Розробка стратегічних сценаріїв самоорганізації підприємств в ринковому середовищі

Автор(и)

  • Олена Іванівна Зайцева Херсонський національний технічний університет, Бериславське шосе, 24, м. Херсон, Україна, 73008, Україна https://orcid.org/0000-0002-7250-6292

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31728

Ключові слова:

стратегічні сценарії, самоорганізація підприємств, результати міжфірмової взаємодії, ринкове середовище

Анотація

Досліджено наукові підходи до спостереження процесів самоорганізації в ринковому середовищі, здійснено оцінку результативності цих процесів. Сформовано стратегічні сценарії самоорганізації підприємств на ринку. Доведено, що діяльність самоорганізованих підприємств за визначеними сценаріями сприятиме цивілізованому розвитку бізнес-культури, зменшенню конкурентного тиску, зростанню підприємницької ефективності.

Біографія автора

Олена Іванівна Зайцева, Херсонський національний технічний університет, Бериславське шосе, 24, м. Херсон, Україна, 73008

Кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту та маркетингу

Посилання

  1. Buriak, P. Yu. (2003). Intehrovani pidpryiemnytski struktury: perspektyvy rozvytku v Ukraini. L.: Lohos, 564.
  2. Kyzym, M. O., Ponomarenko, V. S., Yastremska, O. M. (2012). Intehrovani struktury biznesu: problemy teorii ta praktyky otsiniuvannia konkurentospromozhnosti. Kh.: «INZhEK», 367.
  3. Pappie, Ya. Sh., Galuhina, Ya. S. (2009). Rossiyskiy krupnyy biznes: pervye 15 let. Ekonomicheskie hroniki. M.: GU-VShIe, 280.
  4. Pushkar', A. I., Zhukov, Yu. E., Pilipenko, A. A. (2006). Strategicheskie gruppy predpriiatiy: kontseptsiia, metodologiia, upravlenie. Khar'kov: «Krossroud», 440.
  5. Chukhrai, N. I., Kryvoruchko, Ya. Yu. (2008). Otsiniuvannia i rozvytok vidnosyn mizh biznes-partneramy. Lviv: «Rastr–7», 360.
  6. Orlov, A. V. (2005). Ob aksiologii ekonomicheskih tsennostiah. Problemy sovremennoy ekonomiki, № 3/4 (15/16). Available: http://www.m-economy.ru/art.php?nArtId=782
  7. Popova, Yu. F. (2010). Cetevaia kontseptsiia upravleniia mezhfirmennymi vzaimootnosheniiami na promyshlennyh rynkah. Sankt-Peterburg, 20.
  8. Biggeman, S., Buttle, F. (2005). Conceptualising Business-to-Business Relationship Value. IMP Journal. Available: http://impgroup.org/uploads/papers/4667.pdf
  9. Tewes, M. (2003). Der Kundenwert im Marketing. Deutscher Universitätsverlag, 16–305. doi:10.1007/978-3-663-09615-3
  10. Tomczak, T., Rudolf-Sipötz, E. (2003). Bestimmungsfaktoren des Kundenwertes: Ergebnisse einer branchenübergreifenden Studie. Kundenwert. Gabler Verlag, 133–161. doi:10.1007/978-3-322-99328-1_6
  11. Walter, A., Ritter, T., Gemünden, H. G. (2001, May). Value Creation in Buyer–Seller Relationships. Industrial Marketing Management, Vol. 30, № 4, 365–377. doi:10.1016/s0019-8501(01)00156-0
  12. Wilson, D. T., Jantrania, S. (1994, August). Understanding the Value of a Relationship. Asia-Australia Marketing Journal, Vol. 2, № 1, 55–66. doi:10.1016/s1320-1646(94)70278-1

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-11

Як цитувати

Зайцева, О. І. (2014). Розробка стратегічних сценаріїв самоорганізації підприємств в ринковому середовищі. Technology Audit and Production Reserves, 6(2(20), 39–41. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31728