Необхідність використання інформаційної логістики в контексті забезпечення корисності туристичного продукту

Автор(и)

  • Катерина Володимирівна Самойленко Херсонський національний технічний університет, Бериславське шосе, 24, м. Херсон, 73008, Україна https://orcid.org/0000-0003-2293-2661

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31402

Ключові слова:

корисність, споживча корисність, інформація, інформаційна логістика

Анотація

У статті досліджено особливості формування та забезпечення корисності туристичного продукту. Розглянуто основні підходи до визначення сутності корисності. Виділено домінуючі компоненти споживчої корисності туристичного продукту. Конкретизовано споживчі характеристики, що відображають домінуючі компоненти споживчої цінності туристичного продукту. Досліджено інформаційні потоки, що функціонують на всіх етапах створення туристичного продукту.

Біографія автора

Катерина Володимирівна Самойленко, Херсонський національний технічний університет, Бериславське шосе, 24, м. Херсон, 73008

Аспірант

Кафедра менеджменту та маркетингу

Посилання

  1. Shulhina, L. M., Zinchenko, A. I., Krakhmalova, N. A. (2014). Marketynhova diialnist pidpryiemstva na rynku posluh zelenoho turyzmu. K. : KNUTD, 364.
  2. Mochernyi, S. V. (2004). Ekonomichna teoriia. K.: «Akademiia», 856.
  3. Zhurylo, I. V. Katehoriia korysnosti: teoretychnyi aspekt. Visnyk Sumskoho derzhavnoho universytetu. Seriia Ekonomika, № 2 (74), 76-83.
  4. Chukhrai, N., Lisovska, L. (2013). Formuvannia spozhyvchoi korysnosti innovatsii. Aktualni Problemy Ekonomiky, № 11, 27-34.
  5. Lyfyts, Y. M. (2001). Teoryia y praktyka otsenky konkurentosposobnosty tovarov y usluh. M.: Yurait, 224.
  6. Doil, P. (1999). Menedzhment: stratehyia y taktyka. S.-Pb.: Yzd-vo "Pyter", 560.
  7. Tkachenko, T., Boiko, M. (2012). Formuvannia spozhyvchoi tsinnosti turystychnoho produktu. Tovary i rynky, 2, 5-16.
  8. Boiko, M. H. (2010). Instrumentalne seredovyshche doslidnytskoho protsesu formuvannia spozhyvchoi tsinnosti turystychnoho produktu. Available: http://www.chtei-knteu.cv.ua/herald_ru/content/download/archive/2010/v2/NV-2010-V2_30.pdf
  9. Osoblyvosti vyboru postachalnyka. Available: http://mobile.pidruchniki.com/1957041150926/logistika/osoblivosti_viboru_postachalnika. Last accessed 20.11.2014.
  10. Pysarevskyi, I. M., Pohasii, S. O., Andrenko, I. B. et al. (2008). Orhanizatsiia turyzmu. Kh.: KhNAMH, 541.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-11

Як цитувати

Самойленко, К. В. (2014). Необхідність використання інформаційної логістики в контексті забезпечення корисності туристичного продукту. Technology Audit and Production Reserves, 6(2(20), 51–56. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31402