Управління Web-ресурсами за умов невизначеності
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39139Ключові слова:
Web-ресурс, комерційний контент, контент-аналіз, контент-моніторинг, контентний пошук, система електронної контент-комерціїАнотація
Запропоновано метод управління Web-контентом як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод управління контентом описує процеси формування Web-ресурсів та спрощує технологію управління Web-ресурсами за умов невизначеності. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів опрацювання контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби управління Web-ресурсами та комерційним контентом.
Посилання
- Berko, A., Vysotska, V., Pasichnyk, V. (2009). Systemy elektronnoyi kontent-komertsiyi. Lviv, Ukraine: NULP Publ., 612.
- Clifton, B. (2009). Google Analytics: Professional’nyj analiz poseŝaemosti veb-sajtov. Advanced Web Metrics with Google Analytics. M., Russia: Vil’jame Publ., 400.
- Lande, D., Furashev, V., Braychevskyy, S., Hryhorev, O. (2006). Osnovy modelirovaniya i otsenki elektronnyh informatsionnyh potokov. Kyiv, Ukraine: Engineering Publ., 348.
- Lande, D. (2006). Osnovy intehratsii informatsyonnyh potokov. Kyiv, Ukraine: Engineering Publ., 240.
- EMC, IBM, & Microsoft. (2008). Content Management Interoperability Services. All Rights Reserved. Version 0.5., 17.
- Hackos, J. (2002). Content Management for Dynamic Web Delivery. Hoboken, N.-J. : Wiley, 432.
- Halvorson, K. (2009). Content Strategy for the Web. Reading, Mass: New Riders Press, 192.
- McGovern, G., Norton, R. (2001). Content Critical. Upper Saddle River, N.-J. : FT Press, 256.
- McKeever, S. (2003). Understanding Web content management systems: evolution, lifecycle and market. Industrial Management & Data Systems, Vol. 103, № 9, 686–692. doi:10.1108/02635570310506106
- Nakano, R. (2002). Web content management: a collaborative approach. Boston: Addison Wesley Professional, 222.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.