Особливості оцінки вартості та використання брендів туристичних підприємств

Автор(и)

  • Оксана Григорівна Авдан Київський національний торговельно-економічний університет, вул. Кіото, 19, м. Київ, Україна, 02156, Україна https://orcid.org/0000-0002-6193-4953

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37837

Ключові слова:

бренд, брендинг, вартість бренду, туристичне підприємство, туроператор, турагент, туристичний продукт

Анотація

Досліджено особливості використання брендів туроператорів в діяльності туристичних агентів з семи регіонів України, що  свідчить про те, що найдорожчим брендом є Tez Tour. Визначено, що наявність бренду надає підприємствам туристичної сфери численні переваги. Досліджено, що для туристичних агентів необхідним залишається формування індивідуального іміджу у конкурентному середовищі  туристичних агенцій.

Біографія автора

Оксана Григорівна Авдан, Київський національний торговельно-економічний університет, вул. Кіото, 19, м. Київ, Україна, 02156

Аспірант, викладач

Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу

Посилання

  1. Aaker, D. (2005). Strategic market management. Ed. 7. John Wiley&Sons, Inc., 256.
  2. Ambler, T., Barwise, P. (1998, May). The trouble with brand valuation. Journal of Brand Management, Vol. 5, № 5, 367–377. doi:10.1057/bm.1998.25
  3. Bontur, A., Zhan-Zhak Leiiu. (2008). Omolodzhennia Brendu. Translated from French. K.: Companion group, 320.
  4. Middleton, S. (2010). Build a brand in 30 days. Capstone publishing Ltd., 336.
  5. Clifton, R., Simmons, J. (2004). Brand and branding. (The economist book). Bloomberg press, 256.
  6. Randall, G. (2003). Branding. Kogan page Ltd, 212.
  7. Ward, R., Perrier, R. (1998, March). Brand valuation: The times are a changing. Journal of Brand Management, Vol. 5, № 4, 283–289. doi:10.1057/bm.1998.15
  8. Malska, M. P., Antoniuk, N. V., Hanich, N. M. (2008). Mizhnarodnyi turyzm i sfera posluh. K.: Znannia, 661.
  9. Reitynh turystychnykh pidpryiemstv Ukrainy. (29.09.2011). Zhurnal Korespondent. Available: http://korrespondent.net/business/companies/1266803-rejting-turoperatorov-ukrainy-kto-est-kto
  10. Sovremennaia praktika opredeleniia stoimosti brenda. (2012). Brend -menedzhment, № 06 (31), 346.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-29

Як цитувати

Авдан, О. Г. (2015). Особливості оцінки вартості та використання брендів туристичних підприємств. Technology Audit and Production Reserves, 1(5(21), 55–60. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37837

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємством: Оригінальне дослідження