Використання мережевих технологій з формуванням Smart-підручника у процесі навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37103Ключові слова:
смарт-підручник, суспільство Smart, Smart-освіта, первинний етап вивчення, стадії обговорення, мета, освітні ресурси, процес навчанняАнотація
Автор пропонує методичні ідеї, визначає специфіку та етапи організації навчального процесу, заснованого на самостійному створенні учнями інтерактивних смарт-підручників на основі мережевих технологій. Показано приклад використання сучасних освітніх мультимедіа-ресурсів. Використання мережевих технологій та інтерактивного навчання, спрямованих на організацію управління пізнавальної діяльності учнів, що є актуальним у світлі інформатизації освіти.
Посилання
- Tihomirova, N. V. (22.03.2012). Global'naia strategiia razvitiia smart-obshchestva. MESI na puti k Smart-universitetu. Smart Education. Available: http://smartmesi.blogspot.com/2012/03/smart-smart.html
- Tihomirov, V. P. Mir na puti k smart-obshchestvu. Available: http://me-forum.ru/upload/iblock/982/9822ab64e205263119d6568e24dc4292.pdf
- Novye informatsionnye tehnologii v obrazovanii. (2013). Materialy VI mezhdunar. nauch.-prakt. konf., Ekaterinburg, 12–15 marta 2013 g. Ekaterinburg: FGAOU VPO «Ros. gos. prof.-ped. un-t», 390.
- Slabun, N. I. (03.12.2014). Ispol'zovanie interaktivnoi doski na razlichnyh etapah uroka inostrannogo iazyka. Partizanskaia obshcheobrazovatel'naia shkola I-III stupenei. Available: http://partizan.krimedu.com/uk/article/ispolzovanie---interaktivnoi-doski--na-razlichnikh.html
- In: Baranov, A. S. (2013). Innovatsionnye pedagogicheskie tehnologii v uchebno-vospitatel'nom protsesse sovremennogo obrazovatel'nogo uchrezhdeniia. Materialy Mezhdunarodnoi zaochnoi nauchno-prakticheskoi konferentsii, 02 iiulia 2013 g. Cheboksary: TsDIP «INet», 184.
- Vozmozhnosti sozdaniia i ispol'zovaniia interaktivnyh mul'timediinyh uchebnyh materialov s pomoshch'iu tehnologii SMART. (30.03.2011). Kompaniia "Liter". Available: http://leater.com/RU/publications/10364/
- Shatalov, V. F., Sheiman, V. M. et al. (1989). Opornye konspekty po kinematike i dinamike. M.: Prosveshchenie, 143.
- Semenikhina, O. V. (2013). Novi paradyhmy u sferi osvity v umovakh perekhodu do Smart-suspilstva. Naukovyi visnyk Donbasu, № 3. Available: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2013_3_22.pdf
- Measuring the Information Society. (2012). Committed to connecting the world. Available: http://www.itu.int/dms_pub/itu-d/opb/ind/D-IND-ICTOI-2012-SUM-PDF-R.pdf
- Nevostruev, P. Yu. (25.04.2014). Smart-uchebniki v smart-obrazovanii. Novaia paradigma kontenta. SlideShare. Available: http://www.slideshare.net/pnevostruev/smart-congress
- Sistema interaktivnogo testirovaniia: obshchaia harakteristika i ispol'zovanie v uchebnom protsesse. Kompaniia «SMART. Interaktivnye Tehnologii i Sistemy». Available: http://intis.com.ua/index.php/ru/poleznye-materialy/stati/154-sistema-interaktivnogo-testirovaniya-obshchaya-kharakteristika-i-ispolzovanie-v-uchebnom-protsesse
- Ispol'zovanie vozmozhnostei servisov Google v obrazovatel'noi deiatel'nosti. (19.09.2012). Konsul'tiruet Resursnyi tsentr g.o. Novokuibyshevsk. Available: http://rcmediateka.rusedu.net/post/389/33957
- Kudriashova, S. Yu. (05.02.2014). Ispol'zovanie servisov Web 2.0 v rabote uchitelia. Available: http://moyschool3.68edu.ru/doc/Web20_Kudriashova.pdf
- Sotrudnichestvo v srede Google. (2008). Yuzhnoural'skii Lizingovyi tsentr. Available: http://sites.google.com/a/pednn.ru/ged/Home
- Smart-osvita: resursy ta perspektyvy. (2014). Materialy Mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii, Kyiv, 16–17 zhovtnia 2014 r. K.: KNTEU, 350.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.