Розробка математичної моделі системно-рефлексивного маркетингу

Автор(и)

  • Андрій Олександрович Длігач Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 01004, Україна, м. Київ, вул. Пушкінська 20А, оф. 41, Україна https://orcid.org/0000-0001-6818-9290

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.26366

Ключові слова:

стратегічне управління, маркетинг, стратегічний маркетинг, рефлексивне управління, системно-рефлексивний маркетинг

Анотація

У статті розглянуто системно-рефлексивну парадигму стратегічного маркетингового управління, що враховує глобалізацію ринкового середовища. Запропоновано математичну модель ринкового успіху, що відображає ступінь реалізації інтересів ключових стейкхолдерів бізнесу, домінування на базовому ринку, адекватність базового ринку ступеню глобалізованості ринкового середовища, стратегічні наміри.

Біографія автора

Андрій Олександрович Длігач, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 01004, Україна, м. Київ, вул. Пушкінська 20А, оф. 41

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра міжнародної економіки та маркетингу

Посилання

  1. Imam, A., Zadeh, M. N., Dubey, L. R. (2011). Dairy Marketing Strategies in the Context of Globalization: Issues and Challenges. International Journal of Trade, Economics and Finance, Vol. 2(2), 138–143. doi:10.7763/ijtef.2011.v2.92.
  2. Kontsas, S., Lazarides, T. G. (2012, March). Globalization and Marketing Competition Strategy: A Conceptual Analysis of Consumer Behaviour. SSRN Journal. Social Science Electronic Publishing. Available: http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.2030817.
  3. Mattssona, J. (2008). True Marketing: A Value Based Philosophy for Strategic Marketing. Journal of Strategic Marketing, Vol. 16, Iss. 3, 175-188. doi:10.1080/09652540802117132.
  4. Kotler, P., Achrol, R. S. (2011, May). Frontiers of the marketing paradigm in the third millennium. Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 40, Iss. 1, 35-52. doi: 10.1007/s11747-011-0255-4.
  5. Pridmore, J. (2010). Reflexive marketing: the cultural circuit of loyalty programs. Identity in the Information Society, Vol. 3, Iss. 3, 565-581. doi: 10.1007/s12394-010-0064-9.
  6. Beckett, A., Naya, A. (2008). The reflexive consumer. Marketing Theory, Vol. 8, Iss. 3, 299-317. doi:10.1177/1470593108093558.
  7. Bettany, Sh., Woodruffe-Burton, H. (2009). Working the limits of method: the possibilities of critical reflexive practice in marketing and consumer research. Journal of Marketing Management, Vol. 25, Iss. 7-8, 661-679. doi:10.1362/026725709x471550.
  8. Evers, N., Andersson, S., Hannibal, M. (2012). Stakeholders and Marketing Capabilities in International New Ventures: Evidence from Ireland, Sweden and Denmark. Journal of International Marketing, Vol. 20, Iss. 4, 46-71. doi:10.1509/jim.12.0077.
  9. Aaker, D. A. (1995). Strategic market management. USA: John Wiley & Sons, Inc., 379.
  10. Bagiev, G. L., Meffert, H. (2009). Interaction marketing. Concept. Strategies. Efficiency. St. Petersburg: StPSUEF, 672.
  11. Vesnin, V. R. (2006). Strategic Management. Moscow: Velbi, Prospekt, 328.
  12. Kudenko, N. V. (2005). Strategic Marketing. Kyiv: KNEU, 152.
  13. Rayko, D. V.; National Technical University "Kharkov Polytechnics Institute". (2008). Strategic management of marketing activity: methodology and organization. Kharkov: Publishing house ІNZHEK, 632.
  14. Salyga, S. Y., Kirylova, L. I., Kalandzhi, I. A. (2009). Improvement of strategic marketing at enterprises. Publishing house of Classical Private University. Zaporizhia, 52.
  15. Dligach, А. A. (2012). Strategic Marketing Management. Kyiv: Alerta, 272.
  16. Dligach, А. A. (2010). System-reflexive marketing in modern business. Marketing in Ukraine, № 5, 43–47.
  17. Dligach, А. A. (2013). System Reflexive Strategic Marketing Management. Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv, № 11(152), 28-34.
  18. Thomas, L. T. (2004). Russia’s Reflexive Control: Theory and the Military. Journal of Slavic Military Studies, Vol. 2, Iss. 17, 237-256.
  19. Lefevr, V. A. (1966). Elements of logic in reflective games. Problems of engineering psychology, Vol IV. Moscow: Publishing house of USSR Academy of Sciences, 127.
  20. Zozulev, A. V., Solnsev, S. A. (2008). Marketing research: Theory, Methodology, Statistics. Moscow, Kyiv: Knowledge, 643.
  21. Lepa, R. N., Lysenko, Y. G., Merkulov, T. V., Dligach, A. A. and others; In: Lepa, R. N. (2011). Reflexive Processes in the Economy: Concepts, Models, Applied Aspects. Donetsk: Knowledge, 422.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-07-27

Як цитувати

Длігач, А. О. (2014). Розробка математичної моделі системно-рефлексивного маркетингу. Technology Audit and Production Reserves, 4(2(18), 51–58. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.26366