Визначення ефективності методу «спеціальна смуга у зоні перехрестя» з позиції забезпечення пріоритету у часі

Автор(и)

  • Ігор Андрійович Вікович Національний університет «Львівська політехніка», Україна https://orcid.org/0000-0003-0281-158X
  • Роман Михайлович Зубачик Національний університет «Львівська політехніка» вул. Степана Бандери, 12, м. Львів, Україна,79013, Україна https://orcid.org/0000-0001-9899-9219
  • Дмитро Олександрович Беспалов Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна https://orcid.org/0000-0002-0778-5627

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.28095

Ключові слова:

алгоритм, що забезпечує пріоритет, спеціальна смуга, автобус, регульоване перехрестя

Анотація

У статті розглядаються адаптивні алгоритми, що забезпечують пріоритет на регульованому перехресті, і з використанням програмного забезпечення VISSIM, визначається їх ефективність при різних умовах руху на підходах до нього. Порівнюється ефективність застосування просторово-часового пріоритету і пріоритету у часі. Встановлюється найефективніша область застосування методу «спеціальна смуга у зоні перехрестя».

Біографії авторів

Ігор Андрійович Вікович, Національний університет «Львівська політехніка»

Доктор технічних наук, професор

Кафедра «Транспортні технології»

Роман Михайлович Зубачик, Національний університет «Львівська політехніка» вул. Степана Бандери, 12, м. Львів, Україна,79013

Аспірант

Кафедра «Транспортні технології»

Дмитро Олександрович Беспалов, Київський національний університет будівництва і архітектури

Асистент 

Кафедра «Міського будівництва» 

Посилання

  1. Vikovych, I. A., Zubachyk R. M. (2013). Development of method for bus priority on the intersection. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. Scientific Journal, 6(4 (54)), 28–34. Available: http://journals.uran.ua/eejet/article/ view/18491.

    Klinkovshtein, H. I., Afanasiev, M. B. (2001). Traffic management. Moscow: Transport, 247.

    Kremenets, Y. A., Pechersii, M. B., Afanas'ev, M. B. (2005). Technical means of traffic management. Moscow: IKTs «Akademkniga», 279.

    Havrilov, E. V., Dmytrychenko, M. F., Dolia, V. K. (2007). Traffic management. Kyiv: Znannia Ukraini, 452.

    Shelkov, Yu. D. (1995). Organization of traffic in cities. Moscow: Research Center of the Russian Interior Ministry traffic police, 143.

    Przhibyl, P., Svitek, M. (2003). Telematic in transport. Translation from Czech. Moscow, 540.

    Bus rapid transit Planning guide. (2007, June). Ed. 3. New York, 825.

    Forschungsgesellschaft für Straßen- und Verkehrswesen e.V. (2001). Handbuch für die Bemessung von Straßenverkehrsanlagen. FGSV Verlag GmbH, Köln, 390.

    Scnabel, W. (1997). Fundamentals of traffic engineering and transport planning. Volume 1: Traffic Systems. Ed. 2. Berlin: Publisher of Construction mbH, 590.

    Highway Capacity Manual. (2000). TRB, Washington, DC, 1134.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-02

Як цитувати

Вікович, І. А., Зубачик, Р. М., & Беспалов, Д. О. (2014). Визначення ефективності методу «спеціальна смуга у зоні перехрестя» з позиції забезпечення пріоритету у часі. Technology Audit and Production Reserves, 5(1(19), 40–45. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.28095

Номер

Розділ

Технологічний аудит