Порівняльний аналіз методів та інформаційних моделей структурування інформації в учбовому процесі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37613Ключові слова:
якість навчання, модель і метод структурування інформації, гранула інформаціїАнотація
Зроблений детальний огляд методів та інформаційних моделей структурування інформації в навчальному процесі. Визначено ключові показники якості навчання, що впливають на сприйняття і запам'ятовуваність. Представлено метод грануляції інформації та відповідна модель гранули інформації. Зроблено висновки про ефективність використання кожної моделі і методу структурування інформації.
Посилання
- Krisilov, V. A., Poberezhnik, S. M., Tarasenko, R. A. (1998). Sravnitel'nyi analiz modelei predstavleniia znanii v intellektual'nyh sistemah. Trudy Odesskogo politehnicheskogo universiteta, 2, 45-49.
- Goroshko, E. I. (2001). Integrativnaia model' svobodnogo assotsiativnogo eksperimenta. H.; M.: RA – Karavella, 320.
- Mitchell, C. J., De Houwer, J., Lovibond, P. F. (2009, April). The propositional nature of human associative learning. Behavioral and Brain Sciences, Vol. 32, № 02, 183-198. doi:10.1017/s0140525x09000855
- Farrand, P., Hussain, F., Hennessy, E. (2002, May). The efficacy of the `mind map’ study technique. Medical Education, Vol. 36, № 5, 426–431. doi:10.1046/j.1365-2923.2002.01205.x
- Makarova, M. V. (2009). Realizatsiia kreditno-modul'noi sistemy prepodavaniia v vuze s ispol'zovaniem Internet-tehnologii. Upravliaiushchie sistemy i mashiny: informatsionnye tehnologii, 2, 88-91.
- Morozov, V. P., Tihomirov, V. P., Hrustalev, E. Yu. (1997). Giperteksty v ekonomike. Informatsionnaia tehnologiia modelirovaniia. М.: Finansy i statistika, 256.
- Kaplan, C., Fenwick, J., Chen, J. (1993, September). Adaptive hypertext navigation based on user goals and context. User Modeling and User-Adapted Interaction, Vol. 3, № 3, 193–220. doi:10.1007/bf01257889
- Lee, K., Lee, Y. K., Berra, P. B. (1997). Management of Multi-structured Hypermedia Documents: A Data Model, Query Language, and Indexing Scheme. Multimedia Database Management Systems. Springer US, 107–131. doi:10.1007/978-1-4615-6149-1_6
- Jonassen, D. H., Wang, S. (1993). Acquiring structural knowledge from semantically structured hypertext. Journal of Computer-Based Instruction, 20(1), 1-8.
- Krisilov, V. A., Alasvad, S. (2013). Trehurovnevaia model' informatsionnogo uchebnogo protsessa. Holodil'na tehnіka і tehnologіia, 4(144), 99-102.
- Kovaleva, S. V., Shabanova, I. A., Chirkova, S. E. (2011). O podgotovke nauchnoi informatsii k uchebnomu protsessu. Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta, 2, 70–73.
- Charles, J. F., Collin, F. B. (2001). Frame semantics for text understanding. In Proc of the NAACL-01 Workshop on WordNet and Other Lexical Resources. Available: http://www.ccs.neu.edu/course/csg224/resources/framenet/framenet.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.