Дослідження наукових підходів оцінювання ефективності товарної стратегії корпоративних підприємств

Автор(и)

  • Анна Василівна Державська Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0003-1837-2091

DOI:

https://doi.org/10.15587/2706-5448.2023.275506

Ключові слова:

товарна стратегія, товарний асортимент, задоволеність клієнтів, комерційний успіх, корпоративні підприємства

Анотація

Об'єктом дослідження є наукові підходи товарної стратегії корпоративних підприємств, а також типи товарних стратегій, представлення методів для оцінки товарних стратегій та досвід успішних компаній з ефективними товарними стратегіями. Структуровано та поетапно розглянуто чинники та фактори, які впливають на реалізації та вибір товарної стратегії. Основа діяльності кожного підприємства – досягнути поставлених цілей. Саме в цьому і знадобиться використання товарної стратегії, так як вона допомагає зосередитися та з відповідною важливістю прийти до питання визначення цілей підприємницької діяльності. А визначенні показники оцінки ефективності товарних стратегій здійснюють коригувальну дію в процесі просування підприємства, дають зрозуміти чи необхідні зміни в товарній стратегії підприємства, та чи досягло підприємство визначених цілей. Найбільш ефективні товарні стратегії в сучасних умовах високої конкуренції та швидкоплинності незадоволених покупців базуються на задоволеності потреб клієнтів, що є найсучаснішим підходом для досягнення успіху. Для визначення ступеня задоволеності клієнтів представленим товаром використовуються метрики, які в свою чергу допомагають коригувати пропозицію та товарну стратегію підприємства.

Високо оцінюючи внесок науковців у розвиток теорії формування товарної стратегії, варто зазначити, що існує низка невирішених питань теоретико-прикладного характеру, пов’язаних із відсутністю єдиного погляду на ефективність формування товарної стратегії, різним баченням та несистемністю процесу її оцінювання, невизначеністю напрямів удосконалення процесу формування товарної стратегії та дискусійністю підходів до вибору товарних стратегій в діяльності корпоративних підприємств. Це зумовлює необхідність подальшого обґрунтування наукових положень щодо формування товарної стратегії корпоративних підприємств харчової промисловості.

Біографія автора

Анна Василівна Державська, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Аспірант

Кафедра економіки та підприємництва

Посилання

  1. Ansoff, H. I. (2007). Strategic Management. Palgrave Macmillan UK. doi: https://doi.org/10.1057/9780230590601
  2. Beliaev, V. I. (2005). Marketing: osnovy teorii i praktiki. Moscow: KNORUS, 672.
  3. Herasymiak, N. V. (2012). Osnovni aspekty formuvannia marketynhovoi tovarnoi polityky pidpryiemstv. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky, 1 (2), 60–62.
  4. DSTU ISO 9000:2015 Systemy upravlinnia yakistiu. Osnovni polozhennia ta slovnyk terminiv (ISO 9000:2015, IDT). BUDSTANDART. Available at: http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=64030 Last accessed: 16.01.2022
  5. 5 Steps to a Winning Product Strategy. Product RoadmapSoftware|ProductPlan. Available at: https://www.productplan.com/learn/product-strategy/ Last accessed: 16.01.2022
  6. 7 KPIs to Evaluate Go-To-Market Effectiveness. SBI Growth. Available at: https://sbigrowth.com/insights/7-kpis-evaluate-go-to-market-effectiveness Last accessed: 16.01.2022
  7. Business Strategy vs. Product Strategy: What’s the Difference?. ProductRoadmap Software ProductPlan. Available at: https://www.productplan.com/learn/business-strategy-vs-product-strategy/ Last accessed: 16.01.2022
  8. Chapter 5: Factors Affecting Strategy Development. Business Innovation Management.com. Available at: https://businessinnovationmanagement.com/browse-content/book-table-of-contents/chapter-5-factors-affecting-strategy-development/ Last accessed: 16.01.2022
  9. Hong, P. V., Nguyen, T.-T. (2020). Factors affecting marketing strategy of logistics business – Case of Vietnam. The Asian Journal of Shipping and Logistics, 36 (4), 224–234. https://doi.org/10.1016/j.ajsl.2020.03.004
  10. 7 Smart Pricing Strategies to Attract Customers. Available at: https://www.uschamber.com/co/run/finance/pricing-strategies-for-your-business Last accessed: 16.01.2022
  11. Key Factors Affecting Your Strategy Implementation (2022). Strategy Softwarefor Planning & Execution|Cascade Strategy. Available at: https://www.cascade.app/blog/factors-affecting-strategy-implementation Last accessed: 16.01.2022
  12. Leading a Continuous Product Strategy Process (2021). Insight Partners. Insight Partners. Available at: https://www.insightpartners.com/blog/great-product-strategy-through-strong-product-leadership/ Last accessed: 16.01.2022
  13. Cant, M. C., Wiid, J. A., Kallier, S. M. (2014). Product strategies of SME’s: factors that influence SME’s in deciding what products to sell. Corporate Ownership and Control, 12 (1), 180–186. doi: https://doi.org/10.22495/cocv12i1c1p3
  14. 7 Types of Evaluation You Need to Know (2017). Atlan. Humans of Data. Available at: https://humansofdata.atlan.com/2017/04/7-types-of-evaluation/ Last accessed: 16.01.2022
  15. Leigh, R. What Are the Dangers of Implementing Trial &Error Marketing Plans? Chron. Available at: https://smallbusiness.chron.com/dangersimplementing-trial-error-marketing-plans-21873.html Last accessed: 16.01.2022
  16. What is Product Differentiation Strategy? 280 Group. Available at: https://280group.com/what-is-product-management/skills/product-differentiation-strategy/ Last accessed: 16.01.2022
  17. What is Product Strategy? Lucidchart. Available at: https://www.lucidchart.com/blog/what-is-product-strategy Last accessed: 16.01.2022
Дослідження наукових підходів оцінювання ефективності товарної стратегії корпоративних підприємств

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-28

Як цитувати

Державська, А. В. (2023). Дослідження наукових підходів оцінювання ефективності товарної стратегії корпоративних підприємств. Technology Audit and Production Reserves, 1(4(69), 42–47. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2023.275506

Номер

Розділ

Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка