Розробка математичної моделі сроків виконання проекту міні-готелю, підвищуючa її конкурентоспроможність

Автор(и)

  • Виктор Макарович Левыкин Харківський національний інститут радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-7929-515X
  • Валерия Викторовна Дэвон Харківський національний інститут радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-0771-5469

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.29597

Ключові слова:

конкурентоспроможність міні-готелю, теорія категорій, категорно-функторна модель, управління проектом, проект

Анотація

У статті розглянуто поняття конкурентоспроможності міні-готелю. Розроблено математичну модель термінів виконання проекту міні-готелю, яка грає найважливішу роль у підвищенні її конкурентоспроможності та дозволяє будь-якому менеджеру міні-готелю знаходити оптимальні значення тривалості робіт при заданому крайньому терміну завершення проекту, страхових резервах часу для кожної операції, відносинах передування, верхніх і нижніх межах тривалості для кожної роботи.

Біографії авторів

Виктор Макарович Левыкин, Харківський національний інститут радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, Україна, 61166

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра інформаціонних керуючих систем

Валерия Викторовна Дэвон, Харківський національний інститут радіоелектроніки, пр. Леніна, 16, м. Харків, Україна, 61166

Кафедра інформаціонних керуючих систем 

Посилання

  1. Chaynikova, L. N., Chaynikov, V. N. (2007). Konkurentosposobnost predpriyatiya. Tambov: Izd-vo Tamb. gos. tehn. un-ta, 192.
  2. Honarzadeh, M., Hosseini Ezabady, S. J., Zare Mehrjerdi, Y. (2013). A Conceptual Model for Using Identification Technology via Radio Frequency to Improve CRM System in Tourism Industry. The 7th National & 1th International Conference on Electronic Commerce and Economy, April, 2013. Tehran, Iran.
  3. Porter, M. E. (1990). The Competitive Advantage of Nations. New York: The Free Press, 91. Available: http://kkozak.wz.cz/Porter.pdf
  4. Nyheim, P., McFadden, F., Connolly, D. (2011). Technology strategies for the hospitality industry. Ed. 2. NJ: Pearson Prentice-Hall, Upper Saddle River, 366.
  5. Nietzsche, F.; Translated from the German Polylova, N. (1990). Sumerky ydolov, yly kak fylosofstvuiut molotom. Sochynenyia, T. 2. Moskva: "Mysl". Available: http://philosophy.ru/library/nietzsche/gotzen.html
  6. Latfullyn, H. R., Nykytyn, A. S., Serebrennykov, S. S. (2014). Teoryia menedzhmenta. Ed. 2. SPb: Pyter, 464. ISBN 978-5-496-00576-0
  7. Krugman, P. (1994). Competitiveness: A Dangerous Obsession. Foreign Affairs, Vol. 73, № 2, 28-44. doi:10.2307/20045917
  8. Porter, M.; In: Shchetynyn, V. D. (2004). Mezhdunarodnaya konkurentsiya. M.: Mezhdunarodnyie otnosheniya, 896.
  9. Marks, K.; In: Enhels, F. (1894). Kapytal: krytyka polytycheskoi ekonomii. T. 3, Kn. III, Ch. 1. Available: http://www.esperanto.mv.ru/Marksismo/Kapital3/kapital3-00.html
  10. Hessamaldin, M. S. (2008). Customer Satisfaction in Four Star Isfahan Hotels. An Application of SERVQUAL Model. Lulea University of Technology, 115. Available: http://epubl.ltu.se/1653-0187/2008/059/LTU-PB-EX-08059-SE.pdf
  11. Huggins, R. (2003, February). Creating a UK Competitiveness Index: Regional and Local Benchmarking. Regional Studies, Vol. 37, № 1, 89–96. doi:10.1080/0034340022000033420
  12. Enright, M. J., Newton, J. (2004, December). Tourism destination competitiveness: a quantitative approach. Tourism Management, Vol. 25, № 6, 777–788. doi:10.1016/j.tourman.2004.06.008.
  13. Johns, N., Avcí, T., Karatepe, O. M. (2004, May). Measuring service quality of travel agents: evidence from Northern Cyprus. The Service Industries Journal, Vol. 24, № 3, 82–100. doi:10.1080/0264206042000247777
  14. Sureshchandar, G. S., Rajendran, C., Anantharaman, R. N. (2003). Customer perceptions of service quality in the banking sector of a developing economy: a critical analysis. International Journal of Bank Marketing, Vol. 21, № 5, 233–242. doi:10.1108/02652320310488411
  15. Pro zakhyst vid nedobrosovisnoi konkurentsii. (1996). Zakon Ukrainy № 237/96-VR vid 07.06.96. Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy (VVR), N 36, st. 164. Available: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/236/96-вр
  16. Barkalov, S. A., Voropaev, V. Y., Sekletova, H. Y. et al; In: Burkov, V. N. (2005). Matematicheskie osnovyi upravleniya proektami. M.: Vyissh. shk., 423.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-11

Як цитувати

Левыкин, В. М., & Дэвон, В. В. (2014). Розробка математичної моделі сроків виконання проекту міні-готелю, підвищуючa її конкурентоспроможність. Technology Audit and Production Reserves, 6(2(20), 45–51. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.29597