Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.38384Ключові слова:
ефективність маркетингу, оцінка ефективності маркетингової діяльності, рентабельність маркетингових інвестиційАнотація
Визначено сутність маркетингових витрат та підходи до оцінювання їх ефективності. Визначено ефективність маркетингових витрат з позиції маркетингових інвестицій. Розглянуто суть поняття ефективність маркетингової діяльності та методичні підходи до її оцінювання. Доведено необхідність постійної та всебічної оцінки ефективності маркетингових заходів.Посилання
- Performance Marketing. (01.04.2013). Wikipedia – the free encyclopedia. Available: http://uk.wikipedia.org/wiki/Ефективність_маркетингу
- In: Tugan-Baranovsky, M., Balabanova, L. (2001). Marketing Management. Donetsk: DonGUET, 594.
- Moiseev, N., Konysheva, M.; In: Moiseeva, N. (2002). Marketing Management: Theory, Practice, Information Technology. M.: Finance and Statistics, 304.
- Assel, G. (1999). Marketing: Principles and Strategy. M.: INFRA-M, 804.
- Keller, K., Kotler, F. (2008). Marketing management. Ed. 12. St. Petersburg.: Peter, 816.
- Butenko, N. (2004). Principles of Marketing. Publishing center "Kyiv University", 140.
- Lenskold, J., In: Kolchanov, V., Karlik, M. (2005). Marketing ROI Techniques: Improving Campaign Strategies, Analytics, and Profitability. Translation from English. St. Petersburg.: Peter, 272.
- Olshanskaya, A., Lobacheva, E., Zhivetin, V., Kuz'micheva, M. (2008). Marketing theory and practical research. Part 3. M.: Russian Correspondence Institute of Textile and Light Industry, 97.
- Parhymenko, V. (2006). Quantitative assessment of the level of organization of marketing activities on the machine-building enterprises of the Republic of Belarus. Marketing in Russia and abroad, № 4. Available: http://mavriz.ru/articles/2006/4/4287.html
- Pokhabov, V., Ponomarenko, I. (2001). Methods evaluation of marketing management in the enterprise. Marketing, № 5, 102-120.
- Shapovalov, V. (2008). Marketing management and marketing analysis. Rostov n/D: Phoenix, 345.
- Lenskold, J. (2004). Pomiar rentowności inwestycji marketingowych. Kraków: Oficyna Ekonomiczna, 237.
- Mavrina, A. (2009). Evaluation of the effectiveness of marketing activities. Proceedings of the National University "Lviv Polytechnic", № 640, 334-341.
- Kanischenko, O. (2007). International Marketing at Ukrainian enterprises. K.: Knowledge Press, 448.
- Shaw, R., Merrick, D. (2007). Marketing Payback: Is Your Marketing Profitable? Translation from English. К.: Companion Group, 496.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.