Особливості оцінки вартості та використання брендів туристичних підприємств
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37837Ключові слова:
бренд, брендинг, вартість бренду, туристичне підприємство, туроператор, турагент, туристичний продуктАнотація
Досліджено особливості використання брендів туроператорів в діяльності туристичних агентів з семи регіонів України, що свідчить про те, що найдорожчим брендом є Tez Tour. Визначено, що наявність бренду надає підприємствам туристичної сфери численні переваги. Досліджено, що для туристичних агентів необхідним залишається формування індивідуального іміджу у конкурентному середовищі туристичних агенцій.Посилання
- Aaker, D. (2005). Strategic market management. Ed. 7. John Wiley&Sons, Inc., 256.
- Ambler, T., Barwise, P. (1998, May). The trouble with brand valuation. Journal of Brand Management, Vol. 5, № 5, 367–377. doi:10.1057/bm.1998.25
- Bontur, A., Zhan-Zhak Leiiu. (2008). Omolodzhennia Brendu. Translated from French. K.: Companion group, 320.
- Middleton, S. (2010). Build a brand in 30 days. Capstone publishing Ltd., 336.
- Clifton, R., Simmons, J. (2004). Brand and branding. (The economist book). Bloomberg press, 256.
- Randall, G. (2003). Branding. Kogan page Ltd, 212.
- Ward, R., Perrier, R. (1998, March). Brand valuation: The times are a changing. Journal of Brand Management, Vol. 5, № 4, 283–289. doi:10.1057/bm.1998.15
- Malska, M. P., Antoniuk, N. V., Hanich, N. M. (2008). Mizhnarodnyi turyzm i sfera posluh. K.: Znannia, 661.
- Reitynh turystychnykh pidpryiemstv Ukrainy. (29.09.2011). Zhurnal Korespondent. Available: http://korrespondent.net/business/companies/1266803-rejting-turoperatorov-ukrainy-kto-est-kto
- Sovremennaia praktika opredeleniia stoimosti brenda. (2012). Brend -menedzhment, № 06 (31), 346.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.