Моделювання оптимальної структури флоту і перспективних напрямків його роботи

Автор(и)

  • Дмитрий Олегович Вишневский Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65011, Україна https://orcid.org/0000-0002-1270-713X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37095

Ключові слова:

моделювання, флот, суди, оптимізація, вантажопотоки, структура, фрахтування, оренда, тайм-чартер

Анотація

У даному дослідженні розглядається задача оптимізації структури флоту і напрямків його роботи в рамках річного відрізка часу. Проаналізовано недоліки в існуючих підходах до вирішення даного завдання. На базі вимог практики і специфіки річного періоду планування сформульовані основні вимоги до структури флоту, на їх основі розроблено економіко-математичну модель, специфікою якої є врахування можливих простоїв суден через падіння вантажної бази.

Біографія автора

Дмитрий Олегович Вишневский, Одеський національний морський університет, вул. Мечникова, 34, м. Одеса, Україна, 65011

Асистент

Кафедра морських перевезень

Посилання

  1. Lukashov, A. V. (2005). Mezhdunarodnyye finansy i upravleniye valyutnymi riskami v nefinansovykh korporatsiyakh. Upravleniye korporativnymi finansami, № 1, 36–52.
  2. Voyevudskiy, Y. N., Konevtseva, N. A., Makhurenko, G. S., Tarasova, I. P.; In: Voyevudskiy, Y. N. (1986). Ekonomiko-matematicheskiye metody i modeli v upravlenii morskim transportom. М.: Transport, 287.
  3. Gromovoy, E. P. (1979). Matematicheskiye metody i modeli v planirovanii i upravlenii na morskom transporte. М.: Transport, 360.
  4. Stopford, M. (1997). Maritime Economics. Ed. 2. Routledge, 562. doi:10.4324/9780203442661
  5. Onyshchenko, S. P. (2009). Modelirovaniye protsessov organizatsii i funktsionirovaniya sistemy marketinga morskikh transportnykh predpriyatiy. Odessa: Feniks, 328.
  6. Shibayev, A. G., Rylov, S. Y., Koskyna, Yu. A., Sudnyk, N. V. (2011). Raspredeleniye stepeni vliyaniya kommercheskikh riskov pri taym – charternoy arende sudov. Metodi ta zasobi upravlínnya rozvitkom transportnikh system, № 17, 197-212.
  7. Kirillova, Y. V.; ONMU (2004). Organizatsiya i upravleniye rabotoy morskikh sudov v rolkernoy transportno-tekhnologicheskoy sisteme. Odessa, 184.
  8. Shibayev, A. G. (1998). Obobshcheniye i razvitiye modeley optimal'noy rasstanovki flota morskoy sudokhodnoy kompanii. Visnyk Odeskoho derzhavnoho morskoho universytetu, № 2, 66-72.
  9. Zhikhareva, V. V. (2010). Teoriya i praktika investitsionnoy deyatel'nosti sudokhodnykh kompaniy. Odessa: IPREYED-NAN, 480.
  10. Makhurenko, G. S., Zhikhareva, V. V. (2008). Modelirovaniye programmy popolneniya flota sudokhodnoy kompanii. Metodi ta zasobi upravlinnya rozvitkom transportnikh system, № 14, 5-23.
  11. McConville, J. (1999). The Economics of Maritime Transport. Theory and Practice. Witherby&Co. Ltd., 424.
  12. Onyshchenko, S. P., Shutenko, T. N. (2012). Spetsifika rynochnykh riskov i meropriyatiy po ikh snizheniyu v sovremennom sudokhodnom biznese. Aktual'ní problemi ekonomiki, № 2, 85-98.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-29

Як цитувати

Вишневский, Д. О. (2015). Моделювання оптимальної структури флоту і перспективних напрямків його роботи. Technology Audit and Production Reserves, 1(3(21), 4–8. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37095