Дослідження сучасних тенденцій розвитку світового ринку електронної комерції

Автор(и)

  • Людмила Юріївна Патраманська Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, вул. Соборна 87, м. Вінниця, 21050, Україна https://orcid.org/0000-0001-8416-2469

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.27938

Ключові слова:

електронна комерція, електронний бізнес, електронна торгівля, Інтернет, мережа

Анотація

В статті розкрито загальний стан розвитку ринку електронної комерції в світі в цілому та за окремими його регіонами, виділено лідерів у цій галузі. Виявлено та узагальнено передумови, тенденції та перспективи розвитку окремих національних ринків електронної комерції, зокрема і України, та її відмінність від високорозвинених країн.

Біографія автора

Людмила Юріївна Патраманська, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, вул. Соборна 87, м. Вінниця, 21050

Асистент

Кафедра фінансового контролю і аналізу 

Посилання

  1. Kudina, O. (2011). The development of e-commerce in terms of global information space. Bulletin of the International Nobel Economic forumu, № 1 (4), 196-202.

    Kredenets, O. (2011). Status and trends of e-retail sector in Ukrainian Network Internet. Bulletin of the Lviv Academy of Commerce, № 34, 268-272.

    Chuchko, N. O., Lozikova, H. M. (2011). Ecommerce in the system of world economic relations. Industrial Economics, № 4, 153-158.

    Voznyy, M. (2011). International e-commerce. Problems and prospects in Ukraine. Scientific Papers of the University of Bukovina. Economic, Vol. 7, 243-252.

    Summer, A., Dunkan, Gr. (1999). E-Commerce. NYH Publishing, 263.

    Hubaev, G. (2005). Marketing information products and services. Rostov-on-Don: RGEU “RINH”, 224.

    Tardaskina, T. M., Strelchuk, Ye. M., Tereshko, Yu. V. (2011). E-commerce. Odessa: ONAT, 244.

    Global Retail E-Commerce Index. Available: http://www.atkearney.com/ consumer-products-retail/e-commerce-index. Last accessed 20.09.2014.

    Worldwide Ecommerce Sales to Increase Nearly 20 % in 2014. (Jul 23, 2014). Available: http://www.emarketer.com/Article/Worldwide-Ecommerce-Sales-Increase-Nearly-20-2014/1011039#sthash.3WeekeUq.dpuf. Last accessed 20.09.2014.

    E-Commerce Europe. European B2C E-commerce Report 2014. Available: http://www.ecommerce-europe.eu/facts-figures. Last accessed 20.09.2014.

    IT market in Russia 2014 – Current situation and short term outlook. (Sep 29, 2014). Available: http://www.ewdn.com/category/data-reports. Last accessed 20.09.2014.

    Morgan Stanley Blue Papers. (July 27, 2014). Available: http://www.morganstanley.com/views/perspectives. Last accessed 20.09.2014.

    Ovchinnikov, B. Rinor e-commerce v Rossii: 9 mecyacev 2014 goda v voprosah i otvetah. Available: http://www.datainsight.ru/eretailforum2014 s.

    KPMG - ASSOCHAM India Luxury summit 2014. Available: http://www.kpmg.com/IN/en/IssuesAndInsights/ArticlesPublications/Documents/KPMG-ASSOCHAM-India-Luxury-Summit-2014.pdf. Last accessed 20.09.2014.

    Wigder, Z. D. (August 4, 2014). The Evolution Of eCommerce In Brazil. Available: https://www.forrester.com/The+Evolution+Of+eCommerce+In+Brazil/ fulltext/-/E-RES117444. Last accessed 20.09.2014

    Retail in 2018 - Shop numbers, Online and the High Street. Available: http://www.retailresearch.org/retail2018.php. Last accessed 20.09.2014.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-02

Як цитувати

Патраманська, Л. Ю. (2014). Дослідження сучасних тенденцій розвитку світового ринку електронної комерції. Technology Audit and Production Reserves, 5(3(19), 67–71. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.27938

Номер

Розділ

Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці