Реконструкція бізнес-процесів в ланцюгу поставок у контексті аутсорсингу
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.36006Ключові слова:
бізнес-процеси, аутсорсинг, ланцюг поставок, ключові сфери діяльностіАнотація
Досліджено умови прийняття виробничим підприємством рішення щодо передачі саме ключових зон діяльності на аутсорсинг і виявлено, що в межах ланцюга поставок, коли підприємство-аутсорсер є його учасником, таке рішення буде доцільним. Інтеграція підприємств на засадах партнерства і спільної стратегії, узгодженої з стратегіями учасників ланцюга поставок, дозволить отримати синергічний ефект, підвищить конкурентоспроможність і забезпечить новий рівень задоволення потреб споживачів.Посилання
- Krykavskyi, Ye. V., Rykovanova, I. S. (2011). Konkurentospromozhnist lantsiuhiv postavok promyslovoi produktsii. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», 72-76.
- Sysoiev, V. V., Horbach, A. Yu. (2013). Stratehichnyi sorsynh – sposib pokrashchennia konkurentozdatnosti pidpryiemstva ta pidvyshchennia rivnia prybutkiv. Visnyk NTU«KhPI». Seriia: Aktualni problemy upravlinnia ta finansovo-hospodarskoi diialnosti pidpryiemstva, № 7, 123-128. Available:
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5078
- Krykavskyi, Ye. V. (2005). Lohistychne upravlinnia. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», 684.
- Stok, J., Lambert, D. (2005). Stratehycheskoe upravlenye lohystykoi. Translation from English. Ed. 4. M.: YNFRA M, 797.
- Chukhrai, N. I. (2009). Otsiniuvannia funktsionuvannia lantsiuha postavok: sutnist ta kontseptualni pidkhody. Available: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/2754/1/48.pdf
- Matejun Marek. (2006). Rodzaje outsourcingu i kierunki jego wykorzystania. Zeszyty naukowe politechniki łódzkiej, z. 42, Nr 989. Available: http://www.academia.edu/3069509/Rodzaje_outsourcingu_i_kierunki_jego_wykorzystania
- Porter, M. E. (2006). Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników. Gliwice: Helion, 58-64.
- Wodecka-Hyjek, А. (2004). Dobór partnera outsourcingowego z perspektywy kluczowych kompetencji w przedsiębiorstwie. Zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, nr 648, 91-102.
- Kłos, M. (2009). Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach. Warszawa: CeDeWu, 216.
- Kopczyński, T. (2010). Outsourcing w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Warszawa: PWE, 188.
- Hugos, M. (2011). Zarządzanie łańcuchem dostaw: podstawy. Wydanie II. Gliwice: Helion, 280.
- Trocki, M. (2001). Outsourcing. Metoda restrukturyzacji działalności gospodarczej. Warszawa: PWE, 228.
- Szymonik, A. (2010). Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw. Część 2. Warszawa: Difin, 206.
- Huryna, A. S. (2003). Logisticheskaia integratsiia kak faktor povysheniia konkurentosposobnosti otechestvennyh aviakompanii. Problemy pidvyshchennia efektyvnosti infrastruktury, Vyp. 10, 100-108.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.