Управління Web-ресурсами за умов невизначеності

Автор(и)

  • Катерина Андріївна Алєксєєва Національний університет «Львівська політехніка», вул. Ст. Бандери 12, Львів, 79013, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0001-5384-3739
  • Андрій Юліанович Берко Національний університет «Львівська політехніка», вул. Ст. Бандери 12, Львів, 79013, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0003-2892-9519
  • Вікторія Анатоліївна Висоцька Національний університет «Львівська політехніка», вул. Ст. Бандери 12, Львів, 79013, Україна, Україна https://orcid.org/0000-0001-6417-3689

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39139

Ключові слова:

Web-ресурс, комерційний контент, контент-аналіз, контент-моніторинг, контентний пошук, система електронної контент-комерції

Анотація

Запропоновано метод управління Web-контентом як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод управління контентом описує процеси формування Web-ресурсів та спрощує технологію управління Web-ресурсами за умов невизначеності. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів опрацювання контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби управління Web-ресурсами та комерційним контентом.

Біографії авторів

Катерина Андріївна Алєксєєва, Національний університет «Львівська політехніка», вул. Ст. Бандери 12, Львів, 79013, Україна

Аспірант

Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Андрій Юліанович Берко, Національний університет «Львівська політехніка», вул. Ст. Бандери 12, Львів, 79013, Україна

Національний університет «Львівська політехніка»,
вул. Ст. Бандери 12, Львів, 79013, Україна

Вікторія Анатоліївна Висоцька, Національний університет «Львівська політехніка», вул. Ст. Бандери 12, Львів, 79013, Україна

Асистент

Кафедра інформаційних систем та мереж

Посилання

  1. Berko, A., Vysotska, V., Pasichnyk, V. (2009). Systemy elektronnoyi kontent-komertsiyi. Lviv, Ukraine: NULP Publ., 612.
  2. Clifton, B. (2009). Google Analytics: Professional’nyj analiz poseŝaemosti veb-sajtov. Advanced Web Metrics with Google Analytics. M., Russia: Vil’jame Publ., 400.
  3. Lande, D., Furashev, V., Braychevskyy, S., Hryhorev, O. (2006). Osnovy modelirovaniya i otsenki elektronnyh informatsionnyh potokov. Kyiv, Ukraine: Engineering Publ., 348.
  4. Lande, D. (2006). Osnovy intehratsii informatsyonnyh potokov. Kyiv, Ukraine: Engineering Publ., 240.
  5. EMC, IBM, & Microsoft. (2008). Content Management Interoperability Services. All Rights Reserved. Version 0.5., 17.
  6. Hackos, J. (2002). Content Management for Dynamic Web Delivery. Hoboken, N.-J. : Wiley, 432.
  7. Halvorson, K. (2009). Content Strategy for the Web. Reading, Mass: New Riders Press, 192.
  8. McGovern, G., Norton, R. (2001). Content Critical. Upper Saddle River, N.-J. : FT Press, 256.
  9. McKeever, S. (2003). Understanding Web content management systems: evolution, lifecycle and market. Industrial Management & Data Systems, Vol. 103, № 9, 686–692. doi:10.1108/02635570310506106
  10. Nakano, R. (2002). Web content management: a collaborative approach. Boston: Addison Wesley Professional, 222.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-02

Як цитувати

Алєксєєва, К. А., Берко, А. Ю., & Висоцька, В. А. (2015). Управління Web-ресурсами за умов невизначеності. Technology Audit and Production Reserves, 2(2(22), 4–7. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39139

Номер

Розділ

Інформаційні технології: Оригінальне дослідження