Порівняльний аналіз методів та інформаційних моделей структурування інформації в учбовому процесі

Автор(и)

  • Виктор Анатольевич Крисилов Одеський національний політехнічний університет, пр. Шевченко 1, Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0002-6095-8355
  • Станислав Юрьевич Марулин Одеський національний політехнічний університет, пр. Шевченко 1, Одеса, Україна, 65044, Україна https://orcid.org/0000-0003-0755-0104
  • Салех Ал Асвад Одеський національний політехнічний університет, пр. Шевченко 1, Одеса, Україна, 65044, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37613

Ключові слова:

якість навчання, модель і метод структурування інформації, гранула інформації

Анотація

Зроблений детальний огляд методів та інформаційних моделей структурування інформації в навчальному процесі. Визначено ключові показники якості навчання, що впливають на сприйняття і запам'ятовуваність. Представлено метод грануляції інформації та відповідна модель гранули інформації. Зроблено висновки про ефективність використання кожної моделі і методу структурування інформації.

Біографії авторів

Виктор Анатольевич Крисилов, Одеський національний політехнічний університет, пр. Шевченко 1, Одеса, Україна, 65044

Доктор технічних наук, професор

Кафедра системного програмного забезпечення

Станислав Юрьевич Марулин, Одеський національний політехнічний університет, пр. Шевченко 1, Одеса, Україна, 65044

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедра системного програмного забезпечення

Салех Ал Асвад, Одеський національний політехнічний університет, пр. Шевченко 1, Одеса, Україна, 65044

Аспірант

Кафедра системного програмного забезпечення

Посилання

  1. Krisilov, V. A., Poberezhnik, S. M., Tarasenko, R. A. (1998). Sravnitel'nyi analiz modelei predstavleniia znanii v intellektual'nyh sistemah. Trudy Odesskogo politehnicheskogo universiteta, 2, 45-49.
  2. Goroshko, E. I. (2001). Integrativnaia model' svobodnogo assotsiativnogo eksperimenta. H.; M.: RA – Karavella, 320.
  3. Mitchell, C. J., De Houwer, J., Lovibond, P. F. (2009, April). The propositional nature of human associative learning. Behavioral and Brain Sciences, Vol. 32, № 02, 183-198. doi:10.1017/s0140525x09000855
  4. Farrand, P., Hussain, F., Hennessy, E. (2002, May). The efficacy of the `mind map’ study technique. Medical Education, Vol. 36, № 5, 426–431. doi:10.1046/j.1365-2923.2002.01205.x
  5. Makarova, M. V. (2009). Realizatsiia kreditno-modul'noi sistemy prepodavaniia v vuze s ispol'zovaniem Internet-tehnologii. Upravliaiushchie sistemy i mashiny: informatsionnye tehnologii, 2, 88-91.
  6. Morozov, V. P., Tihomirov, V. P., Hrustalev, E. Yu. (1997). Giperteksty v ekonomike. Informatsionnaia tehnologiia modelirovaniia. М.: Finansy i statistika, 256.
  7. Kaplan, C., Fenwick, J., Chen, J. (1993, September). Adaptive hypertext navigation based on user goals and context. User Modeling and User-Adapted Interaction, Vol. 3, № 3, 193–220. doi:10.1007/bf01257889
  8. Lee, K., Lee, Y. K., Berra, P. B. (1997). Management of Multi-structured Hypermedia Documents: A Data Model, Query Language, and Indexing Scheme. Multimedia Database Management Systems. Springer US, 107–131. doi:10.1007/978-1-4615-6149-1_6
  9. Jonassen, D. H., Wang, S. (1993). Acquiring structural knowledge from semantically structured hypertext. Journal of Computer-Based Instruction, 20(1), 1-8.
  10. Krisilov, V. A., Alasvad, S. (2013). Trehurovnevaia model' informatsionnogo uchebnogo protsessa. Holodil'na tehnіka і tehnologіia, 4(144), 99-102.
  11. Kovaleva, S. V., Shabanova, I. A., Chirkova, S. E. (2011). O podgotovke nauchnoi informatsii k uchebnomu protsessu. Vestnik Tomskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta, 2, 70–73.
  12. Charles, J. F., Collin, F. B. (2001). Frame semantics for text understanding. In Proc of the NAACL-01 Workshop on WordNet and Other Lexical Resources. Available: http://www.ccs.neu.edu/course/csg224/resources/framenet/framenet.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-29

Як цитувати

Крисилов, В. А., Марулин, С. Ю., & Ал Асвад, С. (2015). Порівняльний аналіз методів та інформаційних моделей структурування інформації в учбовому процесі. Technology Audit and Production Reserves, 1(2(21), 48–54. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37613

Номер

Розділ

Інформаційні технології: Оригінальне дослідження