Розробка методу оцінки ризику додаткового простою судна під вантажними операціями внаслідок обмеженої надійності перевантажувальних машин

Автор(и)

  • Михаил Яковлевич Постан Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0003-4891-3063
  • Татьяна Евгеньевна Корниец Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0001-8986-1736
  • Лариса Владимировна Москалюк Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0002-1589-1737

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.26740

Ключові слова:

портовий термінал, відмови перевантажувальних машин, випадковий час простою судна, страхування

Анотація

Запропоновано метод оцінки ризику простою судна, що знаходиться під навантаженням чи розвантаженням на портовому терміналі, який виникає внаслідок зниження інтенсивності вантажних операцій при раптових відмовах перевантажувальних машин. Підхід ґрунтується на теорії систем масового обслуговування, що працюють у випадковому середовищі. Розроблено алгоритм находження розподілу фактичного часу стоянки судна, що дозволило сформулювати критерій доцільності страхування оператором портового терміналу ризику перевищення договірного часу стоянки судна.

Біографії авторів

Михаил Яковлевич Постан, Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра менеджменту і маркетингу на морському транспорті

Татьяна Евгеньевна Корниец, Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат технічних наук, доцент

Кафедра експлуатації морських портів

Лариса Владимировна Москалюк, Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра економічної теорії та кібернетики

Посилання

  1. Asmussen, S. (2001). Ruin Probabilities. Singapore, New Jersey, London, Hong Kong, 385.
  2. Korolev, V. Yu., Bening, V. E., Shorgin, S. Ya. (2007). Matematicheskie osnovy teorii riska. Moskwa: Fismatgiz, 544.
  3. Postan, M., Balobanov, O. (2011, June 7). Method of Evaluation of Insurance Expediency of Stevedoring Company’s Responsibility for Cargo Safety. Methods and Algorithms in Navigation. CRC Press, 33–36. doi:10.1201/b11344-6.
  4. Medvedeva, S. O. (2007). Modelirovanie finansovykh potokov v deyatel’nosti porta v usloviyakh neopredelennosti i riska. Metody ta zasoby upravlinnya rozvytkom transportnykh system. Zbornik naukovykh prats ONMU, 12, 127-135.
  5. Efimov, S. L. (2001). Morskoe strakhovanie. Teoriya i praktika. Moskwa: RosKonsult, 448.
  6. Voevudskiy, E. N., Postan, M. Ya. (1987). Stohasticheskie modeli v proektirovanii i upravlenii deyatel’nostyu portov. Moskwa: Transport, 318.
  7. Gnedenko, B. V., Kovalenko, I. N. (2005). Vvedenie v teoriyu massovogo obsluzhivaniya. Ed. 3. Moskwa: KomKniga, 400.
  8. Postan, M. Ya. (2006). Mnogokanal’naya obsluzhivayuschaya sistema s postoyannym vremenem obsluzhivania v sluchainoi srede. Ekonomicheskaya kibernetika, 3-4 (39-49), 62-68.
  9. Ditkin, V. A., Prudnikov, A. P. (1975). Operatsionnoe ischislenie. Moskwa: Vysshaya shkola, 407.
  10. Feller, W. (1971). An Introduction to Probability Theory and Its Applications. Vol. II, Ed. 2. New York, London, Sydney, Toronto: John Wiley & Sons, Inc., 738.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-02

Як цитувати

Постан, М. Я., Корниец, Т. Е., & Москалюк, Л. В. (2014). Розробка методу оцінки ризику додаткового простою судна під вантажними операціями внаслідок обмеженої надійності перевантажувальних машин. Technology Audit and Production Reserves, 5(2(19), 69–75. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.26740