Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств

Автор(и)

  • Юлія Тарасівна Меленчук Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, вул. Руська 56, м. Тернопіль, Україна, 46001, Україна https://orcid.org/0000-0003-0647-7777

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.38384

Ключові слова:

ефективність маркетингу, оцінка ефективності маркетингової діяльності, рентабельність маркетингових інвестицій

Анотація

Визначено сутність маркетингових витрат та підходи до оцінювання їх ефективності. Визначено ефективність маркетингових витрат з позиції маркетингових інвестицій. Розглянуто суть поняття ефективність маркетингової діяльності та методичні підходи до її оцінювання. Доведено необхідність постійної та всебічної оцінки ефективності маркетингових заходів.

Біографія автора

Юлія Тарасівна Меленчук, Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, вул. Руська 56, м. Тернопіль, Україна, 46001

Аспірант

Кафедра промислового маркетингу

Посилання

  1. Performance Marketing. (01.04.2013). Wikipedia the free encyclopedia. Available: http://uk.wikipedia.org/wiki/Ефективність_маркетингу
  2. In: Tugan-Baranovsky, M., Balabanova, L. (2001). Marketing Management. Donetsk: DonGUET, 594.
  3. Moiseev, N., Konysheva, M.; In: Moiseeva, N. (2002). Marketing Management: Theory, Practice, Information Technology. M.: Finance and Statistics, 304.
  4. Assel, G. (1999). Marketing: Principles and Strategy. M.: INFRA-M, 804.
  5. Keller, K., Kotler, F. (2008). Marketing management. Ed. 12. St. Petersburg.: Peter, 816.
  6. Butenko, N. (2004). Principles of Marketing. Publishing center "Kyiv University", 140.
  7. Lenskold, J., In: Kolchanov, V., Karlik, M. (2005). Marketing ROI Techniques: Improving Campaign Strategies, Analytics, and Profitability. Translation from English. St. Petersburg.: Peter, 272.
  8. Olshanskaya, A., Lobacheva, E., Zhivetin, V., Kuz'micheva, M. (2008). Marketing theory and practical research. Part 3. M.: Russian Correspondence Institute of Textile and Light Industry, 97.
  9. Parhymenko, V. (2006). Quantitative assessment of the level of organization of marketing activities on the machine-building enterprises of the Republic of Belarus. Marketing in Russia and abroad, № 4. Available: http://mavriz.ru/articles/2006/4/4287.html
  10. Pokhabov, V., Ponomarenko, I. (2001). Methods evaluation of marketing management in the enterprise. Marketing, 5, 102-120.
  11. Shapovalov, V. (2008). Marketing management and marketing analysis. Rostov n/D: Phoenix, 345.
  12. Lenskold, J. (2004). Pomiar rentowności inwestycji marketingowych. Kraków: Oficyna Ekonomiczna, 237.
  13. Mavrina, A. (2009). Evaluation of the effectiveness of marketing activities. Proceedings of the National University "Lviv Polytechnic", 640, 334-341.
  14. Kanischenko, O. (2007). International Marketing at Ukrainian enterprises. K.: Knowledge Press, 448.
  15. Shaw, R., Merrick, D. (2007). Marketing Payback: Is Your Marketing Profitable? Translation from English. К.: Companion Group, 496.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-29

Як цитувати

Меленчук, Ю. Т. (2015). Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств. Technology Audit and Production Reserves, 1(6(21), 18–21. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.38384

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)