Умови обслуговування пасажирів на приміських автобусних станціях та їх вплив на транспортну стомлюваність
DOI:
https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39147Ключові слова:
транспортне обслуговування, приміське сполучення, транспортна стомлюваність, умови очікування, час очікуванняАнотація
Проведено аналіз умов обслуговування пасажирів на приміських автобусних станціях. Досліджено зміну транспортної стомлюваності пасажирів при очікуванні стоячи транспортних засобів. Встановлено вплив віку пасажира та часу очікування на значення показника активності регуляторних систем пасажира. Розроблено регресійну модель зміни показника активності регуляторних систем пасажира при очікуванні стоячи приміських автобусів.
Посилання
- Transportna systema Ukrainy. Available: http://www.geograf.com.ua/human/school-course/409-transportna-sistemaukrajini
- Yanovskyi, P. O. (2008). Pasazhyrski perevezennia. Kyiv: NAU, 469.
- Vakarchuk, I. M. (2006). Upravlinnia proektamy ta prohramamy pobudovy prymiskykh avtobusnykh system. K.: NTU, 235.
- Permovskii, A. A. (2011). Passazhirskie perevozki. N. Novgorod: NGPU, 164.
- Dolia, V. K. (2011). Pasazhyrski perevezennia. Kh.: «Vydavnytstvo «Fort»», 504.
- Matantseva, O. Yu. (1988). Analiz mehanizma priniatiia reshenii pri organizatsii avtobusnyh perevozok. Sovershenstvovanie organizatsii i upravleniia perevozochnym protsessom na passazhirskom avtomobil'nom transporte. M.: NIIAT, 100–107.
- Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001, August). A Doubly Dynamic Schedule-based Assignment Model for Transit Networks. Transportation Science, Vol. 35, № 3, 268–285. doi:10.1287/trsc.35.3.268.10149
- Tong, C. O., Wong, S. C. (1999, June). A schedule-based time-dependent trip assignment model for transit networks. Journal of Advanced Transportation, Vol. 33, № 3, 371–388. doi:10.1002/atr.5670330307
- Lam, W. H. K., Gao, Z. Y., Chan, K. S., Yang, H. (1999, June). A stochastic user equilibrium assignment model for congested transit networks. Transportation Research Part B: Methodological, Vol. 33, № 5, 351–368. doi:10.1016/s0191-2615(98)00040-x
- Spiess, H., Florian, M. (1989, April). Optimal strategies: A new assignment model for transit networks. Transportation Research Part B: Methodological, Vol. 23, № 2, 83–102. doi:10.1016/0191-2615(89)90034-9
- Cepeda, M., Cominetti, R., Florian, M. (2006, July). A frequency-based assignment model for congested transit networks with strict capacity constraints: characterization and computation of equilibria. Transportation Research Part B: Methodological, Vol. 40, № 6, 437–459. doi:10.1016/j.trb.2005.05.006
- Wu, J. H., Florian, M., Marcotte, P. (1994, August). Transit Equilibrium Assignment: A Model and Solution Algorithms. Transportation Science, Vol. 28, № 3, 193–203. doi:10.1287/trsc.28.3.193
- Ponkratov, D. P., Faletska, H. I. (2014). Otsinka znachushchosti kryteriiv vyboru pasazhyramy shliakhu peresuvannia u mistakh. Naukovi notatky. Mizhvuzivskyi zbirnyk, 46, 452−459.
- Efremov, I. S., Kobozev, V. M., Yudin, V. A. (1980). Teoriia gorodskih passazhirskih perevozok. M.: Vyssh. shkola, 535.
- In: Vinogradov, M. I. (1969). Rukovodstvo po fiziologii truda. M.: Meditsina, 408.
- In: Medvediev, V. I. (1984). Fiziologicheskie printsipy razrabotki rezhimov truda i otdyha. L.: Nauka, 140.
- Giulev, N. U. (1993). Vybor ratsional'nogo kolichestva avtobusov na marshrutah goroda s uchetom vliianiia chelovecheskogo faktora. Kh.: KhADI, 174.
- Baevskii, R. M. (1984). Matematicheskii analiz izmenenii serdechnogo ritma pri stresse. M.: Nauka, 222.
- Galushko, V. G. (1976). Veroiatnostno-statisticheskie metody na avtotransporte. Kiev: Vishcha shkola, 232.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Технологічний аудит та резерви виробництва

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Закріплення та умови передачі авторських прав (ідентифікація авторства) здійснюється у Ліцензійному договорі. Зокрема, автори залишають за собою право на авторство свого рукопису та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY. При цьому вони мають право укладати самостійно додаткові угоди, що стосуються неексклюзивного поширення роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом, але за умови збереження посилання на першу публікацію статті в цьому журналі.