Оптимізація маркетингової діяльності: основні інструменти успіху організації

Автор(и)

  • Оксана Іванівна Жилінська Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0000-0001-8366-0474
  • Надія Євгеніївна Свідерська Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна https://orcid.org/0009-0009-9764-5908

DOI:

https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.298828

Ключові слова:

організаційні інструменти, маркетингові команди, оптимізація операцій, оптимізація використання ресурсів, системний підхід, управління завданнями

Анотація

Об’єктом даного дослідження є роль організаційних інструментів у підвищенні ефективності, продуктивності та загальної ефективності роботи маркетингових команд.

Незважаючи на величезний потенціал організаційних інструментів для революції в маркетингових операціях, багатьом командам не вдається повністю скористатися їхніми перевагами. Це пов’язано з поєднанням факторів, у тому числі недостатньою обізнаністю, коли значна частина маркетингових команд не знає про широкий спектр доступних організаційних інструментів та їх потенціал для підвищення продуктивності. Та через відсутність навчання, коли навіть коли команди знають про ці інструменти, їм часто не вистачає належного навчання чи вказівок щодо того, як їх інтегрувати та ефективно використовувати. А також через проблеми з витратами, коли уявна висока вартість організаційних інструментів часто стримує команди від інвестування в ці технології.

Дослідження вказує на те, що організаційні інструменти забезпечують значні переваги для маркетингових команд, включаючи підвищення ефективності завдяки автоматизації завдань, оптимізацію робочих процесів і централізований доступ до інформації, а також підвищення продуктивності завдяки покращеній співпраці, ухваленню рішень на основі даних і можливостям управління проєктами. Ефективні маркетингові заходи, підкріплені організаційними інструментами, можуть підвищити продуктивність, що призведе до кращого залучення клієнтів, підвищення рентабельності інвестицій та загального зростання бізнесу.

Ця робота мала на меті надати командам маркетингу повне уявлення про переваги та застосування організаційних інструментів. У ній розглянуто широкий спектр доступних організаційних інструментів і надано рекомендації щодо вибору найбільш відповідних інструментів для задоволення конкретних маркетингових потреб. Крім того, у роботі розглядалися загальні проблеми, з якими стикаються маркетингові команди під час впровадження та максимізації ефективності організаційних інструментів.

Біографії авторів

Оксана Іванівна Жилінська, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Доктор економічних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності

Надія Євгеніївна Свідерська, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності

Посилання

  1. Pica9: Tips for Streamlining Marketing Workflows (2018). Available at: https://www.pica9.com/blog/tips-for-streamlining-marketing-workflows Last accessed: 31.01.2024
  2. Shtal, T., Ptashchenko, O., Rodionov, S., Kurtsev, O. (2023). Implementation of modern marketing tools in entrepreneurial activity. Economics of Development, 22 (4), 53–63. doi: https://doi.org/10.57111/econ/4.2023.53
  3. El-Migid, M.-A. A., Cai, D., Niven, T., Vo, J., Madampe, K., Grundy, J., Hoda, R. (2022). Emotimonitor: A Trello power-up to capture and monitor emotions of Agile teams. Journal of Systems and Software, 186, 111206. doi: https://doi.org/10.1016/j.jss.2021.111206
  4. Al-Shaikh, M. S., Naddaf, Z. S., Garmoun, H., Kanan, M. (2024). The Impact of Digital Marketing Tools on Consumers Behavior: A Case Study – Jordan. Studies in Systems, Decision and Control, 329–341. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-031-36895-0_27
  5. Vachalek, J. (2022). Streamline Your 2023 Strategies to Create a Better Company. Available at: https://webolutionsmarketingagency.com/streamline-your-2023-strategies-to-create-a-better-company/ Last accessed: 31.01.2024
  6. Dencheva, V. (2023). Social media platforms used by marketers worldwide 2023. Available at: https://www.statista.com/statistics/259379/social-media-platforms-used-by-marketers-worldwide/
  7. Eby, K. (2018). How to Streamline Your Work Processes. Available at: https://www.smartsheet.com/streamlining-processes Last accessed: 31.01.2024
  8. Lamplugh, Jr., Mark, W. (2023). 11 Effective Marketing Strategies to Help Streamline Your Startup. Available at: https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/11-effective-marketing-strategies-to-help-streamline-your/457649 Last accessed: 31.01.2024
  9. HubSpot: The State of Marketing Report. Available at: https://www.hubspot.com/marketing-statistics Last accessed: 31.01.2024
  10. The Customer: Edelman Trust Barometer – My Top 5 Takeaways. Available at: https://thecustomer.net/edelman-trust-barometer-my-top-5-takeaways/ Last accessed: 31.01.2024
  11. The Importance of Marketing to Business Success. Benedictine University. Available at: https://online.ben.edu/programs/mba/resources/importance-of-marketing-to-business-success Last accessed: 31.01.2024
  12. A Guide to Streamlining Business Processes and Workflows in 2022 (2022). Vonage. Available at: https://www.vonage.com/resources/articles/guide-to-streamlining-business-processes-workflows-2022/ Last accessed: 31.01.2024
  13. The Ultimate List of Marketing Strategy Planning Tools | 14 Editable Templates (2022). Available at: https://creately.com/blog/diagrams/the-ultimate-list-of-marketing-strategy-tools/ Last accessed: 31.01.2024
  14. The Ultimate FAQ: Centralized Marketing Strategy, What, How, Why, When (2023). FasterCapital. Available at: https://fastercapital.com/content/Ultimate-FAQ-Centralized-marketing-strategy--What--How--Why--When.html Last accessed: 31.01.2024
Streamlining marketing activities: essential tools for organizational success

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-26

Як цитувати

Жилінська, О. І., & Свідерська, Н. Є. (2024). Оптимізація маркетингової діяльності: основні інструменти успіху організації. Technology Audit and Production Reserves, 1(4(75), 27–32. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.298828

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством