Розробка алгоритму роботи учня з моделлю виявлення вимог до програмного продукту
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31630Ключові слова:
модель виявлення вимог, алгоритм роботи учня, предметна область, оцінка знаньАнотація
У статті автори ставлять задачу моделювання процесу виявлення вимог до програмного забезпечення. Опираючись на раніше розроблену математичну модель, автори наводять алгоритм роботи учня з моделлю. Передбачається використовувати модель в навчанні аналітиків сфери інформаційних технологій, тому значна увага в статті приділена механізму оцінювання дій і якості знань учня.Посилання
- Larson, E., Larson, R. (2013). The Practitioners Guide to Requirements Management. Ed. 2. Watermark Learning, 279.
- Gerkushenko, S., Gerkushenko, G. (2014). The Play Theory and Computer Games Using in Early Childhood Education. International Journal of Game-Based Learning. Vol. 4, № 3, 47–60. doi:10.4018/ijgbl.2014070105
- JavaRush - obuchenie programmirovaniju na Java v forme onlajn-igry. (2014). Available: http://javarush.ru/. Last accessed 20.11.2014.
- Hakitzu Elite. (2014). Available: http://www.kuatostudios.com/games/hakitzu-elite/. Last accessed 20.11.2014.
- Tynker. (2014). Available: http://www.tynker.com/. Last accessed 20.11.2014.
- Scratch - Imagine, Program, Share. (2014). Available: http://scratch.mit.edu/. Last accessed 20.11.2014.
- Hopscotch - Coding for kids. (2014). Available: http://www.gethopscotch.com/. Last accessed 20.11.2014.
- The Elder Scrolls Official Site. (2014). Available: http://www.elderscrolls.com/. Last accessed 20.11.2014.
- Assassin's Creed®|Home. (2014). Available: http://assassinscreed.ubi.com/ru-ru/home/. Last accessed 20.11.2014.
- Griffiths, M. (2002). The educational benefits of videogames. Education and Health, Vol. 20, No. 3, 47-51.
- Moseley, A. (2012). An Alternate Reality for Education? International Journal of Game-Based Learning, Vol. 2, № 3, 32–50. doi:10.4018/ijgbl.2012070103
- Kungurtsev, A., Blazhko, A., Marulin, S. (2010). Metodika provedenija obuchenija osnovam proektirovanija programmnyh sistem v vide rolevyh komp'juternyh igr. Proceedings of technical university of Sofia, Tom 1, 123-126.
- Kungurtsev, A. B., Kalinina, S. A. (2013). Model processa opredeleniya trebovaniy k programmnomu productu. Visnik natcionalnogo technichnogo universitetu “HPI”. Novye resheniia v sovremennyh tehnologiiah, 38(1011), 55-58.
- Hangos, K. M., Cameron, Ia. T. (2001). Process Modelling and Model Analysis. Т. 4. New York: Academic Press, 543.
- Kruchten, P. (2003). The Rational Unified Process: An Introduction. Ed. 3. Boston: Addison Wesley, 351.
- Belousov, A. I., Tkachev, S. B. (2006). Diskretnaia matematika. T. XIX. Moskva: MGTU im. Baumana, 743.
- Enderton, H. B. (1977). Elements of Set Theory. New York: Academic Press, Inc, 280.
- Rogers, Y., Sharp, H., Preece, J. (2011). Interaction Design: Beyond Human - Computer Interaction. Chichester: John Wiley & Sons Ltd, 602.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.