Реконструкція бізнес-процесів в ланцюгу поставок у контексті аутсорсингу

Автор(и)

  • Лілія Ярославівна Якимишин Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська 56, м. Тернопіль, Україна, 46001, Україна https://orcid.org/0000-0002-8098-8500

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.36006

Ключові слова:

бізнес-процеси, аутсорсинг, ланцюг поставок, ключові сфери діяльності

Анотація

Досліджено умови прийняття виробничим підприємством рішення щодо передачі саме ключових зон діяльності на аутсорсинг і виявлено, що в межах ланцюга поставок, коли підприємство-аутсорсер є його учасником, таке рішення буде доцільним. Інтеграція підприємств на засадах партнерства і спільної стратегії, узгодженої з стратегіями учасників ланцюга поставок, дозволить отримати синергічний ефект, підвищить конкурентоспроможність і забезпечить новий рівень задоволення потреб споживачів.

Біографія автора

Лілія Ярославівна Якимишин, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, вул. Руська 56, м. Тернопіль, Україна, 46001

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра промислового маркетингу

Посилання

  1. Krykavskyi, Ye. V., Rykovanova, I. S. (2011). Konkurentospromozhnist lantsiuhiv postavok promyslovoi produktsii. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», 72-76.
  2. Sysoiev, V. V., Horbach, A. Yu. (2013). Stratehichnyi sorsynh – sposib pokrashchennia konkurentozdatnosti pidpryiemstva ta pidvyshchennia rivnia prybutkiv. Visnyk NTU«KhPI». Seriia: Aktualni problemy upravlinnia ta finansovo-hospodarskoi diialnosti pidpryiemstva, № 7, 123-128. Available: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5078
  3. Krykavskyi, Ye. V. (2005). Lohistychne upravlinnia. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika», 684.
  4. Stok, J., Lambert, D. (2005). Stratehycheskoe upravlenye lohystykoi. Translation from English. Ed. 4. M.: YNFRA M, 797.
  5. Chukhrai, N. I. (2009). Otsiniuvannia funktsionuvannia lantsiuha postavok: sutnist ta kontseptualni pidkhody. Available: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/2754/1/48.pdf
  6. Matejun Marek. (2006). Rodzaje outsourcingu i kierunki jego wykorzystania. Zeszyty naukowe politechniki łódzkiej, z. 42, Nr 989. Available: http://www.academia.edu/3069509/Rodzaje_outsourcingu_i_kierunki_jego_wykorzystania
  7. Porter, M. E. (2006). Przewaga konkurencyjna. Osiąganie i utrzymywanie lepszych wyników. Gliwice: Helion, 58-64.
  8. Wodecka-Hyjek, А. (2004). Dobór partnera outsourcingowego z perspektywy kluczowych kompetencji w przedsiębiorstwie. Zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, nr 648, 91-102.
  9. Kłos, M. (2009). Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach. Warszawa: CeDeWu, 216.
  10. Kopczyński, T. (2010). Outsourcing w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Warszawa: PWE, 188.
  11. Hugos, M. (2011). Zarządzanie łańcuchem dostaw: podstawy. Wydanie II. Gliwice: Helion, 280.
  12. Trocki, M. (2001). Outsourcing. Metoda restrukturyzacji działalności gospodarczej. Warszawa: PWE, 228.
  13. Szymonik, A. (2010). Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw. Część 2. Warszawa: Difin, 206.
  14. Huryna, A. S. (2003). Logisticheskaia integratsiia kak faktor povysheniia konkurentosposobnosti otechestvennyh aviakompanii. Problemy pidvyshchennia efektyvnosti infrastruktury, Vyp. 10, 100-108.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-29

Як цитувати

Якимишин, Л. Я. (2015). Реконструкція бізнес-процесів в ланцюгу поставок у контексті аутсорсингу. Technology Audit and Production Reserves, 1(5(21), 4–9. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.36006

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження