Дослідження перспектив впровадження електронної торгівлі в умовах м’ясопереробного підприємства
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.37959Ключові слова:
електронна торгівля, Інтернет-торгівля, Інтернет, м’ясопереробне підприємство, Інтернет-магазин, автоматизована система управлінняАнотація
Розглянуто аспекти виникнення нових видів торговельно-економічних відносин. Як інноваційну форму торгівлі виділено торгівлю через мережу Інтернет. Надано оцінку рівню розвитку українського ринку Інтернет-торгівлі. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та запропоновано можливі шляхи їх вирішення. Запропоновано впровадження електронної торгівлі на досліджуваному підприємстві.Посилання
- Global Internet and E-Commerce Trends 2010. (2010). GmbH&Co.KG, 251.
- Sikander, J. B., Sarma, V. O. (2010). A Prescriptive Architecture for Electronic Commerce and Digital Marketing. Microsoft Ltd, 98.
- Liang, Y., Nie, G. (2010). Research and Design of a Grid Based Electronic Commerce Recommendation System. Journal of theoretical and applied electronic commerce research, Vol. 5, № 1, 71-80. doi:10.4067/s0718-18762010000100007
- Ahamed, S. S. R. (2010). Modes of electronic commerce: real issues and cases. http://elibrary.ru/contents.asp?issueid=1013494">Computer sciences and Telecommunications, № 5, 10-20.
- E-Commerce in Ukraine 2009-2011 [Elektronnaya komertsiya v Ukraine 2009-2011]. Available: http://gemius.com.ua/ua/raporty/2011-05/03
- Tenytska, N. B., Chaykina, A. O. (2011). Status and prospects of development of sales of goods through electronic networks in modern business environment [Stan ta perspectyvy rozvytku systemy zbutu tovariv cherez electronni merezhi v suchasnykh ymovakh gospodaryuvannya]. Journal of Khmelnitsky National University, T. 3, № 3, 176-179.
- Kopishynska, O. P., Kalinichenko, A. V., Kalinichenko, V. M. (2008). Prospects for the introduction of e-commerce technologies in the agricultural sector Ukraine [Perspectyvy vprovadzhennya tekhnologiy elektronnoi komercii v agrarnomu sektori ekonomiku Ukrainy]. Radio electronic and computer systems, № 7, 9–13.
- Denicenko, E. (2012). More than a shop [Bolshe, chem magazin]. Expert North-West, № 11, 26–28.
- Fomina, U. A., Fomin, E. V. (2011). Electronic system of goods market for agriculture, [Electronnaya sistema tovarnogo rynka dlya selskogo hozyaistva], Journal of Institutional Studies, Т. 3, № 2, 104.
- Internet shops. The second coming? [Internet-magaziny. Vtoroe prishestvie]. (March 15, 2010). Sales channels, Special Issue №1 (57). Available: http://www.crn.ru/numbers/spec-numbers/detail.php?ID=36493
- E-commerce – is b2c, and c2c, and b2b and to mix that it is hardly worth [Electronnaya komerciya – eto b2c, и c2c, и b2b, smeshyvat kotorye vryadli stoit]. (21.01.2013). Available: www.bishelp.ru/svoe_delo/otrasl/internet/2101_elektron.php
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.