Передумови формування попиту на транспортні послуги

Автор(и)

  • Галина Василівна Подвальна Національний університет «Львівська політехніка», вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013, Україна https://orcid.org/0000-0002-5358-4092

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.38594

Ключові слова:

транспортна послуга, попит, потреба, ціна, якість

Анотація

В статті проаналізовано транспортну послугу за параметрами якості та ціни, виокремлено основні фактори, які формують попит на транспортні послуги. Проведено аналіз факторів, котрі детермінують поняття якості транспортної послуги в контексті її оцінювання споживачем. Досліджено, яким чином відображаються коливання ціни транспортної послуги на попиті на неї в залежності від базових характеристик самої послуги. Проведено аналіз наукових підходів щодо набору чинників, які актуалізують потребу в транспортуванні.

Біографія автора

Галина Василівна Подвальна, Національний університет «Львівська політехніка», вул. С. Бандери, 12, м. Львів, Україна, 79013

Асистент

Кафедра маркетингу і логістики

Посилання

  1. Transportation & Logistics 2030. (2014). Available at: www/URL: http://www.pwc.com/gx/en/transportation-logistics/tl2030/. Last accessed: 20.01.2015.
  2. Chukhrai, N. I. (2006). Lohistychne obsluhovuvannia. Lviv: Vydavnytstvo NU «Lvivska politekhnika», 292.
  3. Dvulit, Z., Kot, L. (2013). Tendentsii rozvytku svitovoho rynku transportnykh posluh. Zbirnyk naukovykh prats DETUT. Seriia «Ekonomika i upravlinnia», № 23-24, 24-29.
  4. Dmytrychenko, M. F., Levkovets, P. R., Ihnatenko, O. S., Tkachenko, O. M., Zayonchyk, L. G., Statnyk, I. M. (2007). Transportni tekhnolohii v systemakh lohistyky. Rostov-na-Donu: RGUPS, 123.
  5. Rosa, G. (2014). Klasyczne i nowoczesne działania marketingowe na rynku usług transportowych. Czasopismo naukowe «Marketing i rynek», № 8, 631-638.
  6. Mamaev, E. A. (2011). Logisticheskie provaidery v transportnoi sisteme. Rostov-na-Donu: RGUPS, 123.
  7. Ciesielski, M., Długosz, J., Fuchs, K. (2011). Zarządzanie łańcuchami dostaw. Warszawa: PWE, 151.
  8. Urbaniak, M. (2004). Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Warszawa: Wydawnictwo Difin, 391.
  9. Anikin, B. A., Rodkina, T. A., Volochienko, V. A. (2006). Osnovy logistiki. Moskva: Prospekt, 292.
  10. Rosa, G. (2006). Usługi transportowe. Rynek – Konkurencja – Marketing. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 216.
  11. Smerichevska, S. V., Ibrahimkhalilova, T. V. (2013). Stratehiia formuvannia transportno-lohistychnykh klasteriv Ukrainy: innovatsiinyi ta intelektualnyi pidkhody. Donetsk: VIK, 360.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-01-29

Як цитувати

Подвальна, Г. В. (2015). Передумови формування попиту на транспортні послуги. Technology Audit and Production Reserves, 1(6(21), 42–46. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.38594

Номер

Розділ

Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)