Геометричні алгоритми створення орнаментальних заповнень у комп’ютерному проектуванні двовимірних вітражів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.28090Ключові слова:
вітражне полотно, геометричні алгоритми, орнаментальне заповнення, перетин з’єднувального профілю, параметричністьАнотація
В роботі окреслено значення орнаменального вітражного заповнення та розглядаються найбільш розповсюджені історичні схеми. Розкрито історичні фактори виникнення техніки вітражу та основні стилістичні особливості в регіонально-історичному контексті. Визначені основні геометричні алгоритми для створення більшості найбільш використовуваних орнаментальних заповнень, необхідних для проектування художнього двовимірного вітражу та засоби їх параметричного налаштовування в комп'ютерній технології проектування двовимірних вітражних полотен.
Посилання
Petrushevski, A. (2012). Geometric dependencies in computer design stained glass. Technical and aesthetic design, 11, 149-154.
Sergeev, P. (1984). Performing art glass products. М.: H.School, 240.
Kitaygorodsky, О. (1950). Glass and Glassmaking. М: H.School, 810.
Tishchenko, G., Pronin, A. (1989). Modern stained glass design and manufacturing technique. К.: UMKVO, 115.
Ragin, V. (2004). Аrt of stained glass from the beginnings to the present. М.: White City, 239.
Spirito, M. (2006). Art and technique of stained glass. М.: Album,128.
Elizabeth, W., Sheldon, C. (1997). Arts and decorative stained. М.: Belfaks,128.
Rogers, D., Adams, J. (2001). Mathematical Foundations of Computer Graphics. М.: Mir, 604.
Pratt, W. (1982). Digital image processing. М.: Mir, 311.
Glass Eye 2000 User’s Guide. Dragonfly Software. Available: http://www.dfly.com/tutorial/
Setlur, V., Wilkinson, S. (2006). Automatic Stained Glass Rendering. Advances in Computer Graphics, 682–691. doi:10.1007/11784203_66.
Brooks, S. (2006, November). Image-Based Stained Glass. IEEE Transactions on Visualization and Computer Graphics, Vol. 12, № 6, 1547–1558. doi:10.1109/tvcg.2006.97.
Kim, J.-A., Ming, S., Kim, D. (2007). A Realistic Illumination Model for Stained Glass Rendering. Lecture Notes in Computer Science, 80–87. doi:10.1007/978-3-540-73335-5_9.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.