Розробка математичної моделі системно-рефлексивного маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.26366Ключові слова:
стратегічне управління, маркетинг, стратегічний маркетинг, рефлексивне управління, системно-рефлексивний маркетингАнотація
У статті розглянуто системно-рефлексивну парадигму стратегічного маркетингового управління, що враховує глобалізацію ринкового середовища. Запропоновано математичну модель ринкового успіху, що відображає ступінь реалізації інтересів ключових стейкхолдерів бізнесу, домінування на базовому ринку, адекватність базового ринку ступеню глобалізованості ринкового середовища, стратегічні наміри.
Посилання
- Imam, A., Zadeh, M. N., Dubey, L. R. (2011). Dairy Marketing Strategies in the Context of Globalization: Issues and Challenges. International Journal of Trade, Economics and Finance, Vol. 2(2), 138–143. doi:10.7763/ijtef.2011.v2.92.
- Kontsas, S., Lazarides, T. G. (2012, March). Globalization and Marketing Competition Strategy: A Conceptual Analysis of Consumer Behaviour. SSRN Journal. Social Science Electronic Publishing. Available: http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.2030817.
- Mattssona, J. (2008). True Marketing: A Value Based Philosophy for Strategic Marketing. Journal of Strategic Marketing, Vol. 16, Iss. 3, 175-188. doi:10.1080/09652540802117132.
- Kotler, P., Achrol, R. S. (2011, May). Frontiers of the marketing paradigm in the third millennium. Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 40, Iss. 1, 35-52. doi: 10.1007/s11747-011-0255-4.
- Pridmore, J. (2010). Reflexive marketing: the cultural circuit of loyalty programs. Identity in the Information Society, Vol. 3, Iss. 3, 565-581. doi: 10.1007/s12394-010-0064-9.
- Beckett, A., Naya, A. (2008). The reflexive consumer. Marketing Theory, Vol. 8, Iss. 3, 299-317. doi:10.1177/1470593108093558.
- Bettany, Sh., Woodruffe-Burton, H. (2009). Working the limits of method: the possibilities of critical reflexive practice in marketing and consumer research. Journal of Marketing Management, Vol. 25, Iss. 7-8, 661-679. doi:10.1362/026725709x471550.
- Evers, N., Andersson, S., Hannibal, M. (2012). Stakeholders and Marketing Capabilities in International New Ventures: Evidence from Ireland, Sweden and Denmark. Journal of International Marketing, Vol. 20, Iss. 4, 46-71. doi:10.1509/jim.12.0077.
- Aaker, D. A. (1995). Strategic market management. USA: John Wiley & Sons, Inc., 379.
- Bagiev, G. L., Meffert, H. (2009). Interaction marketing. Concept. Strategies. Efficiency. St. Petersburg: StPSUEF, 672.
- Vesnin, V. R. (2006). Strategic Management. Moscow: Velbi, Prospekt, 328.
- Kudenko, N. V. (2005). Strategic Marketing. Kyiv: KNEU, 152.
- Rayko, D. V.; National Technical University "Kharkov Polytechnics Institute". (2008). Strategic management of marketing activity: methodology and organization. Kharkov: Publishing house ІNZHEK, 632.
- Salyga, S. Y., Kirylova, L. I., Kalandzhi, I. A. (2009). Improvement of strategic marketing at enterprises. Publishing house of Classical Private University. Zaporizhia, 52.
- Dligach, А. A. (2012). Strategic Marketing Management. Kyiv: Alerta, 272.
- Dligach, А. A. (2010). System-reflexive marketing in modern business. Marketing in Ukraine, № 5, 43–47.
- Dligach, А. A. (2013). System Reflexive Strategic Marketing Management. Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv, № 11(152), 28-34.
- Thomas, L. T. (2004). Russia’s Reflexive Control: Theory and the Military. Journal of Slavic Military Studies, Vol. 2, Iss. 17, 237-256.
- Lefevr, V. A. (1966). Elements of logic in reflective games. Problems of engineering psychology, Vol IV. Moscow: Publishing house of USSR Academy of Sciences, 127.
- Zozulev, A. V., Solnsev, S. A. (2008). Marketing research: Theory, Methodology, Statistics. Moscow, Kyiv: Knowledge, 643.
- Lepa, R. N., Lysenko, Y. G., Merkulov, T. V., Dligach, A. A. and others; In: Lepa, R. N. (2011). Reflexive Processes in the Economy: Concepts, Models, Applied Aspects. Donetsk: Knowledge, 422.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.