Розробка алгоритму роботи учня з моделлю виявлення вимог до програмного продукту

Автор(и)

  • Алексей Борисович Кунгурцев Одеський національний політехнічний університет, пр. Шевченкa, 1, Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0002-3207-7315
  • София Александровна Калинина Одеський національний політехнічний університет, просп. Шевченкa, 1, Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0001-5316-7945

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31630

Ключові слова:

модель виявлення вимог, алгоритм роботи учня, предметна область, оцінка знань

Анотація

У статті автори ставлять задачу моделювання процесу виявлення вимог до програмного забезпечення. Опираючись на раніше розроблену математичну модель, автори наводять алгоритм роботи учня з моделлю. Передбачається використовувати модель в навчанні аналітиків сфери інформаційних технологій, тому значна увага в статті приділена механізму оцінювання дій і якості знань учня.

Біографії авторів

Алексей Борисович Кунгурцев, Одеський національний політехнічний університет, пр. Шевченкa, 1, Одеса, Україна, 65044

Кандидат технічних наук, професор кафедри системного програмного забезпечення

 

София Александровна Калинина, Одеський національний політехнічний університет, просп. Шевченкa, 1, Одеса, Україна, 65044

Кафедра системного програмного забезпечення

Посилання

  1. Larson, E., Larson, R. (2013). The Practitioners Guide to Requirements Management. Ed. 2. Watermark Learning, 279.
  2. Gerkushenko, S., Gerkushenko, G. (2014). The Play Theory and Computer Games Using in Early Childhood Education. International Journal of Game-Based Learning. Vol. 4, № 3, 47–60. doi:10.4018/ijgbl.2014070105
  3. JavaRush - obuchenie programmirovaniju na Java v forme onlajn-igry. (2014). Available: http://javarush.ru/. Last accessed 20.11.2014.
  4. Hakitzu Elite. (2014). Available: http://www.kuatostudios.com/games/hakitzu-elite/. Last accessed 20.11.2014.
  5. Tynker. (2014). Available: http://www.tynker.com/. Last accessed 20.11.2014.
  6. Scratch - Imagine, Program, Share. (2014). Available: http://scratch.mit.edu/. Last accessed 20.11.2014.
  7. Hopscotch - Coding for kids. (2014). Available: http://www.gethopscotch.com/. Last accessed 20.11.2014.
  8. The Elder Scrolls Official Site. (2014). Available: http://www.elderscrolls.com/. Last accessed 20.11.2014.
  9. Assassin's Creed®|Home. (2014). Available: http://assassinscreed.ubi.com/ru-ru/home/. Last accessed 20.11.2014.
  10. Griffiths, M. (2002). The educational benefits of videogames. Education and Health, Vol. 20, No. 3, 47-51.
  11. Moseley, A. (2012). An Alternate Reality for Education? International Journal of Game-Based Learning, Vol. 2, № 3, 32–50. doi:10.4018/ijgbl.2012070103
  12. Kungurtsev, A., Blazhko, A., Marulin, S. (2010). Metodika provedenija obuchenija osnovam proektirovanija programmnyh sistem v vide rolevyh komp'juternyh igr. Proceedings of technical university of Sofia, Tom 1, 123-126.
  13. Kungurtsev, A. B., Kalinina, S. A. (2013). Model processa opredeleniya trebovaniy k programmnomu productu. Visnik natcionalnogo technichnogo universitetu “HPI”. Novye resheniia v sovremennyh tehnologiiah, 38(1011), 55-58.
  14. Hangos, K. M., Cameron, Ia. T. (2001). Process Modelling and Model Analysis. Т. 4. New York: Academic Press, 543.
  15. Kruchten, P. (2003). The Rational Unified Process: An Introduction. Ed. 3. Boston: Addison Wesley, 351.
  16. Belousov, A. I., Tkachev, S. B. (2006). Diskretnaia matematika. T. XIX. Moskva: MGTU im. Baumana, 743.
  17. Enderton, H. B. (1977). Elements of Set Theory. New York: Academic Press, Inc, 280.
  18. Rogers, Y., Sharp, H., Preece, J. (2011). Interaction Design: Beyond Human - Computer Interaction. Chichester: John Wiley & Sons Ltd, 602.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-23

Як цитувати

Кунгурцев, А. Б., & Калинина, С. А. (2014). Розробка алгоритму роботи учня з моделлю виявлення вимог до програмного продукту. Technology Audit and Production Reserves, 6(3(20), 26–32. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31630

Номер

Розділ

Інформаційні технології та системи управління