Обґрунтування напрямів розвитку підприємств роздрібної торгівлі України в умовах кризи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.28105Ключові слова:
роздрібна торгівля, товарооборот, торговельні мережі, логістика, категорійний менеджмент, ланцюги поставокАнотація
Визначено тенденції розвитку роздрібної торгівлі в Україні через аналіз її динаміки та структури. З метою визначення привабливості торгівлі у перспективі побудована багатофакторна модель залежності роздрібного товарообороту від індексу споживчих цін та зарплати. Ідентифіковано екстенсивний шлях розвитку роздрібної торгівлі в Україні та подано пропозиції щодо її інтенсифікації.
Посилання
Zinchenko, O. M. (2011). Doslidzhennia stanu rozvytku rozdribnoi torhivli Ukrainy. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli, 2 (47), 168–172. Available: http://dspace.uccu.org.ua/bitstream/123456789/430/1.
Apopii, V. V. (2007). Vnutrishnia torhivlia ta APK Ukrainy: efektyvnist vzaiemodii. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi komertsiinoi akademii, 368.
Slawinska, M. (2014). Determinanty rozwoju orientacji marketingowej w zarzadzaniu dystrybucja. Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 238-247.
Janczewska, D. (2013). Zarzadzanie marketingowo-logistyczne a proces umiedzynarodowienia dzialalnosci przedsiebiorstw – MSP ujecie regionalne. Przedsiebiorczosc i Zarzadzanie. Dylematy rozwoju przedsiebiorczosci w aspekcie regionalnym, Tom XIV, Zeszyt 8, Część I, 183-196.
Slawinska, M. (2008). The Impact of Globalization on Retail Marketing Strategies. Problems of Marketing Management in Globalization, Proceedings of the Papers from the 6th International Scientific Symposium. Banská Bystrica, 248-253.
Kisperska-Moron, D. (2014). Formalizacja zachowan prospolecznych prezdsiebiorstw w lancuchach dostaw. Etyka, kultura organizacyjna i spoleczna odpowiedzialnosc biznesu w ksztaltowaniu potrzeb i relacji z klientami. Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-
Humanistycznej w Bielsku-Bialej, 127-146.
In: Osaulenko, O. H. (2013). Statystychnyi shchorichnyk Ukrainy za 2012 rik. K.: Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy, 552.
In: Osaulenko, O. H. (2014). Ukraina u tsyfrakh 2013. Statystychnyi zbirnyk. K.: Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy, 240.
In: Osaulenko, O. H. (2012). Ukraina u tsyfrakh u 2011 rotsi. Statystychnyi zbirnyk. K.: Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy, 251.
Merezha rozdribnoi torhivli ta restorannoho hospodarstva pidpryiemstv na 1 sichnia 2014 r. Available: http://www.uz.ukrstat.gov.ua/press/2014/expr_v112.pdf.
Maly Rocznik Statystyczny Polski 2008-2014. Available: http:// stat.gov.pl/publikacje. Last accessed 4.09.2014.
Feshchur, R. V., Kichor, V. P., Oleksiv, I. Ya. et al; In: Feshchur, R. V. (2010). Ekonomiko-matematychne modeliuvannia. Lviv: Bukhhalterskyi tsentr «Azhur», 340.
In: Ivashchuk, O. T. (2008). Ekonomiko-matematychne modeliuvannia. Ternopil: TNEU «Ekonomichna dumka», 704.
Tymofeieva, O. V. (2007). Rozvytok ukrainskykh torhovelnykh merezh na suchasnomu etapi. Ekonomika i rehion, 2 (13), 68-72.
Honskyi, M. (25.01.2012). Tendentsii rozvytku komertsiinoi diialnosti vitchyznianykh rozdribnykh torhivelnykh merezh. Available: http://allretail.ua/topics/29132.
Oklander, M. A. (2013). Tsinoutvorennia yak chynnyk pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv rozdribnoi torhivli. Ekonomika: realii chasu, 1 (6), 65-70.
Verhoglyadova, N. I., Shostak, R. S. Role and importance of trade in development of national economy of Ukraine. Electronic scientific edition "Efektyvna ekonomika". Available: http://www.economy.nayka.com.ua/ ?op=1&z= 1272. Last accessed 04.08.2014.
Krikovtsev, O. O., Kubrak, M. O. Tendentsii rozvytku torhovelnykh merezh v Ukraini. Available: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=71612. Last accessed 12.08.2014.
Howaniec, H. (2014). Marketing a ksztaltowanie wartosci dla klienta. Realizacja marketingu wartosci na przykladzie wybranych marek. Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 590-598.
Yazvinska, N. (2013) Stratehichni oriientyry marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva. Marketynh v Ukraini, 2 (77), 46-50.
Sysoeva, S. V., Butuzkova, E. A. (2011). Upravlenye assortymentom v roznytse. Katehoryinyi menedzhment. Spb.: Pyter, 288.
Hapchak, T. H. Upravlinnia lantsiuhamy postachan. Available: http://www.rusnauka.com/14_NPRT_2010/Economics/67032.doc.htm. Last accessed 10.09.2014.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.