Розробка стратегічних сценаріїв самоорганізації підприємств в ринковому середовищі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2014.31728Ключові слова:
стратегічні сценарії, самоорганізація підприємств, результати міжфірмової взаємодії, ринкове середовищеАнотація
Досліджено наукові підходи до спостереження процесів самоорганізації в ринковому середовищі, здійснено оцінку результативності цих процесів. Сформовано стратегічні сценарії самоорганізації підприємств на ринку. Доведено, що діяльність самоорганізованих підприємств за визначеними сценаріями сприятиме цивілізованому розвитку бізнес-культури, зменшенню конкурентного тиску, зростанню підприємницької ефективності.Посилання
- Buriak, P. Yu. (2003). Intehrovani pidpryiemnytski struktury: perspektyvy rozvytku v Ukraini. L.: Lohos, 564.
- Kyzym, M. O., Ponomarenko, V. S., Yastremska, O. M. (2012). Intehrovani struktury biznesu: problemy teorii ta praktyky otsiniuvannia konkurentospromozhnosti. Kh.: «INZhEK», 367.
- Pappie, Ya. Sh., Galuhina, Ya. S. (2009). Rossiyskiy krupnyy biznes: pervye 15 let. Ekonomicheskie hroniki. M.: GU-VShIe, 280.
- Pushkar', A. I., Zhukov, Yu. E., Pilipenko, A. A. (2006). Strategicheskie gruppy predpriiatiy: kontseptsiia, metodologiia, upravlenie. Khar'kov: «Krossroud», 440.
- Chukhrai, N. I., Kryvoruchko, Ya. Yu. (2008). Otsiniuvannia i rozvytok vidnosyn mizh biznes-partneramy. Lviv: «Rastr–7», 360.
- Orlov, A. V. (2005). Ob aksiologii ekonomicheskih tsennostiah. Problemy sovremennoy ekonomiki, № 3/4 (15/16). Available: http://www.m-economy.ru/art.php?nArtId=782
- Popova, Yu. F. (2010). Cetevaia kontseptsiia upravleniia mezhfirmennymi vzaimootnosheniiami na promyshlennyh rynkah. Sankt-Peterburg, 20.
- Biggeman, S., Buttle, F. (2005). Conceptualising Business-to-Business Relationship Value. IMP Journal. Available: http://impgroup.org/uploads/papers/4667.pdf
- Tewes, M. (2003). Der Kundenwert im Marketing. Deutscher Universitätsverlag, 16–305. doi:10.1007/978-3-663-09615-3
- Tomczak, T., Rudolf-Sipötz, E. (2003). Bestimmungsfaktoren des Kundenwertes: Ergebnisse einer branchenübergreifenden Studie. Kundenwert. Gabler Verlag, 133–161. doi:10.1007/978-3-322-99328-1_6
- Walter, A., Ritter, T., Gemünden, H. G. (2001, May). Value Creation in Buyer–Seller Relationships. Industrial Marketing Management, Vol. 30, № 4, 365–377. doi:10.1016/s0019-8501(01)00156-0
- Wilson, D. T., Jantrania, S. (1994, August). Understanding the Value of a Relationship. Asia-Australia Marketing Journal, Vol. 2, № 1, 55–66. doi:10.1016/s1320-1646(94)70278-1
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.