Маркетингові дослідження розвитку продуктових роздрібних мереж в Україні

Автор(и)

  • Марія Володимирівна Мірошник Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Фрунзе, 21, м. Харкiв, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0003-0902-7587
  • Олена Миколаївна Кітченко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Фрунзе, 21, м. Харкiв, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-3868-5653
  • Світлана Олександрівна Васильцова Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Фрунзе, 21, м. Харкiв, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-2988-452X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37948

Ключові слова:

товарообіг, роздрібний сектор, торгівельні мережі, споживачі

Анотація

Проаналізована динаміка товарообігу роздрібних підприємств України. Визначено, що найбільш істотну роль у забезпеченні зростання товарообігу роздрібного сектора економіки забезпечують роздрібні мережі, деталізовані топ-10 українських ритейлерів з товарообігу. Встановлені  складові, які можуть здійснювати вплив на рівень інтенсивності конкуренції та визначені інструменти залучення споживачів до торгівельних центрів.

Біографії авторів

Марія Володимирівна Мірошник, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Фрунзе, 21, м. Харкiв, 61002

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра економіки і маркетингу

Олена Миколаївна Кітченко, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Фрунзе, 21, м. Харкiв, 61002

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра економіки і маркетингу

Світлана Олександрівна Васильцова, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», вул. Фрунзе, 21, м. Харкiв, 61002

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра економіки і маркетингу

Посилання

  1. Assel', G. (1999). Marketing: printsipy i strategiia. M.: INFRA-M, 804.
  2. Ambler, T.; In: Kapturetskiy, Yu. N. (1999). Prakticheskii marketing. Translation from English. SPb: Piter, 400.
  3. Ansoff, I. (1989). Strategicheskoe upravlenie RTF. Translation from English. M.: Ekonomika, 358.
  4. Holoshubova, N. O. (2004). Orhanizatsiia torhivli. K.: Knyha, 560.
  5. Mazaraki, A. A., Psheslinskyi, D. M., Smolin, I. V. (2010). Torhovelne pidpryiemstvo: stratehiia, polityka, konkurentospromozhnist. K.: KNTEU, 171-196.
  6. Bai, S. I., Zhukovska, V. M. (2009). Rozvytok pidpryiemstv torhivli: innovatsiini priorytety ta sotsialna spriamovanist. Visnyk Poltavskoho universytetu spozhyvchoi kooperatsii Ukrainy, № 6, 125-131.
  7. Mazuryk, V. V. Sohodennia i maibutnie rozdribnoi torhivli v Ukraini. Available: http://www.intkonf.org/mazurik-vv-sogodennya-ta-maybutne-elektronnoyitorgivli-v-ukrayini/
  8. Zhukovska, V., Raksha, N. (2010). Priority trends of trading networks competitive advantage formation. Economy and enterprises of European countries in overcoming the consequences of the crisis: VII International scientific symposium, 2010, June 24-25. KNTEU, 355.
  9. Pikush, T. A. Kryterii ta pokaznyky otsinky rozvytku torhovelnoi merezhi. WEB-resurs nauchno-praktycheskykh konferentsyi. Available: http://www.confcontact.com/Okt/11_Pikus.php
  10. Oborot roznichnoi torgovli vyros pochti na 10 %. (16.10.2013). Gazeta «Biznes». Available: http://www.business.ua/articles/companies/%20Oborot_roznichnoy_torgovli_vyros_pochti_na_-58562/
  11. Marchenko, O. (2003). Rozdribna torhova merezha velykykh mist: stan i osnovni tendentsii rozvytku. Ekonomika, 4, 145-147.
  12. Ohliad rozdribnoi torhivli. (10.10.2008). Available: http://www.ukrstat.gov.ua/express/expr2008/0408/87.doc
  13. Potrebitel'skii rynok. Gosudarstvennaia sluzhba statistiki Ukrainy. Available: http://ukrstat.gov.ua/
  14. Miller, M. (2012). B2B Digital Marketing: Using the Web to Market Directly to Businesses. U.S.: Que Publishing, 268.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-29

Як цитувати

Мірошник, М. В., Кітченко, О. М., & Васильцова, С. О. (2015). Маркетингові дослідження розвитку продуктових роздрібних мереж в Україні. Technology Audit and Production Reserves, 1(5(21), 94–98. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37948

Номер

Розділ

Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка: Оригінальне дослідження