Аналіз інтегрованої логістичної системи на прикладі роботи транспортно-експедиторської компанії

Автор(и)

  • Валентина Валеріївна Очеретна Одеський національний морський університет, вул. Мечнікова 34, м. Одеса, Україна, 65000, Україна https://orcid.org/0000-0003-4077-6711

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31348

Ключові слова:

ланцюг постачань, транспортно-експедиторська компанія, інтегрована логістична система, послуга, аналіз

Анотація

У статті досліджується побудова інтегрованої логістичної системи на прикладі роботи транспортно-експедиторської компанії. Ця система буде  сприятиме оптимальній організації перевезень вантажів та надання послуг. За рахунок чого буде забезпечено підвищення ефективності роботи транспортно-експедиторської компанії та її виробничо-комерційної діяльності, що приведе до підвищення конкурентоспроможності транспортно-експедиторської компанії за рахунок залучення додаткових об'ємів вантажів.

Біографія автора

Валентина Валеріївна Очеретна, Одеський національний морський університет, вул. Мечнікова 34, м. Одеса, Україна, 65000

Аспірант, асистент

Кафедра експлуатації морських портів

Посилання

  1. Nagornyi, E. V., Naumov, V. S. (2009). Razvitie i sovremennoe sostoianie transportno-ekspeditsionnogo obsluzhivaniia predpriiatii i organizatsii v Ukraine. Vestnik HNADU, V. 44, 63–67.
  2. Ivanova, S. S. (2006). Formirovanie integrirovannoi logisticheskoi sistemy predpriiatiia mashinostroeniia na osnove informatsionno-komp'iuternyh tehnologii. Saratov, 203.
  3. Vovchik, E. A. (2007). Konkurentnye preimushchestva integrirovannoi logistiki v tsepiah postavok. Rossiiskoe predprinimatel'stvo, V. 1 (90), № 5, 34-38.
  4. Pride, W. M., Ferrell, O. C. (1995). Marketing (International Edition). Houhton MIFFLIN Company Boston. Available: http://trove.nla.gov.au/work/28296078
  5. Prahalad, C. K., Hamel, G. (1990). The Core Competence of the Corporation. Harvard Business review. Available: https://hbr.org/1990/05/the-core-competence-of-the-corporation
  6. Boulding, W., Kalra, A., Staelin, R., Zeithaml, V. A. (1993, February). A Dynamic Process Model of Service Quality: From Expectations to Behavioral Intentions. Journal of Marketing Research, Vol. 30, № 1, 7-27. doi:10.2307/3172510
  7. Schnaars, S. P. (1998). Marketing Strategy: Customers & Competition. New York: Free Press, 216.
  8. Fisk, R. P., Brown, S. W., Bitner, M. J. (1993, March). Tracking the evolution of the services marketing literature. Journal of Retailing, Vol. 69, № 1, 61–103. doi:10.1016/s0022-4359(05)80004-1
  9. Dolinskaia, G., Solov'ev, I. (1991). Marketing i konkurentosposobnost' promyshlennoi produktsii. M., 178.
  10. Edvinsson, L., Malone, M. S. (1997). Intellectual Capital. Realizing Your Company's True Value by Finding Its Hidden Brainpower. New York: Harper Business, 240.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-23

Як цитувати

Очеретна, В. В. (2014). Аналіз інтегрованої логістичної системи на прикладі роботи транспортно-експедиторської компанії. Technology Audit and Production Reserves, 6(3(20), 16–20. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31348

Номер

Розділ

Інформаційні технології та системи управління