попиту, еластичність попиту, загальний виторгАнотація
Запропоновано нові підходи до формування вартості освітніх послуг з метою утримання частки ринку та доходної бази ВНЗ, забезпечення їх фінансової стійкості. Адаптовано ламану криву попиту до сучасного стану регіональних ринків освітніх послуг в Україні, запропоновано коефіцієнт ефективності цінового регулювання вартості освітніх послуг на підставі змін загального виторгу.Посилання
- Kostiukova, O. V., Petruk, T. I. (2012). Financial support of public and private higher educational institutions in Ukraine. Ekonomichnyi visnyk Donbasu, 1(27), 113-115.
- Salohubova, V. M., Ivchenko, Ye. A. (2013). Role of marketing complex impact on shaping the competitiveness of universities. Proc. of the 19th scientific-practical conf. on modern education problems “University and region”, Luhansk, SNU im. V. Dalia, October 31-November 1, 2013. Available: http://dspace.snu.edu.ua: 8080/jspui/bitstream/123456789/3414/1/24.pdf.
- Kucherenko, S. Yu., Rybchenko, Yu. V. (2014). Tuition as a source of funding for public higher education institution. Proc. of Conf. “Scientific thought of the information age”. Available: www.rusnauka.com/8_NMIW_2014/Economics /3_161775.doc.htm.
- DeLeeuw, J. (September 2012). Unemployment Rate and Tuition as Enrollment Predictors. Monroe, 13. Available: www.monroeccc.edu/institutionalresearch/analyses.htm.
- Chen, R. (2008). Financial Aid and Student Dropout in Higher Education: A Heterogeneous Research Approach. Higher Education. Handbook of Theory and Research. Springer Science + Business Media, Vol. XXIII, 209–239. doi:10.1007/978-1-4020-6959-8_7.
- Analysis of Tuition Pricing Strategies. (2013). Hannover research, 23. Available: http://www.hanoverresearch.com/insights/analysis-of-tuition-pricing-strategies/?i=higher-education. Last accessed 22 June 2014.
- Bryan, G. A., Whipple, T. W. (1995, September). Tuition Elasticity of the Demand for Higher Education among Current Students: A Pricing Model. The Journal of Higher Education, Vol. 66, № 5, 560-574. doi:10.2307/2943936.
- Brown, С., McClary, A., Bellingar, J. (2012). Determinants of student demand at Florida Southern College. Journal of Case Research in Business and Economics, 5. Available: www.aabri.com/ manuscripts/11861.pdf.
- In: Panchushyn, S., Ostroverh, P. (2010). Analitychna ekonomiia [Analytical economics], Vol. 2. Ukraine, Kyiv: Znannya, 437.
- Strategies to Avoid Costly Tuition Pricing Mistakes. (2008). Market Intelligence Brief, 1(1). Available: www.artsci.com/market/MIB%20Pricing.pdf.
- Ofitsiinyi zvit pro provedennia ZNO u 2013 r. [The official report on the external evaluation in 2013]. (2013). Ukraine, Kyiv: Ukrainskyi tsentr otsiniuvannia yakosti osvity, 480.
- Rozpodil abituriientiv ZNO-2014 za rehionamy stanom na 29.03.2014 r. [Regional distribution of university entrants in 2014, registered for external evaluation as for 29.03.2014]. (2014). Available: www.lvtest.org.ua/files/doc_site/RegRegions.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.