Дослідження перспектив впровадження електронної торгівлі в умовах м’ясопереробного підприємства

Автор(и)

  • Андрій Миколайович Одарченко Харківський державний університет харчування та торгівлі, вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051, Україна https://orcid.org/0000-0003-4205-7286
  • Катерина Вікторівна Сподар Харківський державний університет харчування та торгівлі, вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051, Україна https://orcid.org/0000-0002-6799-7701
  • Євгенія Борисівна Соколова Харківський державний університет харчування та торгівлі, вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37959

Ключові слова:

електронна торгівля, Інтернет-торгівля, Інтернет, м’ясопереробне підприємство, Інтернет-магазин, автоматизована система управління

Анотація

Розглянуто аспекти виникнення нових видів торговельно-економічних відносин. Як інноваційну форму торгівлі виділено торгівлю через мережу Інтернет. Надано оцінку рівню розвитку українського ринку Інтернет-торгівлі. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та запропоновано можливі шляхи їх вирішення. Запропоновано впровадження електронної торгівлі на досліджуваному підприємстві.

Біографії авторів

Андрій Миколайович Одарченко, Харківський державний університет харчування та торгівлі, вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051

Доктор технічних наук,  доцент

Кафедра товарознавства, управління якістю та екологічна безпека

Катерина Вікторівна Сподар, Харківський державний університет харчування та торгівлі, вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051

Кандидат технічних наук, старший викладач

Кафедра товарознавства, управління якістю та екологічної безпеки

Євгенія Борисівна Соколова, Харківський державний університет харчування та торгівлі, вул. Клочківська, 333, м. Харків, Україна, 61051

Ассистент

Кафедра товарознавства, управління якістю та екологічної безпеки

Посилання

  1. Global Internet and E-Commerce Trends 2010. (2010). GmbH&Co.KG, 251.
  2. Sikander, J. B., Sarma, V. O. (2010). A Prescriptive Architecture for Electronic Commerce and Digital Marketing. Microsoft Ltd, 98.
  3. Liang, Y., Nie, G. (2010). Research and Design of a Grid Based Electronic Commerce Recommendation System. Journal of theoretical and applied electronic commerce research, Vol. 5, № 1, 71-80. doi:10.4067/s0718-18762010000100007
  4. Ahamed, S. S. R. (2010). Modes of electronic commerce: real issues and cases. http://elibrary.ru/contents.asp?issueid=1013494">Computer sciences and Telecommunications, № 5, 10-20.
  5. E-Commerce in Ukraine 2009-2011 [Elektronnaya komertsiya v Ukraine 2009-2011]. Available: http://gemius.com.ua/ua/raporty/2011-05/03
  6. Tenytska, N. B., Chaykina, A. O. (2011). Status and prospects of development of sales of goods through electronic networks in modern business environment [Stan ta perspectyvy rozvytku systemy zbutu tovariv cherez electronni merezhi v suchasnykh ymovakh gospodaryuvannya]. Journal of Khmelnitsky National University, T. 3, № 3, 176-179.
  7. Kopishynska, O. P., Kalinichenko, A. V., Kalinichenko, V. M. (2008). Prospects for the introduction of e-commerce technologies in the agricultural sector Ukraine [Perspectyvy vprovadzhennya tekhnologiy elektronnoi komercii v agrarnomu sektori ekonomiku Ukrainy]. Radio electronic and computer systems, 7, 9–13.
  8. Denicenko, E. (2012). More than a shop [Bolshe, chem magazin]. Expert North-West, № 11, 26–28.
  9. Fomina, U. A., Fomin, E. V. (2011). Electronic system of goods market for agriculture, [Electronnaya sistema tovarnogo rynka dlya selskogo hozyaistva], Journal of Institutional Studies, Т. 3, № 2, 104.
  10. Internet shops. The second coming? [Internet-magaziny. Vtoroe prishestvie]. (March 15, 2010). Sales channels, Special Issue №1 (57). Available: http://www.crn.ru/numbers/spec-numbers/detail.php?ID=36493
  11. E-commerce – is b2c, and c2c, and b2b and to mix that it is hardly worth [Electronnaya komerciya – eto b2c, и c2c, и b2b, smeshyvat kotorye vryadli stoit]. (21.01.2013). Available: www.bishelp.ru/svoe_delo/otrasl/internet/2101_elektron.php

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-29

Як цитувати

Одарченко, А. М., Сподар, К. В., & Соколова, Є. Б. (2015). Дослідження перспектив впровадження електронної торгівлі в умовах м’ясопереробного підприємства. Technology Audit and Production Reserves, 1(5(21), 99–101. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37959

Номер

Розділ

Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці