Умови обслуговування пасажирів на приміських автобусних станціях та їх вплив на транспортну стомлюваність

Автор(и)

  • Тетяна Михайлівна Григорова Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Україна https://orcid.org/0000-0001-5216-7919
  • Юрій Олександрович Давідіч Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61002, Україна https://orcid.org/0000-0002-4136-4084
  • Віктор Костянтинович Доля Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005, Україна https://orcid.org/0000-0003-3496-0037

DOI:

https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39147

Ключові слова:

транспортне обслуговування, приміське сполучення, транспортна стомлюваність, умови очікування, час очікування

Анотація

Проведено аналіз умов обслуговування пасажирів на приміських автобусних станціях. Досліджено зміну транспортної стомлюваності пасажирів при очікуванні стоячи транспортних засобів. Встановлено вплив віку пасажира та часу очікування на значення показника активності регуляторних систем пасажира. Розроблено регресійну модель зміни показника активності регуляторних систем пасажира при очікуванні стоячи приміських автобусів.

Біографії авторів

Тетяна Михайлівна Григорова, Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Кандидат технічних наук

Кафедра транспортних систем і логістики

Юрій Олександрович Давідіч, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61002

Доктор технічних наук, професор

Кафедра транспортних систем і логістики

Віктор Костянтинович Доля, Харківський національний університет міського господарства ім. О. М. Бекетова, вул. Революції 12, м. Харків, Україна, 61005

Доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра транспортних систем і логістики

Посилання

  1. Transportna systema Ukrainy. Available: http://www.geograf.com.ua/human/school-course/409-transportna-sistemaukrajini
  2. Yanovskyi, P. O. (2008). Pasazhyrski perevezennia. Kyiv: NAU, 469.
  3. Vakarchuk, I. M. (2006). Upravlinnia proektamy ta prohramamy pobudovy prymiskykh avtobusnykh system. K.: NTU, 235.
  4. Permovskii, A. A. (2011). Passazhirskie perevozki. N. Novgorod: NGPU, 164.
  5. Dolia, V. K. (2011). Pasazhyrski perevezennia. Kh.: «Vydavnytstvo «Fort»», 504.
  6. Matantseva, O. Yu. (1988). Analiz mehanizma priniatiia reshenii pri organizatsii avtobusnyh perevozok. Sovershenstvovanie organizatsii i upravleniia perevozochnym protsessom na passazhirskom avtomobil'nom transporte. M.: NIIAT, 100–107.
  7. Nuzzolo, A., Russo, F., Crisalli, U. (2001, August). A Doubly Dynamic Schedule-based Assignment Model for Transit Networks. Transportation Science, Vol. 35, № 3, 268–285. doi:10.1287/trsc.35.3.268.10149
  8. Tong, C. O., Wong, S. C. (1999, June). A schedule-based time-dependent trip assignment model for transit networks. Journal of Advanced Transportation, Vol. 33, № 3, 371–388. doi:10.1002/atr.5670330307
  9. Lam, W. H. K., Gao, Z. Y., Chan, K. S., Yang, H. (1999, June). A stochastic user equilibrium assignment model for congested transit networks. Transportation Research Part B: Methodological, Vol. 33, № 5, 351–368. doi:10.1016/s0191-2615(98)00040-x
  10. Spiess, H., Florian, M. (1989, April). Optimal strategies: A new assignment model for transit networks. Transportation Research Part B: Methodological, Vol. 23, № 2, 83–102. doi:10.1016/0191-2615(89)90034-9
  11. Cepeda, M., Cominetti, R., Florian, M. (2006, July). A frequency-based assignment model for congested transit networks with strict capacity constraints: characterization and computation of equilibria. Transportation Research Part B: Methodological, Vol. 40, № 6, 437–459. doi:10.1016/j.trb.2005.05.006
  12. Wu, J. H., Florian, M., Marcotte, P. (1994, August). Transit Equilibrium Assignment: A Model and Solution Algorithms. Transportation Science, Vol. 28, № 3, 193–203. doi:10.1287/trsc.28.3.193
  13. Ponkratov, D. P., Faletska, H. I. (2014). Otsinka znachushchosti kryteriiv vyboru pasazhyramy shliakhu peresuvannia u mistakh. Naukovi notatky. Mizhvuzivskyi zbirnyk, 46, 452−459.
  14. Efremov, I. S., Kobozev, V. M., Yudin, V. A. (1980). Teoriia gorodskih passazhirskih perevozok. M.: Vyssh. shkola, 535.
  15. In: Vinogradov, M. I. (1969). Rukovodstvo po fiziologii truda. M.: Meditsina, 408.
  16. In: Medvediev, V. I. (1984). Fiziologicheskie printsipy razrabotki rezhimov truda i otdyha. L.: Nauka, 140.
  17. Giulev, N. U. (1993). Vybor ratsional'nogo kolichestva avtobusov na marshrutah goroda s uchetom vliianiia chelovecheskogo faktora. Kh.: KhADI, 174.
  18. Baevskii, R. M. (1984). Matematicheskii analiz izmenenii serdechnogo ritma pri stresse. M.: Nauka, 222.
  19. Galushko, V. G. (1976). Veroiatnostno-statisticheskie metody na avtotransporte. Kiev: Vishcha shkola, 232.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-02

Як цитувати

Григорова, Т. М., Давідіч, Ю. О., & Доля, В. К. (2015). Умови обслуговування пасажирів на приміських автобусних станціях та їх вплив на транспортну стомлюваність. Technology Audit and Production Reserves, 2(3(22), 4–7. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2015.39147

Номер

Розділ

Системи та процеси керування: Оригінальне дослідження