Обґрунтування напрямів розвитку підприємств роздрібної торгівлі України в умовах кризи

Автор(и)

  • Євген Васильович Крикавський Національний університет «Львівська політехніка», Україна
  • Наталія Степанівна Косар Національний університет «Львівська політехніка», Україна
  • Наталія Євгенівна Кузьо Національний університет «Львівська політехніка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.28105

Ключові слова:

роздрібна торгівля, товарооборот, торговельні мережі, логістика, категорійний менеджмент, ланцюги поставок

Анотація

Визначено тенденції розвитку роздрібної торгівлі в Україні через аналіз її динаміки та структури. З метою визначення привабливості торгівлі у перспективі побудована багатофакторна модель залежності роздрібного товарообороту від індексу споживчих цін та зарплати. Ідентифіковано екстенсивний шлях розвитку роздрібної торгівлі в Україні та подано пропозиції щодо її інтенсифікації.

Біографії авторів

Євген Васильович Крикавський, Національний університет «Львівська політехніка»

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра маркетингу і логістики

Наталія Степанівна Косар, Національний університет «Львівська політехніка»

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра маркетингу і логістики

Наталія Євгенівна Кузьо, Національний університет «Львівська політехніка»

Старший викладач

Кафедра маркетингу і логістики

Посилання

  1. Zinchenko, O. M. (2011). Doslidzhennia stanu rozvytku rozdribnoi torhivli Ukrainy. Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli, 2 (47), 168–172. Available: http://dspace.uccu.org.ua/bitstream/123456789/430/1.

    Apopii, V. V. (2007). Vnutrishnia torhivlia ta APK Ukrainy: efektyvnist vzaiemodii. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi komertsiinoi akademii, 368.

    Slawinska, M. (2014). Determinanty rozwoju orientacji marketingowej w zarzadzaniu dystrybucja. Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 238-247.

    Janczewska, D. (2013). Zarzadzanie marketingowo-logistyczne a proces umiedzynarodowienia dzialalnosci przedsiebiorstw – MSP ujecie regionalne. Przedsiebiorczosc i Zarzadzanie. Dylematy rozwoju przedsiebiorczosci w aspekcie regionalnym, Tom XIV, Zeszyt 8, Część I, 183-196.

    Slawinska, M. (2008). The Impact of Globalization on Retail Marketing Strategies. Problems of Marketing Management in Globalization, Proceedings of the Papers from the 6th International Scientific Symposium. Banská Bystrica, 248-253.

    Kisperska-Moron, D. (2014). Formalizacja zachowan prospolecznych prezdsiebiorstw w lancuchach dostaw. Etyka, kultura organizacyjna i spoleczna odpowiedzialnosc biznesu w ksztaltowaniu potrzeb i relacji z klientami. Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-

    Humanistycznej w Bielsku-Bialej, 127-146.

    In: Osaulenko, O. H. (2013). Statystychnyi shchorichnyk Ukrainy za 2012 rik. K.: Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy, 552.

    In: Osaulenko, O. H. (2014). Ukraina u tsyfrakh 2013. Statystychnyi zbirnyk. K.: Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy, 240.

    In: Osaulenko, O. H. (2012). Ukraina u tsyfrakh u 2011 rotsi. Statystychnyi zbirnyk. K.: Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy, 251.

    Merezha rozdribnoi torhivli ta restorannoho hospodarstva pidpryiemstv na 1 sichnia 2014 r. Available: http://www.uz.ukrstat.gov.ua/press/2014/expr_v112.pdf.

    Maly Rocznik Statystyczny Polski 2008-2014. Available: http:// stat.gov.pl/publikacje. Last accessed 4.09.2014.

    Feshchur, R. V., Kichor, V. P., Oleksiv, I. Ya. et al; In: Feshchur, R. V. (2010). Ekonomiko-matematychne modeliuvannia. Lviv: Bukhhalterskyi tsentr «Azhur», 340.

    In: Ivashchuk, O. T. (2008). Ekonomiko-matematychne modeliuvannia. Ternopil: TNEU «Ekonomichna dumka», 704.

    Tymofeieva, O. V. (2007). Rozvytok ukrainskykh torhovelnykh merezh na suchasnomu etapi. Ekonomika i rehion, 2 (13), 68-72.

    Honskyi, M. (25.01.2012). Tendentsii rozvytku komertsiinoi diialnosti vitchyznianykh rozdribnykh torhivelnykh merezh. Available: http://allretail.ua/topics/29132.

    Oklander, M. A. (2013). Tsinoutvorennia yak chynnyk pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv rozdribnoi torhivli. Ekonomika: realii chasu, 1 (6), 65-70.

    Verhoglyadova, N. I., Shostak, R. S. Role and importance of trade in development of national economy of Ukraine. Electronic scientific edition "Efektyvna ekonomika". Available: http://www.economy.nayka.com.ua/ ?op=1&z= 1272. Last accessed 04.08.2014.

    Krikovtsev, O. O., Kubrak, M. O. Tendentsii rozvytku torhovelnykh merezh v Ukraini. Available: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=71612. Last accessed 12.08.2014.

    Howaniec, H. (2014). Marketing a ksztaltowanie wartosci dla klienta. Realizacja marketingu wartosci na przykladzie wybranych marek. Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 590-598.

    Yazvinska, N. (2013) Stratehichni oriientyry marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva. Marketynh v Ukraini, 2 (77), 46-50.

    Sysoeva, S. V., Butuzkova, E. A. (2011). Upravlenye assortymentom v roznytse. Katehoryinyi menedzhment. Spb.: Pyter, 288.

    Hapchak, T. H. Upravlinnia lantsiuhamy postachan. Available: http://www.rusnauka.com/14_NPRT_2010/Economics/67032.doc.htm. Last accessed 10.09.2014.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-02

Як цитувати

Крикавський, Є. В., Косар, Н. С., & Кузьо, Н. Є. (2014). Обґрунтування напрямів розвитку підприємств роздрібної торгівлі України в умовах кризи. Technology Audit and Production Reserves, 5(2(19), 62–68. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.28105

Номер

Розділ

Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка: Оригінальне дослідження