Аналіз інтегрованої логістичної системи на прикладі роботи транспортно-експедиторської компанії
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31348Ключові слова:
ланцюг постачань, транспортно-експедиторська компанія, інтегрована логістична система, послуга, аналізАнотація
У статті досліджується побудова інтегрованої логістичної системи на прикладі роботи транспортно-експедиторської компанії. Ця система буде сприятиме оптимальній організації перевезень вантажів та надання послуг. За рахунок чого буде забезпечено підвищення ефективності роботи транспортно-експедиторської компанії та її виробничо-комерційної діяльності, що приведе до підвищення конкурентоспроможності транспортно-експедиторської компанії за рахунок залучення додаткових об'ємів вантажів.Посилання
- Nagornyi, E. V., Naumov, V. S. (2009). Razvitie i sovremennoe sostoianie transportno-ekspeditsionnogo obsluzhivaniia predpriiatii i organizatsii v Ukraine. Vestnik HNADU, V. 44, 63–67.
- Ivanova, S. S. (2006). Formirovanie integrirovannoi logisticheskoi sistemy predpriiatiia mashinostroeniia na osnove informatsionno-komp'iuternyh tehnologii. Saratov, 203.
- Vovchik, E. A. (2007). Konkurentnye preimushchestva integrirovannoi logistiki v tsepiah postavok. Rossiiskoe predprinimatel'stvo, V. 1 (90), № 5, 34-38.
- Pride, W. M., Ferrell, O. C. (1995). Marketing (International Edition). Houhton MIFFLIN Company Boston. Available: http://trove.nla.gov.au/work/28296078
- Prahalad, C. K., Hamel, G. (1990). The Core Competence of the Corporation. Harvard Business review. Available: https://hbr.org/1990/05/the-core-competence-of-the-corporation
- Boulding, W., Kalra, A., Staelin, R., Zeithaml, V. A. (1993, February). A Dynamic Process Model of Service Quality: From Expectations to Behavioral Intentions. Journal of Marketing Research, Vol. 30, № 1, 7-27. doi:10.2307/3172510
- Schnaars, S. P. (1998). Marketing Strategy: Customers & Competition. New York: Free Press, 216.
- Fisk, R. P., Brown, S. W., Bitner, M. J. (1993, March). Tracking the evolution of the services marketing literature. Journal of Retailing, Vol. 69, № 1, 61–103. doi:10.1016/s0022-4359(05)80004-1
- Dolinskaia, G., Solov'ev, I. (1991). Marketing i konkurentosposobnost' promyshlennoi produktsii. M., 178.
- Edvinsson, L., Malone, M. S. (1997). Intellectual Capital. Realizing Your Company's True Value by Finding Its Hidden Brainpower. New York: Harper Business, 240.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.