Розробка багатокритеріальної моделі управління перешкодами для підвищення якості міської транспортної системи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/2706-5448.2023.293203

Ключові слова:

управління перешкодами, якість обслуговування, задоволеність клієнтів, міський транспорт, міські автобусні перевезення

Анотація

Об’єктом дослідження є якість міської транспортної системи. Проблема, яка вирішується у ході дослідження, полягає в оптимізації поточних систем планування, при одночасному зменшені людського впливу на управління щоденними перебоями, що впливають на якість міського транспорту та добробут громадян. Це дозволить всім автобусам їздити вчасно, а всім користувачам – у хороших умовах. Це дослідження спрямоване на вирішення найбільш критичних проблем зростання попиту на громадський транспорт, неможливості задовольнити ці потреби та визнаної неефективності існуючого планування.

У ході дослідження запропоновано застосувати модель управління щоденними порушеннями, яка використовує розроблений алгоритм, заснований на чотирьох основних аспектах. Ці аспекти включають допуск усіх суб’єктів до системи, збір даних у режимі реального часу, обробку даних для якнайшвидшого керування їх використанням і знищенням, і навіть досягнення ідеальної операційної стратегії для обробки потенційних збоїв у системі.

Пропозиція авторів для досягнення цієї мети передбачає два типи архітектур апаратного та програмного забезпечення, враховуючи використання сучасних технологічних інновацій та їх потенційне застосування. При цьому забезпечується хороший потік інформації, що значною мірою сприяє належному функціонуванню мережі та навіть належному управлінню збоями в режимі реального часу. Щоб перевірити цю роботу, змоделювано застосування цієї моделі на існуючій ситуації транспортної лінії в місті Константін (Алжир), яка вже була вивчена в попередньому дослідженні, щоб побачити еволюцію ситуації з точки зору якості, відображеної тривалістю в дорозі.

У результаті дослідження показано, що позитивний відгук і покращення спостерігалися після першого моделювання програми. Цей результат лише спонукає до застосування цього запропонованого підходу, який міг би забезпечити кращу якість послуг, що пропонуються користувачам. У майбутньому застосування цього запропонованого підходу може стати революцією у сфері міського транспорту в Алжирі, який є основою життєздатності, продуктивності та ефективності міста та добробуту громадян.

Біографії авторів

Mounira Kelilba, Mentouri Brothers University Constantine

Postgraduate Student

Department of Transportation Engineering

Laboratory of Transports and Environment Engineering

Rachid Chaib, Mentouri Brothers University Constantine

Professor

Department of Transportation Engineering

Laboratory of Transports and Environment Engineering

Ion Verzea, Gheorghe Asachi Technical University of Iasi

Professor

Посилання

  1. Fouzia, A., Baghdad, A., Karim, B. (2009). Vers un système de régulation cellulaire: cas d’un réseau de transport urbain.
  2. Harishankar, C. V., Desai, Y., Dosani, P., Halbe, A. (2020). Optimal Allocation and Scheduling of Buses. 2020 4th International Conference on Intelligent Computing and Control Systems (ICICCS), 290–296. doi: https://doi.org/10.1109/iciccs48265.2020.9120910
  3. Wagale, M., Singh, A. P., Sarkar, A. K., Arkatkar, S. (2013). Real-time Optimal Bus Scheduling for a City Using A DTR Model. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 104, 845–854. doi: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.11.179
  4. Daftary, K., Kapadia, R., Prajapati, D., Shirole, M. (2018). Routed: A Dynamic Bus Scheduling System. 2018 IEEE Symposium Series on Computational Intelligence (SSCI). doi: https://doi.org/10.1109/ssci.2018.8628885
  5. Hans, E. (2015). Modélisation des lignes de bus pour la prévision temps réel et la régulation dynamique. École Nationale des Travaux Publics de l'État.
  6. Stéphan, M. (2015). Fiabilité du temps de transport: Mesures, valorisation monétaire et intégration dans le calcul économique public. Université Montpellier.
  7. Fan, W., Gurmu, Z. (2015). Dynamic Travel Time Prediction Models for Buses Using Only GPS Data. International Journal of Transportation Science and Technology, 4 (4), 353–366. doi: https://doi.org/10.1016/s2046-0430(16)30168-x
  8. Saadi, A., Sahnoune, T. (2019). Le problème de la circulation et du stationnement dans le centre-ville de Constantine. Synthèse: Revue des Sciences et de la Technologie, 25 (1), 45–6.
  9. Beldjoudi, I. R. B., Labii, B. (2012). Constantine: ville congestionnee par les transports urbains. Sciences & Technologie. D, Sciences de la terre, 41–49.
  10. Asgari, F., Gauthier, V., Becker, M. (2013). A survey on human mobility and its applications. arXiv preprint arXiv:1307.0814. doi: https://doi.org/10.48550/arXiv.1307.0814
  11. .NET documentation. Microsoft Ignite (2022). Available at: https://learn.microsoft.com/en-us/dotnet/
  12. XAMARIN documentation. Microsoft Ignite (2022). Available at: https://learn.microsoft.com/en-gb/xamarin/
  13. Desktop Guide (WPF. NET). NET documentation. Microsoft Ignite (2022). Available at: https://learn.microsoft.com/en-us/dotnet/desktop/wpf/?view=netdesktop-6.0
  14. Descoimps, É. (2011). Analyse des données issues d’un système de perception par carte à puce d’une société de transport en commun: normalité des déplacements et influence des conditions météorologiques. École Polytechnique de Montréal.
  15. Kelilba, M., Chaib, R. (2022). Towards better efficient management of urban public transportation by bus in the city of constantine. Transport Problems’2022. Katowice: Silesian University of Technology, 999.
Development of a multi-criteria destruction management model for a better urban transport system quality

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-15

Як цитувати

Kelilba, M., Chaib, R., & Verzea, I. (2023). Розробка багатокритеріальної моделі управління перешкодами для підвищення якості міської транспортної системи. Technology Audit and Production Reserves, 6(2(74), 37–43. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2023.293203

Номер

Розділ

Системи та процеси керування