Стратегії сталого підприємництва для розвитку МСП у четвертій промисловій революції в Квазулу-Натал, Південна Африка
DOI:
https://doi.org/10.15587/2706-5448.2022.268593Ключові слова:
стале підприємництво, 4IR, МСП, розвиток підприємства, економічне зростання, стратегія сталого розвитку бізнесуАнотація
Поява четвертої промислової революції (4IR) створює ризик спричинити нову хвилю диспропорцій через зміну моделей зайнятості та глобальне економічне середовище, яке зазнає швидких змін. Автоматизація та так звані «мислячі машини» витісняють людей у різноманітних професіях і функціях, що, у свою чергу, спонукає підприємства переоцінювати компетенції, яких вони шукають у майбутніх працівників. Головною метою сталої економічної участі в 4IR є використання локального економічного потенціалу шляхом сприяння інноваціям у всіх аспектах зростання. Це досягається за допомогою єдиного підходу до розробки, а не універсального рішення. З цією метою малі, мікро- та середні підприємства (МСП) є одним із найважливіших стовпів, які підтримують економіку. Як наслідок, до сталого підприємництва в контексті 4IR у цьому дослідженні підходили як до місцевої ініціативи, що ґрунтується на результатах і до якої зверталися основні зацікавлені сторони.
Фундаментальною метою цього дослідження було проаналізувати фактори, які призвели до успішного виявлення та використання підприємцями місцевих ресурсів, ідей та навичок для стимулювання економічного зростання та розвитку під час Четвертої промислової революції (4IR). Мета цього дослідження полягала в тому, щоб оцінити проблеми, з якими стикаються власники компаній, і вплив допомоги провінційного та національного уряду на їх здатність продовжувати діяльність. У цьому дослідженні використовувалися методика якісного дослідження та дослідницька методологія. 12 малих і середніх підприємств, які входять до складу досліджуваної групи, розташовані в районі eThekwini в Квазулу-Натал, Південна Африка. Учасники дослідження були відібрані не випадково, а скоріше на основі заздалегідь визначеного критерію, орієнтованого на вище керівництво. Напівструктуровані інтерв'ю склали весь збір даних. Дані аналізувалися за допомогою NVivo та тематичного аналізу. Це дослідження внесло свій внесок у цю тему, представивши стратегію сталого розвитку бізнесу для малих і середніх підприємств з метою підвищення ефективності та зростання цих фірм у невизначеній цифровій сфері.
Спонсор дослідження
- Presentation of research in the form of publication through financial support in the form of a grant from SUES (Support to Ukrainian Editorial Staff).
Посилання
- Dzomonda, O., Fatoki, O., Oni, O. (2017). The Impact of Leadership Styles on the Entrepreneurial Orientation of Small and Medium Enterprises in South Africa. Journal of Economics and Behavioral Studies, 9 (2 (J)), 104–113. doi: https://doi.org/10.22610/jebs.v9i2(j).1654
- Littlewood, D., Holt, D. (2015). Social Entrepreneurship in South Africa: Exploring the Influence of Environment. Business & Society, 57 (3), 525–561. doi: https://doi.org/10.1177/0007650315613293
- Ncube, M., Chimucheka, T. (2019). The effect of managerial competencies on the performance of small and medium enterprises in Makana Municipality, South Africa. African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, 8 (5), 1–15.
- Fatoki, O. (2014). The Entrepreneurial Orientation of Micro Enterprises in the Retail Sector in South Africa. Journal of Sociology and Social Anthropology, 5 (2), 125–129. doi: https://doi.org/10.1080/09766634.2014.11885616
- Larjovuori, R. L., Bordi, L., Heikkilä-Tammi, K. (2018). Leadership in the digital business transformation. ACM International Conference Proceeding Series, 212–221. doi: https://doi.org/10.1145/3275116.3275122
- Loonam, J., Eaves, S., Kumar, V., Parry, G. (2018). Towards digital transformation: Lessons learned from traditional organizations. Strategic Change, 27 (2), 101–109. doi: https://doi.org/10.1002/jsc.2185
- Marais, H. (2013). South Africa pushed to the limit: The political economy of change. Zed Books Ltd.
- Picoto, W. N., Bélanger, F., Reis, A. P. dos. (2014). A technology-organisation-environment (TOE)-based m-business value instrument. International Journal of Mobile Communications, 12 (1), 78–101. doi: https://doi.org/10.1504/ijmc.2014.059240
- Philbeck, T., Davis, N. (2018). The Fourth Industrial Revolution: Shaping a New Era. Journal of International Affairs, 72 (1), 17–22. Available at: https://www.jstor.org/stable/26588339 Last accessed: 24.11.2022
- Ramukumba, T. (2014). Overcoming SMEs Challenges through Critical Success Factors: A Case of SMEs in the Western Cape Province, South Africa. Economic and Business Review, 16 (1). doi: https://doi.org/10.15458/2335-4216.1178
- Fatoki, O. (2014). The Causes of the Failure of New Small and Medium Enterprises in South Africa. Mediterranean Journal of Social Sciences, 5 (20), 922. doi: https://doi.org/10.5901/mjss.2014.v5n20p922
- Farinha, L., Ferreira, J. J. M., Nunes, S. (2018). Linking innovation and entrepreneurship to economic growth. Competitiveness Review: An International Business Journal, 28 (4), 451–475. doi: https://doi.org/10.1108/cr-07-2016-0045
- Oliveira, T., Thomas, M., Espadanal, M. (2014). Assessing the determinants of cloud computing adoption: An analysis of the manufacturing and services sectors. Information & Management, 51 (5), 497–510. doi: https://doi.org/10.1016/j.im.2014.03.006
- Hox, J. J., Boeije, H. R. (2021). Data collection, primary versus secondary. Utrecht University Press.
- Taylor, S. J., Bogdan, R., DeVault, M. (2015). Introduction to qualitative research methods: A guidebook and resource. London: John Wiley & Sons.
- Cholo, P., Tengeh, R. K., Iwu, C. G. (2022). Daring to survive or to growth aspirations and challenges of survivalist entrepreneurs in South Africa. Environmental Economics, 5 (4), 93–101.
- Gwija, S. A., Eresia-Eke, C., Iwu, C. G. (2014). Assessing the impact of support structures and initiatives to youth entrepreneurship development in a selected Township in the Western Cape Province of South Africa. Mediterranean Journal of Social Sciences. doi: https://doi.org/10.5901/mjss.2014.v5n1p61
- Ngulube, P. (2015). Qualitative data analysis and interpretation: systematic search for meaning. Addressing research challenges: making headway for developing researchers. Noordywk: Mosala-MASEDI Publishers & Booksellers cc, 131–156.
- Crush, J. (2017). Informal migrant entrepreneurship and inclusive growth in South Africa, Zimbabwe and Mozambique. Southern African Migration Programme.
- Bowen, R., Morris, W. (2019). The digital divide: Implications for agribusiness and entrepreneurship. Lessons from Wales. Journal of Rural Studies, 72, 75–84. doi: https://doi.org/10.1016/j.jrurstud.2019.10.031
- Bryman, A. (2020). Social Research Methods. New York: Oxford University Press.
- Quinlan, C., Babin, B., Carr, J., Griffin, M. (2019). Business research methods. South Western Cengage.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Ismail Sheik, Abdulla Kader
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.