Оптимізація логістики доставки товарів: кейси з порту Беджайя

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.303541

Ключові слова:

доставка товарів, логістика доставки товарів, логістика порту, транспортна проблема, матриця доступності

Анотація

Об’єктом дослідження є логістика доставки товарів портами. У цьому дослідженні представлено методологію, спрямовану на підвищення ефективності логістики доставки товарів у порту Бежаї (Алжир). Пріоритетним завданням є оптимізація розподілу порожніх контейнерів у зоні ZEP з урахуванням географічної доступності району Тікстер з метою зниження високих витрат, пов'язаних з транспортуванням вантажів. В основі цієї стратегії лежить використання методів моделювання для оптимізації парку вантажних автомобілів, забезпечення максимального завантаження та ефективного управління операціями з доставки вантажів клієнтам Середземноморського терміналу Беджайя (BMT). Для вирішення цього завдання дослідження пропонує вичерпний аналіз, що поєднує моделі розподілу вантажівок та оцінки доступності логістичних зон. Результати дослідження підкреслюють першорядне значення оптимального розподілу ресурсів і синхронізованої координації дій клієнтів для досягнення оптимальної доставки товарів. Стає очевидним, що застосування цих методологій може призвести до значного підвищення продуктивності, що підкреслює їх ключову роль у зміцненні логістичної інфраструктури порту.

Завдяки ретельному аналізу та висновкам, зробленим на основі даних, це дослідження висвітлює шляхи досягнення операційної досконалості в логістичній інфраструктурі порту. Використовуючи інноваційні стратегії для вирішення постійних проблем, таких як оптимізація автопарків і стратегічний розподіл ресурсів, дослідження передбачає глибоку трансформацію ефективності та рентабельності операцій з доставки вантажів. Зрештою, інтеграція цих методологій має потенціал для просування порту Беджайя до тривалого успіху та конкурентної переваги в постійно мінливому ландшафті глобальної торгівлі. Завдяки значним зусиллям ця стратегія може бути поширена на інші національні та міжнародні порти, що працюють у подібних умовах, оскільки вона надає цінну інформацію та методологію для оптимізації логістичних і транспортних операцій.

Біографії авторів

Noureddine Azzam, Mentouri Brothers University Constantine1

Associate Professor

Department of Mechanic Engineering

Laboratory of Transports and Environment Engineering

Fouad Guerdouh, Mentouri Brothers University Constantine1

Associate Professor

Department of Mechanic Engineering

Laboratory of Transports and Environment Engineering

Rachid Chaib, Mentouri Brothers University Constantine1

Professor

Department of Mechanic Engineering

Laboratory of Transports and Environment Engineering

Djamel Nettour, National Higher School of Engineering and Technology

Associate Professor

Department of Mining, Metallurgy and Materials Engineering

Laboratory of Mineral Resources Valorization and environment (LAVAMINE)

Посилання

  1. Raja Santhi, A., Muthuswamy, P. (2022). Pandemic, War, Natural Calamities, and Sustainability: Industry 4.0 Technologies to Overcome Traditional and Contemporary Supply Chain Challenges. Logistics, 6 (4), 81. doi: https://doi.org/10.3390/logistics6040081
  2. Foster, M. N., Rhoden, S. L. N. H. (2020). The integration of automation and artificial intelligence into the logistics sector. Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 12 (1), 56–68. doi: https://doi.org/10.1108/whatt-10-2019-0070
  3. Dalaklis, D., Nikitakos, N., Papachristos, D., Dalaklis, A. (2023). Opportunities and challenges in relation to big data analytics for the shipping and port industries. Smart Ports and Robotic Systems: Navigating the Waves of Techno-Regulation and Governance, 267–290. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-031-25296-9_14
  4. Chen, W., Botchie, D., Braganza, A., Han, H. (2022). A transaction cost perspective on blockchain governance in global value chains. Strategic Change, 31 (1), 75–87. doi: https://doi.org/10.1002/jsc.2487
  5. Sheikh, W., Chowdhury, M. M. H., Mahmud, K. K. (2023). A comprehensive performance measurement model for maritime Logistics: Sustainability and policy approach. Case Studies on Transport Policy, 14, 101097. doi: https://doi.org/10.1016/j.cstp.2023.101097
  6. Havenga, J., Simpson, Z., Goedhals-Gerber, L. (2017). International trade logistics costs in South Africa: Informing the port reform agenda. Research in Transportation Business & Management, 22, 263–275. doi: https://doi.org/10.1016/j.rtbm.2016.08.006
  7. Guajardo, M., Rönnqvist, M. (2015). A review on cost allocation methods in collaborative transportation. International Transactions in Operational Research, 23 (3), 371–392. doi: https://doi.org/10.1111/itor.12205
  8. Aloui, A., Hamani, N., Derrouiche, R., Delahoche, L. (2021). Systematic literature review on collaborative sustainable transportation: overview, analysis and perspectives. Transportation Research Interdisciplinary Perspectives, 9, 100291. doi: https://doi.org/10.1016/j.trip.2020.100291
  9. Kondratyev, M., Garifullin, M. (2009). Parallel Discrete Event Simulation with AnyLogic. Parallel Computing Technologies. Berlin, Heidelberg: Springer, 226–236. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-642-03275-2_23
  10. Borshchev, A. (2014). Multi‐method modelling: AnyLogic. Discrete‐event simulation and system dynamics for management decision making, 248–279. doi: https://doi.org/10.1002/9781118762745.ch12
  11. Khanna, S., Dholakiya, T., Prakash, S., Gupta, S., Jain, U. (2021). Application of the hungarian assignment method in the aviation industry. International Journal of Innovative Science and Research Technology, 6 (10), 300–305.
  12. Murugesan, R., Esakkiammal, T. (2020). Direct methods for finding optimal solution of assignment problems are not always dependable. Applied Mathematical Sciences, 14 (17), 823–830. doi: https://doi.org/10.12988/ams.2020.914284
  13. Murugesan, R., Esakkiammal, T. (2020). TERM – a very simple and efficient method to solve assignment problems. Applied Mathematical Sciences, 14 (17), 801–809. doi: https://doi.org/10.12988/ams.2020.914275
  14. Patel, R. G., Patel, B. S., Bhathawala, P. H. (2017). On optimal solution of a transportation problem. Global Journal of Pure and Applied Mathematics, 13 (9), 6201–6208.
  15. Hoff-Hoffmeyer-Zlotnik, M., Sprodowski, T., Freitag, M. (2021). Revisiting order assignment problems in a real-case vehicle compound scenario. 2020 6th IEEE Congress on Information Science and Technology (CiSt). IEEE, 395–400. doi: https://doi.org/10.1109/cist49399.2021.9357210
  16. Kachar, K. G., Gorodetsky, A. A. (2022). Dynamic Multiagent Assignment Via Discrete Optimal Transport. IEEE Transactions on Control of Network Systems, 9 (1), 151–162. doi: https://doi.org/10.1109/tcns.2022.3141024
  17. Goldman, T., Gorham, R. (2006). Sustainable urban transport: Four innovative directions. Technology in Society, 28 (1-2), 261–273. doi: https://doi.org/10.1016/j.techsoc.2005.10.007
  18. Boukebbab, S., Boulahlib, M. S. (2015). The spatial interactions using the gravity model: application at the evaluation of transport efficiency at Constantine city, Algeria. Theory and Engineering of Complex Systems and Dependability: Proceedings of the Tenth International Conference on Dependability and Complex Systems DepCoS-RELCOMEX. Brunów: Springer International Publishing, 35–44. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-319-19216-1_4
  19. Mercier, A., Souche‐Le Corvec, S., Ovtracht, N. (2021). Measure of accessibility to postal services in France: A potential spatial accessibility approach applied in an urban region. Papers in Regional Science, 100 (1), 227–250. doi: https://doi.org/10.1111/pirs.12564
  20. Kapatsila, B., Palacios, M. S., Grisé, E., El-Geneidy, A. (2023). Resolving the accessibility dilemma: Comparing cumulative and gravity-based measures of accessibility in eight Canadian cities. Journal of Transport Geography, 107, 103530. doi: https://doi.org/10.1016/j.jtrangeo.2023.103530
  21. Rodrigue, J. P. (2020). The geography of transport systems. Routledge. doi: https://doi.org/10.4324/9780429346323
  22. Jamei, E., Chan, M., Chau, H. W., Gaisie, E., Lättman, K. (2022). Perceived Accessibility and Key Influencing Factors in Transportation. Sustainability, 14 (17), 10806. doi: https://doi.org/10.3390/su141710806
  23. Chang, Z., Chen, J., Li, W., Li, X. (2019). Public transportation and the spatial inequality of urban park accessibility: New evidence from Hong Kong. Transportation Research Part D: Transport and Environment, 76, 111–122. doi: https://doi.org/10.1016/j.trd.2019.09.012
  24. Pineda, C., Cortés, C. E., Jara-Moroni, P., Moreno, E. (2016). Integrated traffic-transit stochastic equilibrium model with park-and-ride facilities. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 71, 86–107. doi: https://doi.org/10.1016/j.trc.2016.06.021
  25. Luo, D., Cats, O., van Lint, H., Currie, G. (2019). Integrating network science and public transport accessibility analysis for comparative assessment. Journal of Transport Geography, 80, 102505. doi: https://doi.org/10.1016/j.jtrangeo.2019.102505
  26. Lei, D., Cheng, L., Wang, P., Chen, X., Zhang, L. (2024). Identifying service bottlenecks in public bikesharing flow networks. Journal of Transport Geography, 116, 103830. doi: https://doi.org/10.1016/j.jtrangeo.2024.103830
  27. Google Maps. Available at: https://www.google.com/maps/place/Parc+BMT/@36.7082458,5.0493869,307m/data=!3m1!1e3!4m14!1m7!3m6!1s0x128d330031b521cb:0x188620e4f4470c4e!2sZone+Idustrielle+Ighil-Ouazoug-BEJAIA!8m2!3d36.7312059!4d5.0596578!16s%2Fg%2F11lcl_12yf!3m5!1s0x128d333b0e5b393d:0x7 Last accessed: 19.03.2024
  28. Pereira, R. H. M., Andrade, P. R., Vieira, J. P. B. (2022). Exploring the time geography of public transport networks with the gtfs2gps package. Journal of Geographical Systems, 25 (3), 453–466. doi: https://doi.org/10.1007/s10109-022-00400-x
Optimization of merchandise delivery logistics: case studies at Bejaia port

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-27

Як цитувати

Azzam, N., Guerdouh, F., Chaib, R., & Nettour, D. (2024). Оптимізація логістики доставки товарів: кейси з порту Беджайя. Technology Audit and Production Reserves, 3(2(77), 41–48. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2024.303541

Номер

Розділ

Системи та процеси керування