Подолання цифрового розриву: вивчення багатогранних викликів 4IR та технологічних розбіжностей, з якими стикаються МСП у Квазулу-Натал, Південна Африка

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/2706-5448.2023.287784

Ключові слова:

Четверта промислова революція, МСП, диспропорції, технологічні виклики, цифровий розрив, адаптація бізнесу

Анотація

Початок Четвертої промислової революції (4IR) був передвісником неперевершених технологічних інновацій, змінюючи промисловість та економіку безпрецедентною швидкістю. Незважаючи на те, що ці досягнення обіцяють нові можливості, вони також породжують безліч викликів, особливо для малих, мікро- та середніх підприємств (МСП). Це дослідження глибоко заглиблюється в багатогранні виклики та технологічні відмінності, з якими стикаються МСП після 4IR, зосереджено на підприємствах, що працюють у регіоні Квазулу-Натал у Південній Африці.

В основі цього дослідження лежить виражений цифровий розрив, який загострює прірву між добре забезпеченими ресурсами корпораціями та малими та середніми підприємствами. Розрив не лише технологічний, але й поширюється на такі сфери, як доступ до фінансів, цифрова грамотність, інфраструктура та здатність адаптуватися до швидко мінливого бізнес-середовища. Оскільки ці МСП борються з проблемами інтеграції в цифрову економіку, вони стикаються з такими перешкодами, як обмежений доступ до передових технологічних інструментів, загрози кібербезпеці, висока вартість цифрової трансформації та нестача кваліфікованої робочої сили, щоб орієнтуватися в складнощах 4IR.

Крім того, дослідження проливає світло на системні та інфраструктурні проблеми в регіоні Квазулу-Натал, які ще більше ускладнюють труднощі, з якими стикаються місцеві МСП. Ці підприємства опиняються в скрутному становищі, намагаючись подолати прірву між традиційними бізнес-моделями та вимогами епохи цифрових технологій, починаючи від проблем із непостійним доступом до Інтернету та електроенергією до відсутності спеціалізованих програм навчання та фінансових схем.

Пропонуючи поглиблений аналіз цих проблем, це дослідження прагне забезпечити всебічне розуміння перешкод, з якими стикаються МСП у поточному економічному кліматі, керованому 4IR. Він наголошує на необхідності підходу з участю багатьох зацікавлених сторін із залученням урядів, лідерів галузі, освітніх установ і фінансових установ для спільної розробки стратегій, політики та втручання, які можуть розширити можливості МСП. Завдяки цільовій підтримці, ініціативам із розбудови потенціалу та розвитку екосистеми інновацій є потенціал не лише скоротити цифровий розрив, але й зробити ці підприємства ключовими гравцями на шляху Південної Африки до 4IR. Таким чином, це дослідження слугує як яскравим закликом, так і основоположним планом для того, щоб жодне підприємство, незалежно від його розміру, не залишилося позаду в цю трансформаційну епоху.

Біографія автора

Ismail Sheik, Durban University of Technology

PhD

Department of Entrepreneurial Studies and Management

Посилання

  1. Britzelmaier, B., Pöpplow, U., Andraschko, L. (2020). Capital budgeting practices of SME in Baden-Württemberg: findings of an emperical study. International Journal of Business and Globalisation, 24 (1), 78–93. doi: https://doi.org/10.1504/ijbg.2020.104958
  2. Dzomonda, O., Fatoki, O., Oni, O. (2017). The Impact of Leadership Styles on the Entrepreneurial Orientation of Small and Medium Enterprises in South Africa. Journal of Economics and Behavioral Studies, 9 (2 (J)), 104–113. doi: https://doi.org/10.22610/jebs.v9i2(j).1654
  3. Burlea-Schiopoiu, A., Mihai, L. S. (2019). An Integrated Framework on the Sustainability of SMEs. Sustainability, 11 (21). doi: https://doi.org/10.3390/su11216026
  4. Littlewood, D., Holt, D. (2015). Social Entrepreneurship in South Africa: Exploring the Influence of Environment. Business & Society, 57 (3), 525–561. doi: https://doi.org/10.1177/0007650315613293
  5. Chowdhury, M., Alam, Z. (2017). Factors affecting access to finance of small and medium enterprises (SMEs) of Bangladesh. Annals of Economics and Public Administration, 2 (26), 55–68.
  6. Ncube, M., Chimucheka, T. (2019). The effect of managerial competencies on the performance of small and medium enterprises in Makana Municipality, South Africa. African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, 8 (5).
  7. Fatoki, O. (2014). The Entrepreneurial Orientation of Micro Enterprises in the Retail Sector in South Africa. Journal of Sociology and Social Anthropology, 5 (2), 125–129. doi: https://doi.org/10.1080/09766634.2014.11885616
  8. Cohen, E., McKay, A., Wolfe, P. (2017). Sustainability for SMEs. London: Routledge. doi: https://doi.org/10.4324/9781351274807
  9. Larjovuori, R.-L., Bordi, L., Heikkilä-Tammi, K. (2018). Leadership in the digital business transformation. Proceedings of the 22nd International Academic Mindtrek Conference, 212–221. doi: https://doi.org/10.1145/3275116.3275122
  10. Dauti, M. B., Dauti, R., Krasniqi, M. (2020). Factors determining success of small and medium enterprises (SMEs) in Kosovo. Knowledge International Journal, 42 (1), 239–244.
  11. Loonam, J., Eaves, S., Kumar, V., Parry, G. (2018). Towards digital transformation: Lessons learned from traditional organizations. Strategic Change, 27 (2), 101–109. doi: https://doi.org/10.1002/jsc.2185
  12. Marais, H. (2013). South Africa pushed to the limit: The political economy of change. Zed Books Ltd.
  13. Picoto, W. N., Bélanger, F., Reis, A. P. dos. (2014). A technology-organisation-environment (TOE)-based m-business value instrument. International Journal of Mobile Communications, 12 (1), 78–101. doi: https://doi.org/10.1504/ijmc.2014.059240
  14. Digital Transformation Initiative (2018). World Economic Forum Publications, 27.
  15. Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH (2019). eSkills4Girls.
  16. Annual Report (2020). Small Enterprise Finance Agency Publications.
  17. SMME Finance Report (2019). International Finance Corporation Publications.
  18. Overview (2020). Smart Nation Singapore Publications.
  19. SA Connect Policy (2016). Department of Telecommunications and Postal Services, South Africa. Government of South Africa Publications.
  20. National Development Plan 2030 (2013). National Planning Commission Publications.
  21. Small Business Act for Europe (2011). European Commission Publications.
  22. Digital Transformation Strategy for Africa (2020–2030) (2020). African Union Publications.
  23. Global Linkages Program (2018). International Finance Corporation Publications.
  24. Annual Overview (2019). Durban Innovation Hub Publications.
  25. Impact Report (2020). Y Combinator Publications.
  26. Annual Business Report (2019). Shopify Publications.
  27. Philbeck, T., Davis, N. (2018). The Fourth Industrial Revolution: Shaping a New Era. Journal of International Affairs, 72 (1), 17–22. Available at: https://www.jstor.org/stable/26588339
  28. Ramukumba, T. (2014). Overcoming SMEs Challenges through Critical Success Factors: A Case of SMEs in the Western Cape Province, South Africa. Economic and Business Review, 16 (1). doi: https://doi.org/10.15458/2335-4216.1178
  29. Taylor, S. J., Bogdan, R., DeVault, M. (2015). Introduction to qualitative research methods: A guidebook and resource. John Wiley & Sons.
  30. Ngulube, P. (2015). Qualitative data analysis and interpretation: systematic search for meaning. Addressing research challenges: making headway for developing researchers, 131–156.
  31. Bryman, A. (2020). Social Research Methods. New York: Oxford University Press.
  32. Quinlan, C., Babin, B., Carr, J., Griffin, M. (2019). Business research methods. South Western Cengage.
  33. Hox, J. J., Boeije, H. R. (2021). Data collection, primary versus secondary. Utrecht University Press.
  34. Crush, J. (2017). Informal migrant entrepreneurship and inclusive growth in South Africa, Zimbabwe and Mozambique. Southern African Migration Programme.
  35. Bowen, R., Morris, W. (2019). The digital divide: Implications for agribusiness and entrepreneurship. Lessons from Wales. Journal of Rural Studies, 72, 75–84. doi: https://doi.org/10.1016/j.jrurstud.2019.10.031
  36. Cholo, P., Tengeh, R. K., Iwu, C. G. (2022). Daring to survive or to growth aspirations and challenges of survivalist entrepreneurs in South Africa. Environmental Economics, 5 (4), 93–101.
  37. Gwija, S. A., Eresia-Eke, C. E., Iwu, C. G. (2014). Challenges and prospects of youth entrepreneurship development in a designated community in the Western Cape, South Africa. Journal of Behavioral Economics, 6, 10–20.
  38. Fatoki, O. (2014). The Causes of the Failure of New Small and Medium Enterprises in South Africa. Mediterranean Journal of Social Sciences, 5 (20). doi: https://doi.org/10.5901/mjss.2014.v5n20p922
  39. Farinha, L., Ferreira, J. J. M., Nunes, S. (2018). Linking innovation and entrepreneurship to economic growth. Competitiveness Review: An International Business Journal, 28 (4), 451–475. doi: https://doi.org/10.1108/cr-07-2016-0045
  40. Oliveira, T., Thomas, M., Espadanal, M. (2014). Assessing the determinants of cloud computing adoption: An analysis of the manufacturing and services sectors. Information & Management, 51 (5), 497–510. doi: https://doi.org/10.1016/j.im.2014.03.006
  41. Douglas, J., Douglas, A., Muturi, D., Ochieng, J. (2017). An exploratory study of critical success SMEs in Kenya. International Conference on Excellence in Services. Verona.
  42. Rachinger, M., Rauter, R., Müller, C., Vorraber, W., Schirgi, E. (2019). Digitalization and its influence on business model innovation. Journal of Manufacturing Technology Management, 30 (8), 1143–1160. doi: https://doi.org/10.1108/jmtm-01-2018-0020
  43. Nadkarni, S., Prügl, R. (2020). Digital transformation: a review, synthesis and opportunities for future research. Management Review Quarterly, 71 (2), 233–341. doi: https://doi.org/10.1007/s11301-020-00185-7
  44. Williams, R.; Pittinsky, T. L. (Ed.) (2019). The social shaping of technology (SST). Science, Technology & Society. Cambridge University Press, 138–162. doi: https://doi.org/10.1017/9781316691489.006
  45. Harris, L., Rae, A. (2009). Social networks: the future of marketing for small business. Journal of Business Strategy, 30 (5), 24–31. doi: https://doi.org/10.1108/02756660910987581
  46. Nambisan, S., Wright, M., Feldman, M. (2019). The digital transformation of innovation and entrepreneurship: Progress, challenges and key themes. Research Policy, 48 (8). doi: https://doi.org/10.1016/j.respol.2019.03.018
Navigating the digital divide: exploring the multifaceted 4IR challenges and technological disparities encountered by SMMEs within Kwazulu-Natal, South Africa

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-22

Як цитувати

Sheik, I. (2023). Подолання цифрового розриву: вивчення багатогранних викликів 4IR та технологічних розбіжностей, з якими стикаються МСП у Квазулу-Натал, Південна Африка. Technology Audit and Production Reserves, 5(4(73), 6–11. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2023.287784

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством