Оптимізація логістики доставки товарів: кейси з порту Беджайя
DOI:
https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.303541Ключові слова:
доставка товарів, логістика доставки товарів, логістика порту, транспортна проблема, матриця доступностіАнотація
Об’єктом дослідження є логістика доставки товарів портами. У цьому дослідженні представлено методологію, спрямовану на підвищення ефективності логістики доставки товарів у порту Бежаї (Алжир). Пріоритетним завданням є оптимізація розподілу порожніх контейнерів у зоні ZEP з урахуванням географічної доступності району Тікстер з метою зниження високих витрат, пов'язаних з транспортуванням вантажів. В основі цієї стратегії лежить використання методів моделювання для оптимізації парку вантажних автомобілів, забезпечення максимального завантаження та ефективного управління операціями з доставки вантажів клієнтам Середземноморського терміналу Беджайя (BMT). Для вирішення цього завдання дослідження пропонує вичерпний аналіз, що поєднує моделі розподілу вантажівок та оцінки доступності логістичних зон. Результати дослідження підкреслюють першорядне значення оптимального розподілу ресурсів і синхронізованої координації дій клієнтів для досягнення оптимальної доставки товарів. Стає очевидним, що застосування цих методологій може призвести до значного підвищення продуктивності, що підкреслює їх ключову роль у зміцненні логістичної інфраструктури порту.
Завдяки ретельному аналізу та висновкам, зробленим на основі даних, це дослідження висвітлює шляхи досягнення операційної досконалості в логістичній інфраструктурі порту. Використовуючи інноваційні стратегії для вирішення постійних проблем, таких як оптимізація автопарків і стратегічний розподіл ресурсів, дослідження передбачає глибоку трансформацію ефективності та рентабельності операцій з доставки вантажів. Зрештою, інтеграція цих методологій має потенціал для просування порту Беджайя до тривалого успіху та конкурентної переваги в постійно мінливому ландшафті глобальної торгівлі. Завдяки значним зусиллям ця стратегія може бути поширена на інші національні та міжнародні порти, що працюють у подібних умовах, оскільки вона надає цінну інформацію та методологію для оптимізації логістичних і транспортних операцій.
Посилання
- Raja Santhi, A., Muthuswamy, P. (2022). Pandemic, War, Natural Calamities, and Sustainability: Industry 4.0 Technologies to Overcome Traditional and Contemporary Supply Chain Challenges. Logistics, 6 (4), 81. doi: https://doi.org/10.3390/logistics6040081
- Foster, M. N., Rhoden, S. L. N. H. (2020). The integration of automation and artificial intelligence into the logistics sector. Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 12 (1), 56–68. doi: https://doi.org/10.1108/whatt-10-2019-0070
- Dalaklis, D., Nikitakos, N., Papachristos, D., Dalaklis, A. (2023). Opportunities and challenges in relation to big data analytics for the shipping and port industries. Smart Ports and Robotic Systems: Navigating the Waves of Techno-Regulation and Governance, 267–290. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-031-25296-9_14
- Chen, W., Botchie, D., Braganza, A., Han, H. (2022). A transaction cost perspective on blockchain governance in global value chains. Strategic Change, 31 (1), 75–87. doi: https://doi.org/10.1002/jsc.2487
- Sheikh, W., Chowdhury, M. M. H., Mahmud, K. K. (2023). A comprehensive performance measurement model for maritime Logistics: Sustainability and policy approach. Case Studies on Transport Policy, 14, 101097. doi: https://doi.org/10.1016/j.cstp.2023.101097
- Havenga, J., Simpson, Z., Goedhals-Gerber, L. (2017). International trade logistics costs in South Africa: Informing the port reform agenda. Research in Transportation Business & Management, 22, 263–275. doi: https://doi.org/10.1016/j.rtbm.2016.08.006
- Guajardo, M., Rönnqvist, M. (2015). A review on cost allocation methods in collaborative transportation. International Transactions in Operational Research, 23 (3), 371–392. doi: https://doi.org/10.1111/itor.12205
- Aloui, A., Hamani, N., Derrouiche, R., Delahoche, L. (2021). Systematic literature review on collaborative sustainable transportation: overview, analysis and perspectives. Transportation Research Interdisciplinary Perspectives, 9, 100291. doi: https://doi.org/10.1016/j.trip.2020.100291
- Kondratyev, M., Garifullin, M. (2009). Parallel Discrete Event Simulation with AnyLogic. Parallel Computing Technologies. Berlin, Heidelberg: Springer, 226–236. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-642-03275-2_23
- Borshchev, A. (2014). Multi‐method modelling: AnyLogic. Discrete‐event simulation and system dynamics for management decision making, 248–279. doi: https://doi.org/10.1002/9781118762745.ch12
- Khanna, S., Dholakiya, T., Prakash, S., Gupta, S., Jain, U. (2021). Application of the hungarian assignment method in the aviation industry. International Journal of Innovative Science and Research Technology, 6 (10), 300–305.
- Murugesan, R., Esakkiammal, T. (2020). Direct methods for finding optimal solution of assignment problems are not always dependable. Applied Mathematical Sciences, 14 (17), 823–830. doi: https://doi.org/10.12988/ams.2020.914284
- Murugesan, R., Esakkiammal, T. (2020). TERM – a very simple and efficient method to solve assignment problems. Applied Mathematical Sciences, 14 (17), 801–809. doi: https://doi.org/10.12988/ams.2020.914275
- Patel, R. G., Patel, B. S., Bhathawala, P. H. (2017). On optimal solution of a transportation problem. Global Journal of Pure and Applied Mathematics, 13 (9), 6201–6208.
- Hoff-Hoffmeyer-Zlotnik, M., Sprodowski, T., Freitag, M. (2021). Revisiting order assignment problems in a real-case vehicle compound scenario. 2020 6th IEEE Congress on Information Science and Technology (CiSt). IEEE, 395–400. doi: https://doi.org/10.1109/cist49399.2021.9357210
- Kachar, K. G., Gorodetsky, A. A. (2022). Dynamic Multiagent Assignment Via Discrete Optimal Transport. IEEE Transactions on Control of Network Systems, 9 (1), 151–162. doi: https://doi.org/10.1109/tcns.2022.3141024
- Goldman, T., Gorham, R. (2006). Sustainable urban transport: Four innovative directions. Technology in Society, 28 (1-2), 261–273. doi: https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2005.10.007
- Boukebbab, S., Boulahlib, M. S. (2015). The spatial interactions using the gravity model: application at the evaluation of transport efficiency at Constantine city, Algeria. Theory and Engineering of Complex Systems and Dependability: Proceedings of the Tenth International Conference on Dependability and Complex Systems DepCoS-RELCOMEX. Brunów: Springer International Publishing, 35–44. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-319-19216-1_4
- Mercier, A., Souche‐Le Corvec, S., Ovtracht, N. (2021). Measure of accessibility to postal services in France: A potential spatial accessibility approach applied in an urban region. Papers in Regional Science, 100 (1), 227–250. doi: https://doi.org/10.1111/pirs.12564
- Kapatsila, B., Palacios, M. S., Grisé, E., El-Geneidy, A. (2023). Resolving the accessibility dilemma: Comparing cumulative and gravity-based measures of accessibility in eight Canadian cities. Journal of Transport Geography, 107, 103530. doi: https://doi.org/10.1016/j.jtrangeo.2023.103530
- Rodrigue, J. P. (2020). The geography of transport systems. Routledge. doi: https://doi.org/10.4324/9780429346323
- Jamei, E., Chan, M., Chau, H. W., Gaisie, E., Lättman, K. (2022). Perceived Accessibility and Key Influencing Factors in Transportation. Sustainability, 14 (17), 10806. doi: https://doi.org/10.3390/su141710806
- Chang, Z., Chen, J., Li, W., Li, X. (2019). Public transportation and the spatial inequality of urban park accessibility: New evidence from Hong Kong. Transportation Research Part D: Transport and Environment, 76, 111–122. doi: https://doi.org/10.1016/j.trd.2019.09.012
- Pineda, C., Cortés, C. E., Jara-Moroni, P., Moreno, E. (2016). Integrated traffic-transit stochastic equilibrium model with park-and-ride facilities. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 71, 86–107. doi: https://doi.org/10.1016/j.trc.2016.06.021
- Luo, D., Cats, O., van Lint, H., Currie, G. (2019). Integrating network science and public transport accessibility analysis for comparative assessment. Journal of Transport Geography, 80, 102505. doi: https://doi.org/10.1016/j.jtrangeo.2019.102505
- Lei, D., Cheng, L., Wang, P., Chen, X., Zhang, L. (2024). Identifying service bottlenecks in public bikesharing flow networks. Journal of Transport Geography, 116, 103830. doi: https://doi.org/10.1016/j.jtrangeo.2024.103830
- Google Maps. Available at: https://www.google.com/maps/place/Parc+BMT/@36.7082458,5.0493869,307m/data=!3m1!1e3!4m14!1m7!3m6!1s0x128d330031b521cb:0x188620e4f4470c4e!2sZone+Idustrielle+Ighil-Ouazoug-BEJAIA!8m2!3d36.7312059!4d5.0596578!16s%2Fg%2F11lcl_12yf!3m5!1s0x128d333b0e5b393d:0x7 Last accessed: 19.03.2024
- Pereira, R. H. M., Andrade, P. R., Vieira, J. P. B. (2022). Exploring the time geography of public transport networks with the gtfs2gps package. Journal of Geographical Systems, 25 (3), 453–466. doi: https://doi.org/10.1007/s10109-022-00400-x
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Noureddine Azzam, Fouad Guerdouh, Rachid Chaib, Djamel Nettour
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.